کامل حومه: ما اصلا نیاز به این نوع از آموزش جنسی - Mon, 25 مارس سال 2020 PST

من چیزی دوشنبه بود که به طور کامل در خارج از منطقه راحتی من: من ایستاده بود کنار یک جاده شلوغ و تکان شدید به ع

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

من چیزی دوشنبه بود که به طور کامل در خارج از منطقه راحتی من: من ایستاده بود کنار یک جاده شلوغ و تکان شدید به عبور اتومبیل در حالی که برگزاری یک غول ثبت نام. به عنوان یک کارت حمل درونگرا چیزهایی مثل این معمولا من می خواهم به مرگ اما این باعث شد به اندازه کافی مهم است برای من که من مایل به انجام آن است.

من مشغول به کار بود با گروهی که در تلاش است به اندازه کافی طومار امضا برای لغو قانون بحث برانگیز و جامع آموزش رابطه جنسی بیل (SB 5395) است که رژیم صهیونیستی. جی Inslee به تازگی امضا و به قانون است. این گروه می خواهد به رای دهندگان توانایی برای رای دادن بر روی آن در ماه نوامبر.

من برای پیدا کردن آن بسیار گفتن که حتی در میان یک بیماری همه گیر در سراسر واشنگتن که در مخالفت با SB 5395 هنوز موفق به از امن اجتماعی فاصله ذهن شما – جمع آوری بیش از 88,000 امضا.

اما برای دریافت آن بر روی برگه های رای در ماه نوامبر در مورد 42,000 امضا هنوز هم نیاز به جمع آوری می شود قبل از ژوئن 10. در صورتی که شما یکی از بسیاری از مردم مثل من که غافل است از آنچه بعد از آن در حال حاضر است که فقط 15 روز دور.

به عنوان من بود در پست من در امتداد خیابان تکان میدهد و بنابراین دائما من گاهی اوقات مجبور به توقف و آموزش بازوی من چگونه به تابع دوباره من heartened چگونه بسیاری از مردم honked تکان داد و یا به یک thumbs-up پشتیبانی می کند. اما من هم بدبختانه یک بار کسی فریاد زد وقاحت از باز کردن پنجره ماشین به من. من نمی تواند کمک کند اما تعجب می کنم که آنچه که مردم فکر من.

"من شرط می بندم که آنها فکر می کنم من یک خبرگزاری مامان که حاضر به اذعان به وجود جنسیت را دوست دارد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و ارتباط با ایده پوشیدن یک ماسک صورت در," من فکر می کردم. آنها اشتباه خواهد بود در همه می شمارد.

من فقط یک زن که دارای نقش من به عنوان یک مادر مقدس و فکر می کند که کودکان بیش از حد با ارزش به نیروی تغذیه بیش از حد جنسی مواد بیش از حد به زودی و در یک نامناسب تنظیم. من نه ضد جنس آموزش و پرورش است. من فکر می کنم برخی از آن مناسب است. و بر روی کاغذ SB 5395 صدا بیش از حد بد است. اما این لایحه است همان چیزی که به عنوان برنامه درسی.

هنگامی که شما را به واقعی صفحات برخی از مدل های درسی که دفتر سرپرست آموزش عمومی را تایید کرده است, شما ممکن است تعجب چگونه صریح پلاریزه و نامناسب بسیاری از آن است.

اگر یک چیز وجود دارد من اخیر home-مدرسه تجربه به من آموخته آن است که وجود دارد چیزهایی که من کاملا بی حد و حصر برای تدریس به بچه های من. میانه ارکستر مدرسه? هیچ با تشکر از شما. جبر پیشرفته? لطفا هیچ. ظهور فاشیسم در جنگ جهانی اول ؟ بهشت به همه ما کمک کند.

اما هویت جنسی و تمایلات جنسی و اخلاق? آن چیزهایی هستند که من عمیقا سرمایه گذاری در آموزش فرزندان من با توجه به اخلاقی درک و اعتقادات. من می گویم این همه به طور کامل تصدیق کرد که من نمی دانم که فهم و outs از چه خانواده های دیگر به کار گیرند. من می دانم که از expletive و انگشت وسط یکشنبه که حداقل دو نفر به نفع جامع آموزش رابطه جنسی.

اما من نمی دانم که چگونه من خانواده عمل می کند و آنچه که من انجام دهید و نمی خواهید برای فرزندان من است. و این دقیقا همان نقطه است. این که آیا شما آن را یا نه, این لایحه به قانون امضا شده بود بدون در نظر گرفتن نظرات و خواسته های مردم آن را به طور مستقیم تحت تاثیر قرار دهد. ما سزاوار حق رای در آن است.

لطفا حتی اگر شما مطمئن نیستید که در آن شما ایستاده در مورد این موضوع اما شما باور واشنگتن رای دهندگان باید از آنهایی که داشتن می گویند, سر را به یک درایو-توسط طومار امضای ایستگاه های این هفته است. را به تاخیر نیندازید چرا که بسیاری از آنها را می تواند خاموش کردن پس از شنبه تا مطمئن شوید که دادخواست آن را به المپیا در زمان محسوب می شود.

چندین طومار امضای مکان در این منطقه است. بررسی "یک صدا برای واشنگتن کودکان" Facebook صفحه برای مکان و یا سر به آرگون کتابخانه یا میکا اوج دبیرستان در روز سه شنبه تا جمعه و از 1-7 p. m. در این هفته این هفته است. بچه های ما ارزشمند هستند و زمان در حال اجرا است.

جولیا ایضا سهام خود را از زندگی با شوهرش شش فرزند و تصادفی وحش از حیوانات مزرعه در اسپوکین. او را می توان در رسید dittojulia@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن