شلدون Keefe باعث می شود علامت خود را در Maple Leafs و چهار چیز دیگر ما متوجه شده ایم در اردوگاه تابستانی

کمتر از یک هفته به مرحله سوم از NHL چهار مرحله بازگشت-به-بازی, طرح افرا برگها نشان داده اند چند شگفتی در طول ت

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

کمتر از یک هفته به مرحله سوم از NHL چهار مرحله بازگشت-به-بازی, طرح افرا برگها نشان داده اند چند شگفتی در طول تمرینات خود را. کامل از تیم ملی است که انتظار می رود برای شروع فصل در اوایل ماه اوت کاهش یافته است به جای یکپارچه.

وجود دارد اما جزئیات بزرگ و کوچک است که به این برگها فهرستی از نگاه های مختلف از یکی که وارد NHL همه گیر مکث در مه — از تغییرات به راهکار به ایلیا Mikheyev بازگشت به بالا-شش به جلو به وعده تازه کار نیک رابرتسون.

هیچ چیز در سنگ نوشته شده است اما در اینجا پنج چیز را در نظر بگیرید در طول برگها در تابستان اردوگاه:

  • شلدون Keefe تاثیر کامل: سر مربی هرگز فرصتی برای اجرای کامل طرح زمانی که او در زمان بیش از مایک Babcock در ماه نوامبر. او نمی باید به نفع یک اردوگاه آموزشی و مجبور به پیاده سازی راهکار خود را در پرواز. اکنون پس از چهار ماه استراحت Keefe می توانید آدرس این تیم نقاط ضعف خود از جمله پراکنده دفاعی بازی کند.

Keefe و کارکنان خود را در تماس با هر بازیکن در یک تقریبا به صورت روزانه در طول مکث. این نقطه محوری: داشتن بازیکنان فکر می کنم و اجرا بهتر است به عنوان یک زن پنج مرد واحد بر روی یخ. "بود که بخشی از این چالش برای رسیدن به می دانم که بازیکنان بهتر و برای متقاعد کردن آنها در مورد چگونه به کار به عنوان یک گروه از پنج و چگونه آن گره خورده است به جرم" Keefe روز جمعه گفت.

Keefe می تواند یک نقش بزرگتر در عملکرد تیم. او تا به حال زمان گرفتن تا در توسعه و ایجاد طرح او و جنرال موتورز Kyle Dubas brainstormed چند فصل پیش زمانی که آنها با Marlies.

  • چپ, راست, چپ, راست, چپ, راست: مورگان Rielly شده گروه بندی می شوند با تراویس Dermott در گروه های کوچک فاز 2 و می تواند آنها را به عقب با هم یک بار این بازی آغاز خواهد شد. اما Keefe رفتن است با سه چپ-راست combos مهارت های در حال حاضر جفت چپ-دست-تیراندازی Rielly با کودی Ceci یک راست دست, شات Dermott (سمت چپ) با تایسون بری (سمت راست) و جیک Muzzin (سمت چپ) با جاستین Holl (سمت راست). Muzzin و Holl به احتمال زیاد به دریافت بخش عمده ای از کار در برابر دیگر تیم های بالا رو به جلو خط.
  • عمق جلو: روز جمعه به جلو خطوط: ویلیام Nylander-Auston ماتیوز-ژاک هایمن; Mikheyev-جان توارث-میچ Marner; Pierre Engvall-Alex Kerfoot-Kasperi Kapanen; Kyle کلیفورد-Frederik Gauthier-Jason Spezza.

نکته جالب این است که بازگشت از Mikheyev به بالا شش اجازه می دهد Keefe به استفاده از هایمن را چک کردن مهارت با متیوز و Nylander. بالا دو خط در حال حاضر اکثر اگر نه همه ضروری سلاح: سرعت, مهارت, بررسی و تجربه و شیمی. Kapanen می دهد خط سوم یک پتانسیل تهاجمی افزایش می دهد. شده است وجود دارد وزوز در مورد سرعت برگها نشان داده اند در اردوگاه.

  • نوجوان صحنه: رابرتسون بود و بخشی از گروه اصلی در تمرین روز شنبه کار با تیم رزرو به جای. اما 18 سال ساخته شده است که یک جامد تصور در اردوگاه. او همیشه به سختی به یک کار از یکی از 12 مهاجمان با وجود به ثمر رساندن 55 گل در 46 بازی خود را در تاریخ و فصل است. اگر آن اتفاق نمی افتد, او هنوز هم می خواهد بهره مندی از داشتن شده است در NHL اردوگاه و از بودن در میان برگها' ذخایر.
  • C و معتقدند: توارث سخت کار می کرد به عنوان کاپیتان در طول مکث نگه داشتن در تماس با هم تیمی های خود را و مطمئن شوید که آنها آماده بودند برای بازگشت به بازی. "او نقش بسیار مهمی به عنوان بقیه از ما رهبری گروه" Keefe گفت. "به عنوان فاز 2, وارد, واقعی وجود دارد فشار ما رهبری گروه را به استفاده از آن زمان است. در حال حاضر به نظر می رسد مانند آن را پرداخت کردن. ما تعدادی از تغییرات (به راهکار) و ما خوش شانس بازیکنان کار قرار دهید به طوری که ما می توانیم در حق آن است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Mark Zwolinski

تاریخ گفتگو

س:

افکار خود را بر روی برگها اردوگاه های آموزشی تا کنون ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب