فساد محاکمه امتیاز به ریشه های دوپینگ در حماسه

پاریس—یک وکیل که کار را برای دو و میدانی را حاکم بر بدن زمانی که آن را برای اولین بار شروع به دریافت امواج از

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

پاریس—یک وکیل که کار را برای دو و میدانی را حاکم بر بدن زمانی که آن را برای اولین بار شروع به دریافت امواج از شواهد جدید با اشاره به یک مشکل دوپینگ در روسیه و شهادت روز شنبه در دادگاه پاریس که این ورزش را و سپس رئیس جمهور به سرعت تصمیم گرفت نرم-پدال مشکل است.

حبیب Cisse شهادت نور در روزهای اولیه از آنچه که پس از آن تبدیل شد به یاد ماندنی حماسه دوپینگ. ورزشکاران روسی محروم شدند از رقابت در این کشور رنگ در آخرین بازی های المپیک زمستانی به عنوان یک مجازات برای دوپینگ سیستماتیک و coverups و روسیه و میدانی فدراسیون به حالت تعلیق باقی می ماند.

Cisse که مشغول به کار به عنوان یک مشاور حقوقی سابق IAAF جمهور لامینه Diack شهادت در یک فساد محاکمه شنیدن اتهامات بازده به صدا در نیاوردن تا مشکوک به دوپینگ در موارد. Cisse که در میان متهمان دقیق چگونه یک بهبود در مبارزه با دوپینگ تست تکنولوژی از سال 2009 نشان داد که خون دوپینگ حال تبدیل شدن به یک مشکل جدی میان روسیه ورزشکاران استقامتی.

"وجود دارد یک فرهنگ دوپینگ" Cisse شهادت دادند. "هیچ کس نمی تواند آن را انکار کند."

اما به جای انتخاب کردن برای یک خط پاسخ است که می تواند درگیر تعلیق روسیه پیگیری فدراسیون Diack به جای دستور نرمتر "عدم مقابله" رویکرد برای جلوگیری از خدشه دار کردن این ورزش و IAAF, Cisse به دادگاه گفت.

"رئیس جمهور لامینه Diack تصمیم به مسیر از تعلیق" Cisse گفت.

دادستان ها ادعا می کنند که تحت Diack زمان تصدی به عنوان رئیس جمهور از سال 1999 تا 2015 IAAF شد سرند با فساد است که ورزشکاران روسی مشکوک به دوپینگ شدند و فشرده برای بازده برای به تاخیر انداختن یا جلوگیری از بالقوه تحریم. Diack رد اتهامات عنوان شده علیه.

87-سال Diack است که تلاش برای فساد و پول شویی و نقض اعتماد. دادستان ها می گویند او به طور مستقیم یا غیر مستقیم بینی 3.45 میلیون یورو از ورزشکاران مشکوک توسط IAAF از دوپینگ که پرداخت می شود برای پاک کردن نام خود را به طوری که آنها می تواند در ادامه رقابت.

Cisse نیز به اتهام فساد مالی. در دادگاه او را رد کرده است که او مداخله آهسته ضد دوپینگ تحریم برای ورزشکاران روسی.

Cisse سوال شد در مورد توجه داشته باشید که محققان کشف و ضبط در خانه اش که دادستان ادعا ذکر شده پرداخت. او به نام توجه داشته باشید "در یک بافت نهفته است" و گفت که او هرگز پرداخت توسط روسیه ورزشکاران است.

Cisse همچنین گفت که او هرگز تا به حال بحث با Diack مورد hushing تا دوپینگ موارد برای پول است.

"این داستان پرداخت برای حفاظت از آنها مزخرف ساده لوحانه," Cisse گفت.

Diack است که انتظار می رود به شهادت بعد شنبه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب