کسب و کار کوچک بودجه امداد پذیرش کمک های مالی, برنامه های کاربردی,

برخی از میدوی صاحبان کسب و کار نهفته غارت و آتش سوزی در حال حاضر ده ها هزار دلار به سوی بازسازی از طریق خصوصی

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

برخی از میدوی صاحبان کسب و کار نهفته غارت و آتش سوزی در حال حاضر ده ها هزار دلار به سوی بازسازی از طریق خصوصی تلاش های چنین به عنوان آنلاین جمع آوری اعانه. دولت های محلی و انجمن های کسب و کار هستند و امیدوار به انجام همان.

میدوی اتاق بازرگانی لیست چندین کسب و کار امداد رسانی هستند که پذیرش کمک های مالی آنلاین midwaychamber.com/member-relief.

روز چهارشنبه St. Paul منطقه اتاق بازرگانی اعلام کرد این امر می تواند جمع آوری کمک های مالی در کنار میدوی مجلسی و مرکز شهر داد برای یک کسب و کار جدید صندوق امداد به نام WeloveStPaul.com.

همچنین چهارشنبه میدوی ایالات صندوق (همچنین شناخته شده به عنوان همسایه United FC) فرستاده $75,000 در چک به 30 میدوی کسب و کار برای COVID-19 امداد. تلاش بر خاست از یک ائتلاف اتحادیه منطقه پارک شورا ال روزاریو-Midway ائتلاف و جامعه از مزایای صندوق در خدمت منطقه اطراف آلیانز زمینه است. اطلاعات بیشتر در MidwayUnited.org.

کسب و کار اضافی امداد جمع آوری اعانه تاسیس شده اند در GoFundMe.com با توسعه اقتصادی انجمن و اقتصادی راه حل های توسعه.

شهرستان رمزی کسب و کار کوچک کمک صندوق پذیرش برنامه های کاربردی برای 7500 دلار کمک مالی برای همه گیر امداد از طریق ژوئن 12. وب سایت RamseyCountyMeansBusiness.com/Relief-Fund.

سنت پل در منطقه مجلسی است که کار با نمره در یک ابتکار عمل برای اتصال داوطلب مشاوران اقتصادی به کسب و کارهای کوچک در تلاش برای کمک به آنها اعمال می شود به صورت همه گیر امداد از جمله کمک های مالی و وام. اطلاعات بیشتر آنلاین در saintpaulchamber.com/payitforward.html.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب