جدید اوج 71K ما مصرف بیش از حد مرگ و میر در سال 2019 خط تیره امید - Tue, 15 Jul 2020 PST

توسط کارلا K. Johnson آسوشیتد پرس تقریبا 71,000 آمریکایی از استعمال بیش از حد مواد مخدر در سال گذشته یک رکورد

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

توسط کارلا K. Johnson آسوشیتد پرس

تقریبا 71,000 آمریکایی از استعمال بیش از حد مواد مخدر در سال گذشته یک رکورد جدید که predates این COVID-19 بحران که کاخ سفید و بسیاری از کارشناسان بر این باورند خواهد شد درایو از جمله مرگ و میر و حتی بالاتر.

مقدماتی اعداد منتشر شد شنبه توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری نشان می دهد روند رانده است فنتانيل و مصنوعی مشابه مواد مخدر است که اختصاص 36,500 مصرف بیش از حد مرگ و میر. مرگ و میر مربوط به کوکائین و متامفتامین نیز در حال افزایش است.

با میلیاردها دلار اختصاص داده شده برای پایان دادن به اپیدمی مواد مخدر سیاستگذاران امیدوار بود مصرف بیش از حد مرگ ادامه خواهد داد به کاهش یا حداقل فلات پس از سال 2018 نشان داد یک شیب برای اولین بار در سه دهه.

"ما از آن به غرفه از یک بیت. در حال حاضر ما نیاز به گرفتن دوباره و اجازه نمی دهد این دور از ما" گفت: رابرت اندرسون که مسئول نظارت بر مرگ داده های CDC.

معاون وزیر بهداشت و درمان Adm. برت Giroir به نام اخبار "یک روند نگران کننده است."

"ما درک می کنیم که وجود دارد این است که مقدار فوق العاده ای از کار را به انجام, به خصوص در حال حاضر که ما نیز در برخورد با COVID-19 همه گیر است که می تواند به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد ملت ما سلامت روانی و خطر استفاده از مواد مخدر از," Giroir در بیانیه ای گفت.

در ابتدا محور با نسخه پزشک مصرف مسکن در ایالات متحده مصرف بیش از حد بحران "شده است شکل-تغییر" گفت: Brendan Saloner یک پژوهشگر اعتیاد در Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health. کاربران مهاجرت اول به هروئین و سپس به فنتانيل ارزان تر و قوی تر از مواد مخدر است که آواره هروئین در بسیاری از بازارهای مواد مخدر.

با بیش از 30 متحده نشان از افزایش مصرف بیش از حد مرگ و میر در دادههای جدید Saloner گفت: "من یک نقشه از ناامیدی."

یک نقطه روشن: یک خوشه متحده در شمال — Massachusetts, New York, ورمونت و نیوهمپشایر و رود آیلند — شاهد کاهش می یابد. این ایالات متحده است که نشان داده اند که تعهد به جلوگیری از مصرف بیش از حد فعال در میان مصرف کنندگان مواد مخدر و وارد شدن مردم به درمان زمانی که آنها آماده هستند Saloner اشاره کرد.

"ما قطعا باید نمی دهد تا" توافق کاترین Keyes از دانشگاه کلمبیا. "برخی از کشورهای در حال نشان دادن موفقیت های قابل توجه."

چه در پیش است ؟ با بهداشت عمومی تلاش های متمرکز در گیر چشم انداز تاریک و دلگیر به نظر می رسد ممکن. اما دسترسی به درمان داروهای مخدر اعتیاد بهبود یافته تا حدودی با برخی از محدودیت دولت در کاهش بوپرنورفين و متادون. شواهد نشان می دهد کسانی که داروهای کمک به مردم به ماندن در بازیابی.

همه گیر ممکن است به طور موقت مختل عرضه مواد مخدر فنتانيل از چین گفت: Bryce پردو یک سیاست مواد مخدر محقق در شرکت رند اما چنین موقت کمبود در عرضه نمی خواهد به اندازه کافی برای استعمال بیش از حد به نوبه خود در اطراف.

این بیماری همه گیر است که به احتمال زیاد به ایجاد بیشتر در تقاضا در میان کاربران بسیاری از کارشناسان گفت.

"مردم احساس خیلی بیشتر ناامیدی و اضطراب و rootlessness," Saloner گفت. "که منجر به بیشتر مشکل استفاده از مواد مخدر و بیشتر در معرض خطر مصرف بیش از حد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب