وحشی سوار برای ادمونتون امیدوار به دور برای یک زن و شوهر از ماه

جارد Spurgeon خداحافظی به خانواده اش از چند هفته پیش دانستن در یک جهان کامل او نمی خواهد آنها را ببینید برای چ

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

جارد Spurgeon خداحافظی به خانواده اش از چند هفته پیش دانستن در یک جهان کامل او نمی خواهد آنها را ببینید برای چند ماه.

او در واقع به صرف بیشتر از قرنطینه در زادگاه خود از ادمونتون قبل از بازگشت به شهرهای دوقلو برای اردوگاه های آموزشی پس از NHL اعلام کرد طرح خود را برای از سرگیری 2019-20 فصل است.

او در حال حاضر بازگشت به ادمونتون — مرکز شهر برای کنفرانس غرب برگشتی — به عنوان وحشی دنده تا برای آنچه که آنها امید جام استنلی را اجرا کنید.

"من پرواز انفرادی برای یک بیت" Spurgeon گفت. "این قطعا سخت است. به خصوص زمانی که آنها از زمانی که من برای رفتن به عقب. شما معمولا می توانید آنها را و پاسخ مانند "من برای رفتن به عقب در چهار یا پنج روز" و یا چیزی شبیه به آن."

که یک گزینه نیست این زمان در اطراف. اگر وحشی همچنان به برنده سفر جاده ای همچنان ادامه دارد. وجود دارد بدون بازگشت سفر رزرو به عنوان هدف این است که به وجود داشته باشد زمانی که ممکن است.

"آن را حتی سخت تر برای آنها را به خاطر آنها می دانند که من در ادمونتون" Spurgeon گفت. "آنها کمی گیج شده که چرا آنها نمی آمد و اویختن با من."

وجود یک نور در انتهای تونل برای Spurgeon. هر بازیکنی که پیشرفت به کنفرانس نهایی یا جام استنلی نهایی مجاز به دعوت خود و خانواده به حباب. که در خدمت به عنوان انگیزه خود برای بازیکنان است.

در این میان هر چند وحشی خواهد بود hunkering پایین با مقدار زیادی از اوقات فراغت خود را در دست. آنها به سمت چپ در بعد از ظهر یکشنبه و بازیکنان خواهد بود محدود به اتاق خود را برای چند روز پس از ورود.

"که"رفتن به یک چالش" ژاک Parise گفت. "ما به معنای واقعی کلمه را به عمل به وعده غذایی اتاق به اتاق هتل. شما نمی توانید در هر کسی دیگری را در اتاق هتل. شما رو برای پیدا کردن چیزهای را انجام دهد."

اکثر بازیکنان در حال آوردن یک کنسول بازی از برخی از مرتب کردن بر اساس — نینتندو تغییر به نظر می رسد مورد علاقه — در حالی که دیگران برنامه ای برای خواندن کتاب برای اولین بار در آنچه احساس می کند مانند برای همیشه لطفا برای.

"من ممکن است برای به دست آوردن چیزی آن است که آیا نینتندو سوئیچ یا PSP یا چیزی که بچه ها باید به طوری که ما می تواند به بازی در برابر یکدیگر" لوقا Kunin گفت. "سپس آن را احتمالا بسیاری از Netflix و فیلم و چیزهایی مانند آن."

نیز وجود خواهد داشت مقدار زیادی از زمان برای بازیکنان به برقراری ارتباط با خانواده های خود را.

"من فکر می کنم FaceTime در حال رفتن به استفاده از تعداد زیادی" مارکوس فولینو گفت. "من احتمالا رفتن به آزار اعضای خانواده من زیادی است."

در نهایت بازیکنان اجازه خواهد داشت به تعامل با مشترک مکان راه اندازی در داخل حباب است. نیز وجود خواهد داشت رستوران است که بازیکنان می توانند دسترسی خواهد بود که جداگانه از عموم مردم.

"من هیجان زده برای دیدن آنچه در آن می گذرد به مانند" جوئل Eriksson Ek گفت. "من فکر می کنم آن را برای رفتن به سرگرم کننده است."

در حالی که به نظر می رسد که اجماع در میان بازیکنان به عنوان آنها آماده شدن برای یک بار در طول عمر تجربه, هدف نهایی در پایان روز است که عمل بالا بردن جام استنلی.

"ما در حال آماده رفتن به" مربی دین Evason گفت. "ما تا به حال مقدار زیادی از زمان برای آماده شدن برای این. آنها را به حال مقدار زیادی از زمان برای برقراری ارتباط با خانواده خود را. من فکر می کنم همه در یک نقطه خوب برای دریافت وجود دارد و آن غلغله است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن