رپتورز قیام پایین پادشاهان گارد بازی را به نفع خود NBA 2K لیگ Tipoff مسابقات

رپتورز قیام GC و در عین حال به از دست دادن این فصل جاروب پادشاهان گارد بازی در شب جمعه برای برنده شدن در NBA 2

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

رپتورز قیام GC و در عین حال به از دست دادن این فصل جاروب پادشاهان گارد بازی در شب جمعه برای برنده شدن در NBA 2K لیگ $160,000 آمریکا Tipoff مسابقات است.

رپتورز کلاس از لیگ این فصل نا امید نیست به عنوان esports مدار روشن به مسابقات بازی این هفته است. تورنتو, آخرین تیم ایستاده و در این زمینه از 23 برنده بهترین-از-سه نهایی بیش از ساکرامنتو با نمرات 76-57 و 79-49.

ستاره گارد نقطه کنت (Kenny کردم کار) هایلی بی سر و صدا ساختمان MVP-کالیبر کمپین led تورنتو با 23 امتیاز و نه کمک در بازی 1.

رپتورز آمار 10-از-16 عکس از سه نقطه محدوده به عنوان آنها را دور زد و در نیمه دوم. Rookie موریس (ReeceMode) گل تا به حال 17 امتیاز و مرکز جری (بیمار یک) نپ ثبت 14 امتیاز و 11 پرتاب ریباند و هشت پاس گل.

با پنج تساوی حاصل کار دو بازی 2 رپتورز کشیده دور در سه ماهه سوم به سرب توسط 18 با هایلی در پایان با 33 امتیاز.

هایلی 30 ساله از ممفیس بود که کار را برای AT&T به عنوان یک توزیع co-ordinator تا او شغل خود را ترک برای بازی حرفه ای بود به نام مسابقات MVP. او به طور متوسط 28 امتیاز و 95 کمک در بازی.

تورنتو (9-0 در به طور منظم فصل بازی) برنده $70,000 در حالی که پادشاهان گارد (6-3 در به طور منظم فصل بازی) جمع آوری $50,000. ژنرال G ببر و جاز بازی از دست دادن semifinalists هر برنده $20,000.

تورنتو و ساکرامنتو کردهاند. رپتورز مستند مدافع ترنت (Timelycook) دونالد برای پادشاهان در سال 2018 در حالی که پادشاهان قدرت به جلو یوسف (Yusuf_Scarbz) Abdulla یک تورنتو بومی استفاده می شود که برای بازی رپتورز.

این Tipoff به عنوان پرده بیدار کننده به فصل به طور منظم در دو سال اول اما عقب رانده شد در این سال هنگامی که جهانی همه گیر تاخیر در شروع بازی.

تیم بازگشت تا از راه دور به طور منظم فصل بازی پس از Tipoff, برای اولین بار از سه مسابقات در خارج از لیگ برتر بازی کند.

تورنتو که تا به حال تا به حال راه خود را پیش از آن در مسابقات تا به حال به کار سخت در مرحله نیمه نهایی در اوایل شب به گذشته گسترش ژنرال G ببر شانگهای تحت فشار قرار دادند که رپتورز به نادر بازی 3 در بهترین سه سری.

پادشاهان لبه جاز بازی 2-1 در نیمه نهایی دیگر.

رپتورز کوبید Blazer5 بازی و لیکرز بازی در گروه بازی روز شنبه قبل از سقوط دلار بازی در چهارم اقدام پنج شنبه.

رپتورز سیم ژنرال G 70-66 در 1 بازی از نیمه نهایی را از دست داد بازی 2 با نمره 70-67 در یک مسابقه گل نشسته اواخر اتصال مسائل و مسائل پیچیده به صورت آنلاین تماشاگران. تورنتو بسیج برای برنده شدن در این مسابقه لاستیک 72-65.

آن مشخص شده اولین نشست بین رپتورز و گسترش ژنرال. G, شانگهای, تیم ملی که نقش را از لس آنجلس.

نیمه نهایی نیز matchup از تنها شکست نخورده تیم در این مسابقات است. رپتورز و ژنرال G هر دو رفت 4-0 در همان دور باز گروهی — اگر چه آنها بازی نمی کند هر یک از دیگر و جاروب خود چهارم و مخالفان است.

هایلی تا به حال 25, 31 و 32 امتیاز در سری برنده بیش از ژنرال G.

ژنرال G rookie گارد نقطه Dhwan (ShiftyKaii) سفید ششم کلی انتخاب در سال 2020 پیش نویس یک نیروی ببر با 30 و 18 و 34 امتیاز در سه بازی.

رپتورز برنده اول خود شش بازی در کنترل از راه دور-بازی بازی های مسابقات به طور متوسط از 28.7 امتیاز. هایلی طور متوسط 36.3 امتیاز و 9.8 کمک می کند در حالی که نزدیک ثبت شش راست دو برابر است.

دو نسخه از این مسابقات برنده شد توسط 76ers GC که موفق به پیشبرد کردن از گروه بازی چهارشنبه با 2-2 رکورد.

رپتورز موفق به پیشبرد از مرحله گروهی از مسابقات 2018 و به یک چهارم نهایی در سال گذشته سرنگون توسط سحر و جادو بازی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این گزارش توسط The Canadian Press منتشر گردید ژوئن 19 سال 2020 است.

--

Follow @NeilMDavidson در توییتر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن