مینه سوتا DFL به تعویق افتاد 'مجازی' کنوانسیون; با تروریستها ادامه خواهد داد و پس از تغییر زمان

مینه سوتا دموکراتیک-کشاورز-حزب کارگر به تعویق انداخته است بخشی از آن در سال 2020 مجازی کنوانسیون برنامه ریزی ش

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

مینه سوتا دموکراتیک-کشاورز-حزب کارگر به تعویق انداخته است بخشی از آن در سال 2020 مجازی کنوانسیون برنامه ریزی شده برای این آخر هفته در نور جورج فلوید مرگ در روز دوشنبه.

در یک جمعه انتشار اخبار DFL رئیس Ken Martin گفت: به تعویق انداختن این کنوانسیون است "تنها مناسب البته با توجه به غم و اندوه و خشم آوردن بسیاری از ما, دولت و ملت است." فلوید درگذشت دوشنبه شب پس از مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو در گردن او برای چند دقیقه و فلوید گفت که او نمی تواند نفس بکشد. چوین دستگیر شد و به اتهام قتل در روز جمعه.

پس از فلوید مرگ هزاران نفر اعتراض کرده اند در سراسر شهرهای دوقلو — برخی مسالمت آمیز و برخی منجر به سرقت و آتش سوزی, آتش سوزی. با مینه سوتا در ناآرامی مارتین گفت: "در حال حاضر زمان برای یک حزبی سیاسی رالی."

کنوانسیون بود که میله میله به اجرا شنبه صبح در سرتاسر یکشنبه بعد از ظهر با زبان ظاهر توسط معاون سابق رییس جمهور و جو بایدن مینه سوتا دموکراتیک هیئت نمایندگان کنگره و بیشتر. اما این حزب روز جمعه گفت این زبان و آموزش بخش هایی از این کنوانسیون ها به تعویق افتاد نامشخص تاریخ.

الکترونیکی انتخابات به حمایت از این حزب در سنای آمریکا و نامزد حزب دیگر موقعیت های باز در اوایل این هفته و این حزب را هنوز اعلام این نتایج پس از آراء شمارش شده است در هر روز جمعه انتشار.

یک سخنگوی مینه سوتا حزب جمهوری خواه روز جمعه گفت که دولت روحانی مجازی کنوانسیون است که هنوز برنامه ریزی برای شنبه صبح. حزب مجبور شد به reschedule اصلی آن کنوانسیون هفته پیش به دلیل مشکلات فنی و مشکوک به حملات سایبری.

هر دو طرف تصمیم گرفتند برای مجازی کنوانسیون به منظور جلوگیری از در فرد تجمعات در طول coronavirus بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب