NHL بازیکنان به مجموعه وارد لباس جدید codeless جهان, اما نه همه را به دنبال کت و شلوار

Jason Spezza را پوشیده است و با توجه به تقریبا هر بازی او پخش شده پس از شکستن به انتاریو لیگ هاکی در سن 15 سال

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

Jason Spezza را پوشیده است و با توجه به تقریبا هر بازی او پخش شده پس از شکستن به انتاریو لیگ هاکی در سن 15 سالگی.

در حال حاضر 37 ساله تورنتو افرا برگها به جلو نمی داند هر چیزی متفاوت است. اما با NHL آرامش بخش قوانین حجاب در طول خود را راه اندازی مجدد او را باز به تغییر — به خصوص در یک فصل شبیه هیچ دیگر است.

"من شخصا دوست دارم یک پیراهن و کراوات و پوشیدن یک دست کت و شلوار به بازی ها" Spezza گفت. "این چیزی است که من عادت کرده اند به. من هم در مدرسه ای که من در انطباق با شرایط است."

به عنوان بخشی از توافق بر سر از سرگیری لیگ و nhl on nbc nixed قوانین در مورد آنچه که بازیکنان در حضور 24 تیم در داخل تورنتو ادمونتون حباب پوشیدن به بازی.

بخشی از این تصمیم احتمالا پایین آمد به تدارکات. بازیکنان خواهد شد در داخل محکم-نظارت امن مناطق, به امید نگه داشتن COVID-19 در خلیج برای بیش از دو سال پس از آوردن کیسه های پر از لباس را ندارد بسیاری از حس. آن هم وسط تابستان.

و در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که قانون جدید اقامت خواهد داشت و در این راه هر زمان که زندگی را برمی گرداند به برخی از صورت ظاهر از نرمال در یک پست-همه گیر جهانی, NHL همچنین باز کردن یک درب که اجازه می دهد افراد برای سرمایه گذاری در خارج هاکی کلی انطباق اگر آنها را مشاهده کنید مناسب.

"واقعا به دنبال به جلو به آن گفت:" برگها مرکز Auston ماتیوز که به نظر می رسد در نشریات مد و اغلب دون آخرین روند. "آن خواهید بود خیلی باحال فرصت را برای بچه ها به بیان خود را مانند لیگ های دیگر قادر به.

"در زمان های هاکی می تواند به سقوط تا آنجا که مسائل می رود."

NBA و NFL اجازه می دهد بازیکن برای پوشیدن هر آنچه که آنها می خواهند به بازی با بسیاری از لباس های garnering توجه از طرفداران و رسانه ها. تورنتو رپتورز به جلو Serge Ibaka تالار گفتگوی جوانان ایرانی, روسری بود فقط یک مثال از طریق مسنجر ضربه در حالی که گزینه های مد کارفرمایی Cam Newton در حال حاضر عضو جدید انگلستان میهن پرستان نیز به طور مداوم به نوبه خود سر.

هاکی دارای مقاومت پایین رفتن این مسیر اما یک تعداد جوان NHLers مشتاق هستند سعی کنید چیزی جدید.

تورنتو جناح میچ Marner که مثل هر بازیکن دیگر درگیر در راه اندازی مجدد وارد حباب یکشنبه گفت که او انتظار دارد متیوز و برگها رو به جلو ویلیام Nylander به فشار پاکت.

"آن بچه ها می ترسند به دست" او گفت:. "این رفتن به یک 1-2 پانچ در آن دسته است. آن را به یک بزرگ حتی برای بچه های قدیمی تر.

"من صحبت کردن به Spezz ... او را کمی مخلوط کردن در مورد آنچه را می پوشند."

او نمی خواهد که در این موضوع در حداقل یک زن و شوهر از دیگر تیم ها است.

بازیکنان در مینه سوتا وحشی و Montreal Canadiens در حال حاضر نشان داد که در حالی که قرار است آرام در مورد مناسب آنها را با پوشیدن پوشاک مارک به بازی.

"من فکر نمی کنم شما در حال رفتن برای دیدن بیش از حد از تعجب از تیم ما" Canadiens کاپیتان شیا وبر گفت.

برگها کاپیتان جان توارث اما گفت که اگر چه تورنتو را باشگاه-صادر دنده در دسترس رهبری گروه احساس آن مهم است که به شل کردن همه چیز.

"ما می خواهیم به بچه ها آزادی خود را," او گفت:.

که چیزی نیست هاکی در طول تاریخ در آغوش گرفت. پله در خارج از جعبه است ناپسند در یک تیم-همه-دست-در-عرشه نمی-rock-the-ورزش قایق.

و Marner می داند که اگر یک بازیکن با پوشیدن چیزی زرق و برق دار برای یک بازی انجام نمی وجود خواهد داشت انتقاد از خارج است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"مردم در حال رفتن به سعی و سرزنش قرار," او گفت:. "هیچ چیز مانند آن است رفتن به چیزی برای انجام با ما بر روی یخ بازی.

"من هیجان زده برای دیدن آنچه که بچه ها به ارمغان بیاورد."

یک مرد که نمی آوردن هر چیزی تایسون باری که بسته بندی شده نور هنگامی که او به رهبری بازگشت به تورنتو به صورت داوطلبانه تمرینات به عنوان NHL آغاز شده و تا سطح شیب دار به سمت از سرگیری یک فصل معلق در اواسط ماه مارس به دلیل رمان coronavirus.

"ما از رفتن به پوشیدن آهنگ مناسب برای بازی," او گفت: با خنده. "و پس از آن اعلام کرد که هیچ کد لباس. من هیئت شلوارک و صندل و پیراهن. بنابراین من نمی دانم که چه نوع از سبک من آوردن."

Winnipeg Jets جناح متیو Townsend در ضمن نیز به دنبال به جلو به تغییر.

"من می خواهم به آن مخلوط کنید," او گفت:. "(جت defenceman دیمیتری) Kulikov ممکن است برخی از لباس خنک.

"این رفتن به متفاوت خواهد بود اما من فکر می کنم آن را به خوبی و با طراوت برای NHL."

Canadiens سر مربی کلود ژولین گفت: حتی اگر لباس کد تغییر قوانین به طور دائم مقدار زیادی از بازیکنان خود ادامه خواهد داد و با پوشیدن لباس.

"وجود دارد هیچ کار اشتباهی با داشتن هویت خود را," او گفت:. "من فکر می کنم که نشان می دهد برخی از کلاس در ورزش ما است.

"در همان زمان, من یکی از آن بچه های است که در این بازی برای یک مدت زمان طولانی که به تکامل است."

Spezza که در 18 حرفه ای فصل گفت: او به احتمال زیاد نمی خواهد تغییر عادات خود را اگر وجود دارد 19th یا حتی 20 مبارزات انتخاباتی.

"شما هنوز هم می تواند نشان می دهد شخصیت در یک دست کت و شلوار" او گفت:. "نسل جوان می خواهد برای نشان دادن شخصیت خود را کمی بیشتر و در صورتی که چه می خواهید و سپس شما آن را در آغوش. (اما) این مهم است که در برخی از این تغییرات که در حال ساخته شده فقط به این دلیل که ما در یک وضعیت متفاوت است.

"ما در حال رفتن وجود دارد برای هاکی."

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم NHL از بین بردن حجاب قبل از بازی ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن