Juneteenth در شهرهای دوقلو: تظاهرات جشن ها و تماس برای پرداخت غرامت

مینه سوتا سیاه زندگی مهم فصل را به دولت و کنگره آمریکا در روز جمعه به مناسبت Juneteenth با تقاضا برای پرداخت غ

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

مینه سوتا سیاه زندگی مهم فصل را به دولت و کنگره آمریکا در روز جمعه به مناسبت Juneteenth با تقاضا برای پرداخت غرامت و پلیس واقعی اصلاحات در ادامه فشار برای عدالت نژادی پس از مرگ جورج فلوید.

Juneteenth سنتی بزرگداشت تاریخ رهایی از بردگی آمریکایی های آفریقایی گرفته رزونانس این سال است. شده اند وجود دارد تظاهرات در سراسر ایالات متحده و فراتر از آن ناشی از فلوید مرگ پس از مهار توسط مینیاپولیس افسران پلیس.

در میان شعارهای "ایران در حال حاضر" و "برش بزنید" Black Lives Matter سازمان و چند تن دیگر از فعالان گروه به نام فلوید مرگ باقی مانده از برده داری میراث. فلوید, سیاه, دستبند زدن, درگذشت پس از مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را به گردن خود برای نزدیک به 8 دقیقه نادیده گرفتن فلوید گریه می کند "من نمی توانم نفس بکشم".

"برای 400 سال دولت ایالات متحده تا به حال آن زانو بر گردن سیاه و سفید, جامعه, اجتماعی, سیاسی, اقتصادی و معنوی" گفت: Trahern خدمه یک رهبر مینه سوتا BLM فصل و سازمان از این رویداد. "امروز ما در اینجا به تقاضای کامل و کامل پرداخت غرامت به آمریکایی نوادگان بردگان ساخته شده است که این کشور است."

موضوع غرامت resurged آخرین Juneteenth زمانی که ایالات متحده قضایی مجلس کمیته فرعی برگزار شد جلسه بررسی میراث برده داری و یک مسیر ممکن نسبت به پرداخت غرامت. چند سال 2020 دموکراتیک آرای انتخابات ریاست جمهوری ابراز حمایت از این ایده است.

همراه با مطالبه غرامت صدها نفر از تظاهر کنندگان در کنگره chided نمایندگان مجلس برای توافق نیست در پلیس اصلاحات قانون. دموکراتیک-کنترل خانه مینه سوتا گذشت گسترده بسته بندی در این هفته جلسه ویژه رفت که فراتر از اقدامات مورد تایید جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا و در آنجا بود هیچ نشانه ای دو طرف با هم می آیند جلوتر از adjournment.

"در حال حاضر در حالی که ما در حال ایستاده بر روی این چمن اصول خود در سراسر خیابان در سنا به تصویب هر پلیس پاسخگویی اقدامات" گفت: جان تامپسون دولت خانه نامزد و دوست Philando کاستیا یک مرد سیاه و سفید که کشته شد یک سنت آنتونی افسر پلیس در سال 2016.

در علاوه بر این به تجمع تعداد انگشت شماری از جشن ها و تظاهرات برنامه ریزی شده بود بیش از آخر هفته از جمله چند cookouts در سراسر مینیاپولیس در روز جمعه و یک اجرا در روز شنبه به افتخار فلوید که شروع می شود و به پایان می رسد در 38 و شیکاگو, سایت مرگ او.

___

محمد ابراهیم یک عضو سپاه برای آسوشیتد پرس/گزارش خانه ملت امریکا, اخبار ابتکار. گزارش برای امریکا غیر انتفاعی خدمات ملی برنامه ای است که روزنامه نگاران محلی در اتاق های خبر به گزارش undercovered مسائل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب