تهمت قول به امضای فرمان اجرایی برای تغییر قوانین مهاجرت - Thu, 10 Jul 2020 PST

واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت او به دنبال تغییرات گسترده به آمریکا از طریق

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت او به دنبال تغییرات گسترده به آمریکا از طریق یک فرمان اجرایی نشان می دهد او ممکن است ایجاد یک "جاده به تابعیت" برای برخی از مهاجران را به کشور به طور غیر قانونی به عنوان کودکان و تغییر معیار برای تازه واردان به یک "مبتنی بر شایستگی" سیستم.

این تلاش جدید پرده برداری خواهد شد "بعد از چهار هفته" مغلوب ساختن پیشی جستن در مصاحبه با گفت: Telemundo.

منتقدان از جمله بالا مشخصات اعضای خود رئیس جمهور حزب بلافاصله سوال که آیا او دارای اختیارات قانونی برای پیاده کردن قوانین مهاجرت بدون عبور از قانون از طریق کنگره است.

کاخ سفید به سرعت صادر روشن از رئیس جمهور پیشنهاد که او را به طور یک جانبه باز کردن یک مسیر به شهروندی برای کودکان که آورده بودند به ایالات متحده و حفاظت شده تحت عمل معوق برای ورود دوران کودکی یا IF برنامه نشان می دهد به جای آن که مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال یک معامله با کنگره است.

"رئیس جمهور به مدت طولانی گفت که او مایل به کار با کنگره در مذاکره راه حل قانونی برای DACA که می تواند شامل شهروندی همراه با قوی امنیت مرزی و دائمی بر اساس شایستگی اصلاحات" معاون دبیر مطبوعاتی جاد Deere در بیانیه ای گفت. "این را شامل نمی شود عفو. متاسفانه دموکرات ها را به طور مداوم رد این پیشنهادات آنها به عنوان مخالف به هر چیزی غیر از کاملا باز کرد."

مغلوب ساختن پیشی جستن است که بارها و بارها مانع در کاپیتول هیل به عنوان او به دنبال تلاش برای تشدید مهاجرت معیارهای گفت او معتقد به دیوان عالی کشور ارائه شده بود او قدرت های جدید هنگامی که آن را رد کرده و دولت را به تلاش برای از بین بردن دولت اوباما برنامه ارائه وضعیت حقوقی برای برخی از جوانان افغان در این کشور غیر قانونی است.

"ما در حال کار کردن پیچیدگی های قانونی در حال حاضر, اما من قصد دارم به امضای بسیار عمده مهاجرت به عنوان یک دستور اجرایی که در دیوان عالی کشور در حال حاضر به دلیل IF تصمیم گیری به من داده قدرت انجام آن ناروا" گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه هیچ توضیحی خاص که چرا به اعتقاد او این تصمیم دیوان عالی کشور – که در بر داشت دولت او نیست دنبال روش مناسب در حذف IF – مسلم او توجهی جدید اداره مهاجرت.

مغلوب ساختن پیشی جستن به جای یکدیگر توضیح داده شده را با فشار به هر دو قانون و اجرایی نظم و صحبت در تناقض آشکار در مورد برنامه های خود را برای برنامه DACA.

"ما آن را در قرار داده و ما احتمالا قصد پس گرفتن آن را," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات این موجب زنگ در میان برخی از مهاجرت تندرو از جمله بهداشت ، تد کروز یک جمهوری خواه تگزاس که گفت: پیشنهاد طرح بیش از رئيس جمهور در قانون اساسی مقامات.

مغلوب ساختن پیشی جستن تاخت و تاز کردن به مهاجرت می آید حتی به عنوان ایالات متحده تا حد زیادی تعطیل صدور ویزای کار و کارت سبز باقی مانده از سال به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

در بیانیه ماه گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن مسدود صدور ویزا برای کارگران ماهر بالا افراد انتقال به ایالات متحده عملیات شرکت های چند ملیتی و کسانی که در شرکت کار و مطالعه-برنامه های خارج از کشور.

مقامات دولت گفت: در آن زمان که برنامه H-1B برای کارگران ماهر بالا همچنین می تواند به بازسازی برای قرار دادن تاکید بر می شود مهاجران با بالاترین حقوق و دستمزد ارائه می دهد هنگامی که برنامه راه اندازی مجدد.

سال گذشته ریاست جمهوری در قانون و مشاور ارشد Jared کوشنر پیشنهاد جامع تعمیرات اساسی مهاجرت است که به نام, برای از بین بردن برنامه های پشتیبانی توسط دموکرات ها از جمله قرعه کشی ویزای تنوع فرهنگی به جای ارائه اضافی "امتیاز" تحت شایستگی سیستم برای شهروندان برخی از کشورها. که کمک می کند به طور کلی رتبه بندی با متقاضیان ویزا افزایش نمره خود را اگر آنها از نظر سن و مهارت در زبان انگلیسی در اختیار داشتن اشتغال ارائه در برخی از محدوده حقوق و دستمزد و یا گواهی در بعضی از آموزش های حرفه ای.

کوشنر پیشنهاد شد به طور گسترده ای panned برای sidestepping چه در مورد کسانی که در حال حاضر در کشور به طور غیر قانونی و فاقد برنامه هایی مانند E-تایید یک سیستم است که اجازه می دهد تا کارفرمایان به تایید واجد شرایط بودن از کارگران خود را که جمهوری خواهان به مدت طولانی می تواند به عنوان مولفه های کلیدی از اصلاحات مهاجرت. منتقدان همچنین گفت: تغییر جهت به سمت بالا و کارگران ماهر می تواند اثر نامطلوبی بر ساخت و ساز و کشاورزی صنایع متکی به نیروی کار مهاجر.

هنوز کوشنر را طرح می تواند به شکل پایه ای برای اقدامات اجرایی مغلوب ساختن پیشی جستن در حال تهیه پیش نویس.

"این رفتن به یک لایحه یک لایحه خوب و مبتنی بر شایستگی لایحه و آن را شامل IF و من فکر می کنم مردم در حال رفتن به بسیار خوشحال" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب