ریچ لوری: نظم و قانون نیست فاشیستی - شنبه, 13 Jun 2020 PST

مواجه با یک روشن و در حال حاضر فاشیستی تهدید کارکنان نیویورک تایمز افزایش یافت در هفته گذشته به تحقیر و تنبیه

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

مواجه با یک روشن و در حال حاضر فاشیستی تهدید کارکنان نیویورک تایمز افزایش یافت در هفته گذشته به تحقیر و تنبیه quislings در صفوف آن است.

در یک شرکت معروف op-ed, ایالت آرکانزاس تام پنبه به نام برای فدرال آمريکا به سرکوب شورش ها و غارت یک ایده است که این بار کارکنان در نظر گرفته شود ارزش اسوالد Mosley یا بنیتو موسولینی.

به عنوان بار بود disavowing پنبه قطعه و آماده به فشار و یا تنزل رتبه بالای آن از نظر کارکنان برای انتشار آن مقاله نویس میشل گلدبرگ نوشت پاسخ به نام "تام پنبه فاشیستی Op-Ed."

او اذعان کرد که بار منتشر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و رهبر طالبان Sirajuddin حقانی و "یک مورد مشابه ساخته شده می تواند برای شنیدن از پنبه دشمن از لیبرال دموکراسی است." اما تفاوت در این است که پنبه "فراخوانی برای چه بود مسلما مقدار عظیم از خشونت علیه شهروندان خود را."

این کم عمق و غیرتاریخی شارژ که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و حامیان او هستند فاشیست در حال حاضر به یک جزء اصلی از نخبگان چپ-از-نظر مرکز. که آن را به دست آورده است از جمله کشش است نشانه ای از افزایش رادیکالیسم ایدئولوژیک از مغلوب ساختن پیشی جستن مخالفان و همیشه کاهش ambit به صورت رایگان و باز کردن بحث – فاشیست در حال تعطیل شود که این بار کارکنان اصرار داشت و نه قابل تحمل.

بدون شک وجود دارد که مغلوب ساختن پیشی جستن دوره ای پر باد اظهارات داشتن مجموع قدرت ناخالص خواهد دمدمی مزاجی جمهوری خواهان اگر یک دموکرات از آنها ساخته شده و شایسته را محکوم کرد. این رئیس جمهور را دوست دارد قدرت و کشیده شده است به تئاتر تظاهرات از قدرت خود را دارد.

اما منتقدان خود را قادر به تمایز بین وحشی اظهارات در جلسات مطبوعاتی و یا در بی رحمانه توییت در یک طرف و ایجاد یک دولت و یا حمله به فرانسه از سوی دیگر است.

نظم و قانون در مورد تهمت, تم نیست فاشیسم است.

در نظر گرفتن پنبه op-ed. سناتور به نام برای فدرال آمريکا برای کمک به در مقهور ساختن تظاهر کنندگان و تصریح شده است که "اکثریت کسانی که به دنبال اعتراض مسالمت آمیز نباید به اشتباه با گروههای miscreants." اگر این فاشیسم هر گونه تلاش برای متوقف کردن مردم به آتش کشیدن ساختمان ها در حال حاضر در نظر گرفته شود خطرناک است.

مغلوب ساختن پیشی جستن باغ گل رز سخنرانی خواستار پایان دادن به این اختلال و برای استفاده از نیروهای فدرال در صورت لزوم یک واکنش مشابه.

"فاشیستی سخنرانی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فقط تحویل verged در اعلام جنگ علیه آمریکا شهروندان" سناتور. Ron Wyden اورگان گفت.

جدید جمهوری هشدار داد از "دیکتاتوری گانگستر دولت است."

ماشا Gessen از نیویورکر نوشت: از تهمت های بعدی عکس-op با کتاب مقدس در مقابل کلیسای جان "شاید او تا به حال دیده می شود یک تصویر هیتلر در یک شبیه مطرح" (عکس هیتلر در یک شبیه مطرح است که گردش در رسانه های اجتماعی پس از آن جعلی بود).

مغلوب ساختن پیشی جستن مانند پنبه برجسته بین معترضان مسالمت آمیز و تظاهر و قطعا یک هدف را دشوار بحث در فدرال آمريکا بود به prod فرمانداران و شهرداران برای دریافت یک دسته بهتر در مورد وضعیت خود را.

بسیار ساخته شده از معترضان تحت فشار قرار دادند از پارک لافایت قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن راه می رفت به کلیسای جان اما دادستان کل لایحه بار توضیح داده شده این بود که در تلاش برای گسترش محیط اطراف پارک که در آن وجود داشته است ضرب وشتم و آتش سوزی شب قبل از.

کریستال ناخت آن نمی شد.

هیچ کس صحبت در مورد خرد کردن تظاهرات صلح آمیز است. هیچ کس تا به خواست خفقان مخالفت (نه یکی که خارج از نیویورک تایمز و دیگر "بیدار" دایره). هیچ کس صحبت از تعلیق انتخابات. در واقع در این مرحله مغلوب ساختن پیشی جستن شده است گسله برای تمایل بیش از حد نرمال انتخابات با یک سنتی کنوانسیون و استاندارد در شخص رای گیری.

در یک قطعه طولانی در مغلوب ساختن پیشی جستن "همکاران" در اقیانوس اطلس, Anne Applebaum اشاره کرد که چگونه "اشاره به ویشی فرانسه در شرق آلمان فاشیست و کمونیست ها ممکن است به نظر می رسد بیش از حد بالا حتی مضحک. اما حفاری کمی عمیق تر و قیاس حس می کند."

هیچ از آن نمی کند. آن را تنها صحبت از عدم جدیت از کسانی که اصرار بر ساخت آن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب