مردم خسته شده و نیاز به گام تا پس از جورج فلوید مرگ رپتورز موافق

این سکوت است که به شکسته شود و شکسته و زمان آن رسیده است که به اتفاق می افتد.هنجار پاول آن را می داند او می دا

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

این سکوت است که به شکسته شود و شکسته و زمان آن رسیده است که به اتفاق می افتد.

هنجار پاول آن را می داند او می داند که مردم احساس نژاد پرستی و تبعیض اما در حال حاضر آنها باید صحبت می کنند به آن است. و بر روی آن عمل به آن درست باشد.

"من فکر می کنم بسیاری از مردم از دیدن این تعصب و تبعیض نژادپرستی است که می گذرد و نمی شود با آن موافق است اما آنها نیز نمی صحبت می کنند تا" رپتورز به جلو روز دوشنبه گفت:. "صحبت می کنند تا با استفاده از صدای خود را با استفاده از پلت فرم خود را بدون توجه به آنچه در آن است. مهم نیست که چگونه بسیاری از شما به دنبال چه شغلی دارید. اگر شما به اشتباه در حال انجام است که در آن شما می تواند بیشتر موثر است."

پاول همراه با هم تیمی های دیگر رپتورز مقامات و تعداد بیشماری از ورزشکاران بی شماری از تیم های بی شماری در لیگ است در میان کسانی که وحشت زده در مرگ در هفته گذشته جورج فلوید زیر زانو از مینیاپولیس افسر پلیس پس از اخراج شدند.

کالبد شکافی سفارش برای Floyd خانواده یافت می شود که فلوید درگذشت خفگی به دلیل گردن و پشت فشرده سازی خانواده وکلا روز دوشنبه گفت:.

این افسر سابق پلیس, Derek چوین با اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس.

رپتورز و آمریکا دیده می شود که تمام این تظاهرات که به خشونت تبدیل شد آنها را به یاد می آورد دیگر از جمله مرگ و میر— Freddie Gray, اریک گارنر, Alton, استرلینگ, ساندرا مطلوب — جوان سیاه زندگی snuffed و به عنوان فرد VanVleet گفت: از آنها تغذیه می شوند.

"این واقعا مایه تاسف است حتی بیشتر مایه تاسف ما را دیده ام پیش از این دیده ایم این فیلم قبل و من فکر می کنم مردم خسته شده اند من فکر می کنم مردم خسته از نژادپرستی و خسته از تبعیض و سوء استفاده" VanVleet گفت. "متاسفانه این مرد تا به حال به از دست دادن زندگی خود را, اما من فکر می کنم آن را یک نقطه جوش و مردم فقط تغذیه.

"من فکر می کنم وقت آن است برای تغییر و همه دیدن که. پرده ها کشیده و شما می توانید همه چیز را برای آنچه در آن است و ببینید که چه کسی می ایستد که در آن ما در حال رفتن به مجبور به حرکت به جلو از طریق این نهایت اما در حال حاضر (وجود دارد) فقط یک مقدار زیادی از احساسات و به حق ،

"ما در حال صحبت کردن در مورد صدها سال درد و رنج برای کل یک فرهنگ مردم است."

گفت: پاول: "من می دانم که آن را طول می کشد شدید به نور و آن را واقعی و حقیقی پیشرفت و امیدوارم با این کار ما قادر به گرفتن برخی از بزرگ جهش و گام به وضوح به این."

این امر می تواند فوق العاده به فکر می کنم این درست نقطه اوج یک مرگ بی معنی است که galvanizes جهان است. اما از آن خواهد شد آسان نخواهد بود.

"بیشتر و بیشتر مردم که بیرون آمدن از این سایه ها از خجالتی بودن و ترس و ترسو از صحبت کردن ذهن خود را, بهتر است آن را برای رفتن به" پاول گفت. "شما می بینید که در حال حاضر با مردم بیش از همه واقعا با هم آمدن و گفت: به اندازه کافی به اندازه کافی است ... من فکر می کنم که بزرگترین چیزی.

"این رفتن به یک نفر به بیرون می آیند و صحبت می کنند و همه ... رفتن به تغییر. آن را به مردم در توده ها در گروه و آن را به یک یا دو روز (رفتن به) هفته ها و ماه های سازگار فشار قرار داده و در مردم بالا که ما خسته و تغییر نیاز به آمده است.

"برای من بهترین چیزی که ما می توانید انجام دهید این است نگه داشتن این افراد پاسخگو درست مثل ما نگه شهروندان پاسخگو برای پله خارج از خط شکستن قوانین شکستن قوانین."

شخصی در یک Instagram پست قرار داده رپتورز خوراک توییتر کهنه سرباز گارد کایل لوری گفت که او در تلاش برای ایجاد حس از وضعیت و توضیح آن را به فرزندان خود.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"چگونه می توانم توضیح به من چهار ساله و هشت ساله که سیاه و سفید (در امریکا) می آید با یک شانس را به شما می تواند به صدمه و یا کشته شدند فقط به خاطر رنگ پوست شما, بافت موی خود را راه شما راه رفتن و هر چیزی که آنها ممکن است می خواهم به می گویند که باعث می شود شما سیاه" لوری نوشت.

"چرا که من نمی توانم آن را توضیح دهید. من به محافظت از آنها را تا روز مرگ من بهترین من می توانم, اما آن را برای رفتن به زمانی که من آنجا را به سقوط برای آنها به طوری که من در تلاش برای پیدا کردن یک راه برای گفتن فقط زنده ماندن."

Doug Smith


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن