روزی DiManno: آبی جیز باید تبر به عمل خرد کردن یا اسیاب. آنها سزاوار بزرگ-لیگ خانه — و به نظر می رسد بیش از تمایل برای به اشتراک گذاشتن

من به اندازه کافی به یاد داشته باشید زمانی که چاقو-mongers خواهد تراندن ما خیابان کشیدن چرخ دستی خود و زنگ خود

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

من به اندازه کافی به یاد داشته باشید زمانی که چاقو-mongers خواهد تراندن ما خیابان کشیدن چرخ دستی خود و زنگ خود را کمی زنگ احضار زنان خانه دار در خارج به منظور افزایش هر چه کارد و چنگال قیچی حتی محور است که نیاز به تیز در تبدیل محک.

برای برخی از دلیل جیز آبی به من یادآوری از کسانی که گرد تجار.

قطعا بی خانمان تیم رو تبر به عمل خرد کردن یا اسیاب. اگر چه آنها مراقب باشید به whinge ،

تفکر جادویی است این همه طبقه بندی شده اند توسط "صفحه اصلی" بازکن در جولای 29 برابر جهان سری قهرمان اتباع واشنگتن پس از پنج جاده بازی مقابل Tampa Bay Rays و در سی خانه می تواند سه گانه-A ballpark را در بوفالو می تواند خود را بهار مرکز آموزش در Dunedin می تواند یک مشترک اجاره در برخی دیگر از عمده-لیگ ورزشگاه. تمام نامشخص است و مطمئنا در ذهن خود حتی اگر راه بالا پرداخت خود کلاس.

اما اشتباه نکنید. بازیکنان لرزاند, توسط گمنام که loom مستقیم به جلو تنها با یک تمرین در سمت چپ راجرز مرکز در روز دوشنبه قبل از ترک برای یک جفت از نمایشگاه مسابقات در بوستون.

بازی توپ در عمده-لیگ سطح به اندازه کافی سخت است بدون این coronavirus عوارض messing با آماده سازی خود را پس از تایید در روز شنبه بعد از ظهر که دولت فدرال و بهداشت عمومی کانادا نمی خواهد ثبت نام در, از جمله باشگاه در ملی بهره معافیت دسته میان مواج در سراسر جهان همه گیر.

"قطعا احترام به تصمیم دولت کانادا" مسکن آنتونی باس به خبرنگاران گفت: در یک جمعه زوم جلسه. "ما هنوز نا امید چون ما همه به دنبال به جلو به بازی در تورنتو, اما کاملا درک جهانی همه گیر در جریان است. ما فقط منتظر شنیدن که در آن ما در حال رفتن به بازی در حال حاضر."

به کجا-ما? برای این بیس بال vagabonds آمد و به عنوان یک پانچ در روده هفته بعد از به نشستند و پس وپیش کردن و نادرست پیام از سیاستمداران در دولت های استانی و شهرداری ردیف. بازیکنان حداقل به اعتقاد آنها "خانه" و سرد کردن پس از lassoed از آموزش های خود را پیچیده در Dunedin, محصور به حباب از راجرز مرکز آن متصل هتل. خشنود نیست برخی جیز به آنها خیره شد در دو ماه سلول جدا شده از خانواده ها است. اما آنها می خواهم استعفا داد و خود را به آن را در یک زمان هنگامی که بسیاری از مردم تا به حال به وحشتناک قربانی: از دست دادن شغل افراد مسن به دام افتاده در دراز مدت مراقبت از امکانات قادر به دیدن عزیزان حتی به عنوان آنها lay dying مدارس توقیف و همیشه که خطر سقوط بیمار حلق آویز بیش از هر کس سر.

بنابراین آنها آن را دریافت کنید. احتمالا یک کل بسیاری از مردمی در حال رفتن به احساس متاسفم برای آنها هم مهم نیست که چقدر آنها را از دست ندهید بیس بال. اما چشم انداز تالار گفتگوی جوانان ایرانی تا با یک تیم رقیب در برخی هنوز نامشخص حیاط — در میان گزینه های است freakishly عجیب و غریب می گویند هیچ چیز خاص ضرر به این یکی کانادا حق رای دادن.

"ما در یک نقطه ضعف در مقایسه با تیم های دیگر من احساس می کنم که به بازی در خانه خود ballparks" گفت: باس. "خانواده های خود هستند و با آنها وجود دارد و آنها در حال حاضر سازگار به شهرستانها. ما در حال تلاش برای پیدا کردن یک نقطه به خانه تماس بگیرید. که این یک نقطه ضعف. اما ما در حال رفتن به آن را کشف کردن و مثبت بمانید."

جزئی-لیگ تسهیلات — و Sahlen زمینه در بوفالو است که هیچ جا در نزدیکی لیگ استانداردهای ضعیف است جایگزین. "من شخصا احساس می کنم که ما بهترین وضعیت در حال پخش است در عمده-لیگ ورزشگاه" گفت: باس. "که در آن ما در حال رفتن به رشد و برنده شوید."

حتی اگر آنها می شود خوب شهروندان درجه دوم به عنوان ساکن.

"به عنوان یک تیم ما در حال حاضر به برخی از فداکاری به منظور بازی در لیگ ورزشگاه" باس ادامه داد. "که این جو را که انرژی از تنها بودن در یک بزرگتر ورزشگاه در مقابل یک ورزشگاه است که ممکن است آماده نیست و باید عمده-لیگ روشنایی که در آن محل باشگاه وانجمن ممکن است بسیار کوچک که شاید آنها به اندازه کافی ندارد پنبه حلاجی شده قفس برای hitters."

باس در 32, کهنه است که ادعا شد در چشم پوشی توسط تورنتو در ماه اکتبر گذشته و در حال حاضر به نظر می رسد مانند یک هوشمند اغل گاو یا حشم علاوه بر این که به احتمال زیاد خواهد بود مستقر در بالا اهرم شرایط. زمانی که شدت این بیماری همه گیر جهانی تحول آن باعث آشکار شد او در نظر گرفته انصراف از سال 2020 به طور کامل به عنوان یک دوجین تا کنون اعلام کرد, از جمله boldface نام دیوید قیمت و شکن Posey.

"این قطعا در پشت ذهن من. اما من می دانستم که به نفع تیم من می خواهم به اینجا را به نفع خود. و من احساس میکنم با بودن با این گروه از بچه ها ما شانس بهتری برای برنده شدن در زمانی که من بخشی از این تیم است. من می دانم که رفتن به جلو آن را برای من بهترین بازی و نشستن این فصل است."

پروتکل های این باشگاه قرار داده بود در جای خود به مراتب محدود تر از آنچه MLB است که اعمال در هر تیم دیگر — طراحی شده برای کاهش سلامت و خطر ابتلا به عفونت از ballplayers عبور از مرز تورنتو نیاز به شیب در داخل و خارج از grotesquely COVID-19-زده آمریکا — به احتمال زیاد کمتر طاقت فرسا در حال حاضر با جیز بصورتی پایدار و محکم چسبیده در امریکا است. آنها ممکن است قادر به دیدن خانواده خود را. ایالات متحده مبتنی بر تیم مجاز به زندگی در خانه منزوی تنها در جاده ها است. که نه آزادی برای باس, به عنوان او توضیح داد.

"برای من شخصا آن را تغییر دهید زیادی چون دختر من است در معرض خطر به طوری که آنها نمی تواند با من در طول این فصل است." بروکلین نه کاملا سه متولد شد و در دو ماه قبل از موعد مقرر. "اما برای (برخی از) بازیکنان از آن باز می شود درب به داشتن خانواده های آنها در طول سال است که برای سلامت روان ما قادر به جدا کردن بیس بال زندگی کاری و زندگی واقعی است. من فکر می کنم که واقعا مهم است."

بازیکنان ملاقات با مدیریت در روز شنبه که در آن آنها متوجه شدند در مورد غیر روحانی از زمین و آن این است که زمین های خود را هنگامی که فشار آمد به پرتاب — همانطور که در پرتاب کردن. معلوم نیست چرا که خبرنگاران ندارد و این فرصت را به صحبت با بازیکنان به صورت خصوصی و چه آنها واقعا فکر کردن به صورت جداگانه و یا چگونه به طور جدی آنها در حال بدست گرفتن این بیماری همه گیر. هر چند خداوند می داند وجود شواهد کافی از نحوه COVID-19 بوده است جناح در آمریکا با 3.7 میلیون نفر و 139,000 مرگ و میر. فلوریدا به تنهایی بیشتر COVID-19 موارد از بسیاری از کشورها — از خوب به دلیل اقامت در خارج از آن دولت, آیا Dunedin, یا, به عنوان, همچنین پیشنهاد شده در هفته های اخیر bunking برای بیس بال با اشعه در Tropicana زمینه است.

آنها را متمایز leeriness در مورد فلوریدا. باید آن را به آمده است که باس گفت: بازیکنان یکدیگر را پاسخگو نگه دارید "به مطمئن شوید که ما در حال انجام همه چیز را در قدرت ما و کنترل به قرارداد این ویروس و همچنین گسترش آن است.

"هر کس می داند که آن را واقعی بدون در نظر گرفتن چگونه شما احساس می کنید به شدت مورد ویروس. این که آیا آن را یک سیاسی چیزی که هر بخشی از طیف شما در آن هستید. تاپیک احترام عاملی است که می رود به هر حال در همان صفحه. و من از آن است که حال که دختر من است در معرض خطر است و من باید این ویروس بسیار جدی است. هیچ کس است که با صدای بلند در ابراز نظر خود را و شما احساس می کنید مانند شما در حال ساخت تصمیم اشتباه است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این عجیب و غریب, شرایط, باس اضافه شده اند و در واقع کشیده شده به تیم نزدیک تر است.

"ما واقعا رشد به عنوان یک تیم. بسیاری از کهنه بچه ها باید یک کار خوب انجام داده از مربیگری جوانتر بچه ها به اشتراک گذاری تجربیات و داستان های بعد از بازی است.

"کسانی که چیزهای کوچک را به یک تیم با هم و کسانی که قهرمانی تیم من شده است بخشی از."

Rosie DiManno
روزی DiManno یک تورنتو مقاله نویس مبتنی بر پوشش ورزش و امور جاری برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @rdimanno

تاریخ گفتگو

س:

از کجا باید جیز بازی بازی های خانگی خود را?

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن