رپتورز مربی نیک پرستار خیط و پیت با خوش بینی به NBA بازگشت نزدیک

ویژگی های ساخته شده است که این رپتورز فهرست منحصر به فرد — چگونه با بازیکنان ارتباط برقرار کردن با یکدیگر حرفه

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

ویژگی های ساخته شده است که این رپتورز فهرست منحصر به فرد — چگونه با بازیکنان ارتباط برقرار کردن با یکدیگر حرفه ای خود را چگونه آنها واکنش نشان می دهند به تلاش شرایطی و دشوار خود را در سطح قدردانی واقعی برای هر یک از دیگر — اند و نه از بین می رود با وجود اینکه از هم جدا برای نزدیک به چهار ماه است.

و آن را به مربی نیک, پرستار, دلیل برای خوش بینی به عنوان بازگشت به NBA تساوی نزدیک و برخی از صورت ظاهر از ورزش های عادی می آید.

"من فقط فکر می کنم شما باید یک دسته از بچه ها که بالا مراقبت از عامل" پرستار گفت: در روز سه شنبه کنفرانس از فلوریدا. "آنها عشق را به بازی آنها بچه ها هستند که نگران هستند بهتر است به صورت جداگانه مورد مشاغل خود را و آن را فقط به نظر می رسد مانند آنها در حال انجام یک کار واقعا حرفه ای کار است.

"من فقط فکر می کنم قوی وجود دارد عشق بازی وجود دارد برای بسیاری از این بچه ها."

که عشق بازی و مراقبت از آنها را برای هر یک از دیگر قرار داده به استرن آزمون این روز است. کل فهرست و کارکنان مربیگری زندگی می کنند در بسیاری از شرایط غیر معمول منزوی در ساحل خلیج فلوریدا حتی قبل از سفر به اورلاندو هفته آینده به زندگی در NBA پردیس گسترده دیزنی زمینه. یک مشکل وجود در زمان های دشوار است. خیلی خوب.

"من فکر می کنم من می گویند من آمد در اینجا روشنفکر" پرستار گفت: از حدود دو هفته قبل از اردوگاه های آموزشی مستقر در فورت مایرز و ناپل فلوریدا., حدود دو ساعت رانندگی از نهایی NBA دیزنی مقصد. "من نمی دانم اگر ما برای رفتن به واقعا در قاب سمت راست ذهن یا هر چیز دیگری.

"و هر آنچه در آن بود و من که قرار بود به نوعی مقابله با آن, اما من می خواهم بگویم من غافلگیر شده با قاب از ذهن است."

محدودیت وجود دارد اما به چه پرستار می توانید بپرسید رپتورز به انجام و آنچه که آنها مجاز به انجام. NBA است که هنوز هم الزامی است که بیش از چهار بازیکن بود در دادگاه در همان زمان تعدادی از مربیان که می تواند آموزش های خاص هر گروه محدود است و کامل کار نمی تواند در عین حال برگزار است.

اما این بازیکن رپتورز حداقل باید وارد راه اندازی مجدد به عنوان مناسب و متمرکز به عنوان به عنوان امکان پذیر است با توجه به تمدید نبود از این ورزش است.

"وجود ندارد بچه ها که از شکل یا عقب," هنجار پاول گفت: در یک تماس. "همه در شکل کلی در صحبت های مختلف بچه ها در این تیم است. ما احساس خوب است.

"بدیهی است که ما یک کمی زنگ زده و نشده در این کیفیت بالا از تمرینات و در بازی بسکتبال برای مدتی اما همه شده است انجام آنچه آنها می توانند و همه خوب به نظر می رسد احساس خوبی به آنها اعتماد به نفس و آماده برای بازگشت به نوسان کامل از همه چیز."

این تمرین خوبی برای توسعه مهارت و برخی مطبوع اما آزمون واقعی خواهد آمد که این بازیکن می تواند بازی دوباره. این یک چیز برای دریافت عکس های با مربیان این یکی دیگر از چیزی که واقعا به طور کامل به بازی بسکتبال.

"من فکر می کنم وجود دارد رفتن به یک کمی از دردهای در حال رشد," پاول گفت. "من می دانم که بچه ها انجام داده اند بسیاری از مسائل فردی یک بار قوانین باز شد و بچه ها توانستند در ورزشگاه توسط خود اما فقط جریان و احساس از یکدیگر و فقط جریان این بازی, شما در حال رفتن به یک دوره تنظیم.

"من فکر می کنم می شود همه حق هر چند. من فکر می کنم ما به اندازه کافی زمان قادر به دریافت ما ریتم و جریان بازگشت و قادر به عقب بر گردیم به ما چگونه بازی می کردند."

چگونه آنها بازی بود فوق العاده خوب. رپتورز با وجود یک فصل کامل از آسیب به هر بازیکن کلیدی بودند 46-18 دوم در شرق سوم به طور کلی در NBA زمانی که فصل رفت وقفه در ماه مارس است. آنها همچنین مدافع عنوان قهرمانی و در حالی که آنها در مورد آن صحبت نمی اندازه و یا مانند آن عمل می کنند آشکارا آن را هنوز هم وجود دارد در ذهن خود را. و آن را بخشی از این گروه جمعی DNA.

"من می خواهم تصور کنید که کمک می کند اما آن را واقعا لذت بخش ترین چیزی که برای این فصل من واقعا فکر می کردم که برنده این عنوان خواهد بود سنگین تر بار برای حمل از شروع فصل و بچه ها فقط حرف نمی زنند بسیار در مورد آن" پرستار گفت:.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من واقعا فکر می کنم آنها واقعا در مورد مراقبت از برنده شدن در آنها بسیار حرفه ای و آگاه از مشاغل خود را و من فکر می کنم آن را یک گروه با یک رفاقت ساده به عنوان آن است.

"این یک لذت بخش گروه به اطراف و لذت بخش به مربی و آنها به رقابت بپردازند. آنها عشق را به رقابت بپردازند."

Doug Smith

تاریخ گفتگو

س:

چگونه می توانم به شما فکر می کنم رپتورز را انجام خواهد داد که بازی رزومه ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن