بردن OG Anunoby این بازی یک پیش فصل اولویت برای رپتورز. ماموریت انجام

OG Anunoby ساخته شده سریع و قاطع در امتداد برش پایه در زمان از یک نقطه عبور از هنجار پاول به پایان رسید و این

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

OG Anunoby ساخته شده سریع و قاطع در امتداد برش پایه در زمان از یک نقطه عبور از هنجار پاول به پایان رسید و این بازی با توجهی غوطه دادن.

آن را فقط یک بازی سریع در سه ماهه اول نسبتا بی معنی داد و بیداد, اما از آن صحبت کرد حجم مورد آنچه رپتورز در حال گرفتن از جذاب بازیکن جوان به عنوان آنها آماده دفاع از عنوان NBA.

Anunoby او سوم عملکرد قوی در سه نمایشگاه scrimmages به عنوان رپتورز از دست 117-106 به ققنوس در روز سه شنبه و در عین حال یکی دیگر از گام موثر برای جوان رو به جلو است.

این می رود بدون گفت که اگر Anunoby بهتر است این تیم بهتر خواهد بود به عنوان یک کل و گسترش رپرتوار بود در میان اولویت های اصلی برای کارکنان.

"ما می خواهیم به او یک مرد است که واقعا می تواند تیم های پرداخت برای داشتن, برای ارسال کمک به برخی از ما بچه های دیگر و در نهایت من (را) فقط می خواهم او را به یک بزرگتر بخشی از جرم و فقط سختی matchup به گارد — با تیراندازی اندازه او خود را در رانندگی خود را ارسال" مربی نیک پرستار گفت:. "فقط اقدامات بیشتر و بیشتر چیزهایی که شما می توانید انجام دهید."

از تمام چیزهایی که به بیرون آمدن از تظاهر بازی برای رپتورز همواره بالاتر از میانگین بازی از Anunoby بود تا حد اکثر قابل توجه است. او شده است قاطعانه در جرم به همان اندازه ماهر در رانندگی و یا تیراندازی و دفاع از او باقی مانده است بسیار عالی است.

اگر او را در هر حس ثبات و سازگار سلامتی — از آن خواهد شد افزایش بزرگ. آن دو چیز فرار کرده اند او را بیش از او سه فصل اول اما در این سه بازی در دیزنی پیچیده در نزدیکی اورلاندو — اندازه کوچک نمونه شوید — او شده است به عنوان خوب به عنوان او تا به حال شده است.

"بزرگترین چیزی که با OG من فکر می کنم فقط بلوغ به عنوان یک مرد اولین و مهمترین" هم تیمی فرد VanVleet گفت: از Anunoby در اوایل این هفته. "او خیلی جوان, خیلی سبز نمی دانستند چه در انتظار و یا آنچه که او می خواست می شود و او فقط نوع پیدا کردن خود را شیار و پیدا کردن لکه های خود را. و من او را با قرار دادن در یک کار خیلی بیشتر از من در اوایل و کار هوشمند ... او با این نسخهها کار در هر روز است. او همچنان فقط به بهتر.

"بدیهی است که همه ما می دانیم چگونه خاص او است و چگونه او می تواند از پس کار ما به عنوان نگهبانان نقطه است (به) فقط سعی کنید به او کمک کند تا آنجا که ما می توانیم. اما من او را تنها بودن, بیشتر, بیمار, و من فکر می کنم که همراه با بلوغ و تنها بودن بیشتر مغزی و درک بازی کمی بهتر است."

پرستار اغلب اظهار داشت: در Anunoby را بهبود تعادل حیاتی و گاهی جنبهی جنبه بودن یک حرفه ای موفق. این چیزی است که بسیاری از فکر می کنم. پس از همه, چرا نمی بینهایت, مناسب, مواد منفجره 23 ساله ورزشکار خوب تعادل ؟ اما رفتن که در آن سرعت و در برابر آن سرعت می تواند discombobulating. این یک مهارت مهم به عنوان تیر اندازی یا دریبل.

و می توان آن را آموخت.

"این یک رفت و آمد چیزی که اول از همه و بعد از آن است (انجام می شود) در یک واقعا سرعت آهسته. و سپس کلید آن است که قادر به انجام آن در حرکت" پرستار گفت:. "شما در یک stop/start. شما در حال رفتن به همان سرعتی که شما می توانید و گرفتن به یک توقف و به نوبه خود در جهت. آن را فقط تکرار و آن را از نوع خوب خوب دندان ،

"در آن طول می کشد کمی راه رفتن را از طریق توقف صحبت کردن, reteaching — و پس از آن تعداد زیادی از تکرار و سپس شما رو قادر به انجام (آن را) با سرعت و پس از آن یک فرایند کمی."

که یکی از Anunoby را با تمرکز در طول راه اندازی مجدد برای یک فصل وقفه COVID-19 همه گیر در ماه مارس است. او می داند که او نیاز به گسترش بازی خود به خود بیشتر با ارزش را به تیم خود و اگر آن چیزی که به عنوان ابتدایی به عنوان بیشتر در کنترل بدن خود را که آنچه در آن خواهید بود.

"این مخلوط در وسط پایین ماندن و ماندن بر تعادل, اما همچنین مطمئن شوید که این حرکت سریع و دقیق و درست کار بر روی آن هر روز به سفت آن را," او گفت:.

این بازی داد و بیداد واقعا نمی شد در مورد این بازی و تلاش برای خواندن مقدار به آنها تاکتیکی خواهد بود یک اتلاف وقت است. آنها در مورد احساس بازی و عادت کردن به آن را دوباره پس از سال و ماه به دور از هر گونه ظاهر از رقابت.

متنی تاکتیک و خوب تنظیم لازم برای آماده شدن برای بازی های حذفی در اواخر ماه اوت خواهد آمد از طریق هشت بذر بازی که شروع برای رپتورز در شنبه شب برابر لیکرز.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من تجربه زیادی با هر چیزی هجومی و یا دفاعی و یا تلاش هر چیزی" پرستار گفت: قبل از بازی روز سه شنبه. "من فقط تلاش برای بدست آوردن این افراد در دادگاه دریافت پاهای خود را زیر آنها و اجازه دهید 'em بازی کمی و آماده به نگه داشتن در حال پیشرفت رو به جلو است."

این Anunoby پیشرفت قابل توجهی خواهد شد. یکی دیگر از سلاح فقط باعث می شود رپتورز خطرناک تر از همه اطراف و توپ خود را-دست زدن به کلید خود را توسعه.

"این چیزی است که من مشغول به کار در کل سال," او گفت:. "هنگامی که ما در ورزشگاه فقط من و مربی (پاتریک) Mutombo در آن کار می کرد هر روز فقط تلاش برای نگه داشتن توپ, تنگ, حرکت, سریع, اقامت پایین به زمین است."

Doug Smith

تاریخ گفتگو

س:

چه شما فکر می کنم از رپتورز در برابر خورشید? به اشتراک گذاری افکار خود را:

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن