بارت جورج: خارج از دولت منافع فشار واشنگتن حیات وحش تغییرات - Sun, 26 Jul 2020 PST

آیا سیستم زنگ مجلات و یا کنترل آفات و درب به درب فروش مردم ایجاد وقفه در وقت با دوستان و خانواده غیر قابل قبول

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

آیا سیستم زنگ مجلات و یا کنترل آفات و درب به درب فروش مردم ایجاد وقفه در وقت با دوستان و خانواده غیر قابل قبول است. به همین ترتیب با منافع خاص گروه ها و افراد واسطه سیاست های شکست خورده دولت به دولت نیاز به ترک واشنگتن به تنهایی. اخیر op-ed در سخنگوی نقد و بررسی توسط مایکل ساتون و جان زمین Le Coq ("واشنگتن باید بان حیات وحش, قتل, مسابقات," 12 جولای) چیزی بیش از کسانی که با منافع خاص فروش دستور کار خود را به واشنگتن است. نه ساکن واشنگتن نقطه به جای آن از کالیفرنیا و کلرادو, اما آن را احساس می کنید لازم است به ما بگویید که چرا ما نیاز به اتخاذ سیاست های خود و صحبت به عنوان اگر آنها در حال ساکنان.

تنها چیزی که این دو رو سمت راست در ستون این واقعیت است که شکارچیان قابل توجهی کمک مالی به, و نقش مهمی در مدیریت حیات وحش – چیزی که تغییر نمی دهد با سیاست های خود را خواسته. بخشی از این مدیریت کاهش رونق و رکود درنده و شکاری توازن در ارتباط با در دسترس زیستگاه بنابراین به عنوان برای کاهش اکوسیستم گسترده ای رنج می برند و انسان و حیات وحش در تضاد است.

ما دیده ایم این دولت-سگ-و-تسویه حساب فروش زمین و واشنگتن شهروندان هنوز هم برای آن پرداخت. 1996 رای گیری ابتکار عمل است که ممنوعیت استفاده از سگ برای شیر کوه و شکارچیان دیگر که تحت فشار قرار دادند توسط واشنگتن دی سی-بر اساس جامعه انسانی ایالات متحده آمریکا منجر به تعداد بی سابقه ای از شیرها کشته شده توسط دولت برای دو دهه در سالانه در محدوده زمانی معین هزینه به مالیات دهندگان.

جامعه انسانی ایالات متحده آمریکا است که در حال حاضر هل دادن بیشتر شکست خورده, سیاست های تغییرات در درهای نزدیک به یک دوجین متحده در 18 ماه گذشته – از جمله واشنگتن است. فروش آن مردم پوند در هر درب و نمی خواهد به هیچ یک پاسخ به رغم این واقعیت است که این هرگز یک موضوع برای ساکنان. این گروه به تازگی برگزار شد زوم وبینار به پرده چگونه آن را برنامه ای برای تسخیر واشنگتن و اورگان است.

که موضوع سازمان یافته شکار برای شکارچیان و گونه های مهاجم که هیچ کیسه محدودیت در حال حاضر بسیار کنترل شده در مقایسه با تقریبا هر دولتی در کشور است. افراد نمی توانند سازماندهی این تنها ثبت نام غیر انتفاعی و اشخاص تایید شده توسط دولت می تواند. علاوه بر این تنها مورد تایید گونه می توان شکار و محدودیت وجود داشته باشد در جبران خسارت.

این تغییر سیاست HSUS Sutton and Le Coq به دنبال خواهد هزینه نه فقط مالیات دهندگان دولت اما خانواده کشاورزان است. ما در حال حاضر درآمد-گرسنگی دولت خواهد بود مجبور به پرداخت تجاری شکارچیان و تله گذار به کنترل شکارچیان و گونه های مهاجم به عنوان آنها را با شیر کوه برای دو دهه بوده است. آنها حتی می تواند مجبور به پرداخت غرامت به دلیل ضرر و زیان به عنوان آنها در حال حاضر با گرگ. اما کسانی که واقعا رنج می برند, کسانی که به زندگی با پیامدهای – کشاورزان و دامداران روستایی و حومه خانواده – در حال حاضر بی سابقه ای از مشکلات اقتصادی.

این خارج از staters هیچ مشکلی فدا کردن خانواده ما کشاورزان و دامداران.

واشنگتن گاو (52.8%) و گوساله (63%) ضرر و زیان ناشی از شغالها بیش از میانگین ملی توسط 10-12٪. مجروح گاو به تنهایی هزینه خانواده دامداران $274,000 یک سال در واشنگتن است. ساتون و Le Coq هیچ موضوع را با قمار میلیاردها دلار از واشنگتن کشاورزی در برابر گونه های مهاجم مانند nutria, وحشی و خوک و دیگر گونه ورود در چشم انداز است که می تواند تحت پوشش این سیاست است.

ساتون به عنوان رئیس سابق کالیفرنیا ماهی و بازی باید از همه مردم درک آسیب nutria که طاعون کالیفرنیا مطرح شکننده اکوسیستم. واشنگتن در حال حاضر صرف دهها هزار دلار در سال در تلاش برای کنترل آنها و به تازگی به استخدام حرفه ای برای از بین بردن آنها را در دریاچه واشنگتن است.

در حالی که سازمان یافته شکار به آنها را حذف کنید ممکن است یک راه حل برای دریاچه واشنگتن ممکن است یک ابزار مفید در این سمت از دولت – از کلمبیا حوضه آبیاری در مناطق شرقی واشنگتن دریاچه حیات وحش مدیران در lookout برای این گونه و در حال برنامه ریزی برای تلاش های کنترل. بیایید نگه داشتن خارج از دولت حیوانات-حقوق گروه های از بین بردن ابزار از ما وحش محلی حرفه ای toolbox.

بدون در نظر گرفتن چگونه شما احساس می کنید در مورد شکار و یا حتی سازماندهی مسابقات به کاهش تعداد خطرناک و پر هزینه شکارچیان و گونه های مهاجم در دولت این تصمیم باید مورد بحث میان واشنگتن و نه رانده خارج از کشور فروشندگان pandering برای چند میلیون دلاری سازمان.

بارت جورج Spokane County, ساکن شکارچی و حرفه ای حیات وحش و زیست شناس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب