تغییر نام دنبال جلاد Valley Golf Course بیش جنایات علیه آمریکایی های بومی - Fri, 17 Jul 2020 PST

به عنوان مجسمه ها سرنگون و شهرستانها بررسی نام به نژادپرستی و استعمار جلاد دره گلف و فورت جورج رایت درایو به ز

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

به عنوان مجسمه ها سرنگون و شهرستانها بررسی نام به نژادپرستی و استعمار جلاد دره گلف و فورت جورج رایت درایو به زودی می تواند تغییر نام داد و برای جلوگیری از ارتباط با جنایات علیه آمریکایی های بومی 1850s.

Spokane County کمیسیون توافق کردند که به تغییر نام جلاد Valley Golf Course, در دیدار هفته گذشته پس از دریافت پیشنهاد از اسپوکن شهرستان Councilwoman بتسی Wilkerson.

Wilkerson که امیدوار به تغییر نام فورت جورج رایت دیسک در اسپوکن گفت: این منطقه با توجه به بررسی نام های مرتبط با توهین آمیز عمل می کند. او گفت: داشتن به زندگی در اطراف اماکن با چنین نام احساس مشابه داشتن به اذعان یک مالک و یا راه رفتن در گذشته یک مؤتلفه مجسمه.

"هیچ کس نمی گوید که (رایت) بود و آنچه او انجام داد. خود جنایات زیادی شد," Wilkerson گفت. "من در آن نگاه کنید از یک فرهنگی خم و آن را در حال حاضر زمان برای انجام کاری متفاوت و قبایل سزاوار چیزی متفاوت است."

جلاد و رایت هر دو در ارتباط با جنگ بین ایالات متحده و شمال غربی اقیانوس آرام قبایل بیش از سفید حل و فصل این منطقه است.

تحت ارتش سرهنگ جورج رایت Yakama جنگ رئیس Qualchan و دیگر آمریکایی های بومی به دار آویخته شدند بدون محاکمه. رایت نیز دستور کشتار 600 اسب که متعلق به قبایل.

Qualchan ازدواج کرده بود به Spokane قبیله عضو بی صدا-alks و در اسپوکن منطقه برای کمک به قبیله در درگیری با مهاجران سفید پوست و نظامی ایالات متحده گفت: وارن Seyler محلی سابقه مربی سابق اسپوکن قبیله از سرخپوستان عضو هیئت مدیره.

Seyler گفت Qualchan آمد به رایت اردوگاه پس از مجروح شدن در جنگ اعتقاد آنها خواهد بود بحث در مورد صلح است. زمانی که او وارد Qualchan کشف پدر او را دستبند به دست زندانی به دار آویخته شد.

Spokane County اقدام به تغییر نام جلاد یک بار قبل از زمانی که سابق شهرستان کمیسر جان Roskelley پیشگام تلاش در سال 1997. Roskelley به نام رایت یک "وحشیانه قاتل" و گفت که او هنوز هم می تواند یک نام را تغییر دهید اگر این قبایل نام "جلاد" توهین آمیز است.

Roskelley قادر به تصویب یک قطعنامه تغییر نام از جلاد به Latah کریک در سال 1997 اما واشنگتن هیئت های جغرافیایی نام بعد از رد این پیشنهاد پس از در بومی جامعه مخالف آن است. Latah نام در ارتباط با مواد غذایی و ماهیگیری است که نام لوئیس و کلارک شنیده از قبایل بومی در هنگام سفر از طریق اقیانوس آرام شمال غربی و نام نوشته شده بر روی نقشه ها اوایل این منطقه است.

Seyler که اسپوکن قبیله عضو هیئت مدیره در آن زمان, اما در حال حاضر به نمایندگی از قبیله گفت: هیئت مدیره ارسال پیشنهاد به بزرگان قبیله ای به شنیدن دیدگاه های خود را و بسیاری از آنها در برابر آن ترس که تغییر نام می تواند پاک کردن این رویداد از تاریخ است. او گفت: کسانی که حوادث را آموخته بودند در بسیاری از مدارس دولتی و اغلب نه امروز.

"ما خیلی سخت به سابقه چرا ما پنهان چه صورت گرفت ؟" او گفت:.

شهرستان کمیسر Al فرانسه و جاش کرنس گفت: هر دو آنها پشتیبانی از تغییر نام مگر اینکه قبایل محلی مخالف آن است.

"ما در حال تلاش برای پاک کردن تاریخچه, ما در حال تلاش برای حساس به اثرات این نام ممکن است برای جامعه بومی آمریکا," فرانسه گفت.

او را تشویق هر کسی در بومی جامعه که موضوع را با یک نام تغییر برای رسیدن به این شهرستان است.

کرنس گفت: او می خواست به ترک نام جدید پیشنهاد برای گلف کمیته اما گفت Latah Valley Golf Course مناسب به نظر می رسید.

Spokane County Parks کارگردان Doug چیس گفت که او در حال کار برای ارتباط با قبایل محلی برای شنیدن دیدگاه های خود را در یک پتانسیل تغییر نام. یک بار شهرستان گلف کمیته دیدار دوباره او گفت: آنها به احتمال زیاد خواهد شد توصیه به کمیسیون. او گفت که این روند ممکن است کمی تغییر در طول زمان و می تواند مدتی با توجه به محدود کارکنان و نیاز به جمع آوری ورودی از گلف کمیته و قبایل.

"این یکی از آن پروژه هایی که ما کاملا به زمان ما و این مهم به تلاش برای انجام آن را به عنوان سریع" چیس گفت.

جلاد Valley Golf Course یکی از چند نام است که می تواند تغییر در سال آینده یا بیشتر.

Wilkerson و همکار اسپوکن شهرستان Councilwomen Candace Mumm لری کینر و کارن Stratton همه گفته بودند تغییر نام از چیزهایی مانند فورت جورج رایت دیسک و شاید جلاد/Latah شورای محله.

تمام چهار councilwomen گفت: آنها برنامه ریزی شده که شامل قبایل محلی در هر نام-تغییر تلاش.

استراتون گفت: او می خواست برای تغییر فورت جورج رایت درایو برای سال در حال حاضر ممکن است یک فرصت برای به دست آوردن کشش در یک چنین پیشنهادی.

استراتون گفت: مادر بزرگ او شد در اسپوکن هند رزرو و همیشه احساس ناخوشایند و ناراحت کننده در اسپوکن. او گفت که او امیدوار است که با تغییر نام در ارتباط با خشونت علیه آمریکایی های بومی می تواند در راه کمک به مردم بومی.

"در حال حاضر زمان برای کسانی که بحث را در آورد و در جامعه" او گفت:. "آن چنان ابزاری در ساخت برخی از تغییرات ما می خواهم برای دیدن. ما باید به دنبال برخی از آن نام که بی احترامی و واقعا منعکس کننده آنچه این جامعه واقعا همه مورد است."

تغییر فورت جورج رایت درایو نام در برنامه ریزی کار کمیسیون طرح اما Stratton گفت که او نیز به احتمال زیاد نیاز به کار با همسایگان و اسپوکن می افتد کالج که در فورت جورج رایت دیسک آدرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن