کولر آبی: فعالیت های جشن آفتاب تمدید daylight - Tue, 17 Jun 2020 PST

اولین روز تابستان پنج شنبه است و به نظر می رسد مانند منطقه است lucking با یک روز آفتابی بعد از این همه باران.

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

اولین روز تابستان پنج شنبه است و به نظر می رسد مانند منطقه است lucking با یک روز آفتابی بعد از این همه باران.

آن را فرصت مناسبی برای خارج و جشن انقلاب تابستانی, طولانی ترین روز سال در نیمکره شمالی است. در اینجا برخی از فعالیت ها به شما آغاز شده است.

تبخیر آزمایش: ایجاد یک نقاشی با آب با استفاده از برس یا غلطک یا سیمان و یا بر روی یک تکه کاغذ. هر کس باید حدس بزنند که چه مدت آن را برای خورشید برای خشک کردن نقاشی خود را. آن را بنویسید و سپس تنظیم یک تایمر زمانی که شما به پایان رسید نقاشی به ببینید که چه مدت آن طول می کشد. برای بهتر نشان دادن تبخیر محل یک آب نقاشی انجام شده بر روی یک تکه کاغذ ساخت و ساز در داخل یک کیسه پلاستیکی. به عنوان نقاشی خشک قطرات آب را تشکیل می دهند در داخل کیسه.

مرکبات تمبر: استفاده از میوه های خانواده مرکبات مانند پرتقال, لیمو, لیمو و گریپ فروت به عنوان یک تمبر به صورت خلاصه پروژه هنر و صنعت. بریدن میوه نصف و اعمال رنگ به داخل. برای جلوگیری از گرفتن مقاله خود را بیش از حد مرطوب شما می توانید از میوه های خشک کمی پس از برش.

خود را تست کنید کرم های ضد آفتاب: یک ورق از تیره کاغذ ساخت و ساز. تقسیم آن به نصف و علامت یک طرف به عنوان "با کرم های ضد آفتاب" و از طرف دیگر به عنوان "بدون کرم های ضد آفتاب." درخواست کرم های ضد آفتاب مناسب نیمی از کاغذ ساخت و ساز. شروع با یک مقدار کوچک و تنها با استفاده از آنجا را به کاغذ جذب – شما می خواهید برای اطمینان از نقطه ای که در آن کرم های ضد آفتاب استفاده شود هنوز به طور کامل قابل مشاهده است. باید شرکت کنندگان در پیش بینی آنچه آنها فکر می کنم اتفاق خواهد افتاد. را روی کاغذ بدون ضد آفتاب ماندن همان دریافت تیره تر یا سبک تر ؟ ترک این مقاله را برای چند ساعت در نور مستقیم خورشید برای رسیدن به قابل مشاهده تغییرات. این منطقه با کرم های ضد آفتاب استفاده شود باید تیره تر است.

نور جعبه آزمایش: چهار بطری آب. ترک یکی روشن و رنگ بقیه با رنگ های مختلف از رنگ آمیزی مواد غذایی. نوار بسته یک جعبه بزرگ. ردیابی کف خود را بطری های آب در پایان یکی از جعبه و برش سوراخ خود را با استفاده از ردیابی. این خواهد بود که در بالای جعبه خود را. برش مستطیل شکل مشاهده سوراخ در سمت. پوشش بالا با فویل آلومینیومی تاشو فویل را به سوراخ. این کمک می کند تا منعکس کننده نور است. نگاهی به جعبه و بطری های آب به یک سانی منطقه است. جای دو تا از بطری های آب در سوراخ در بالای جعبه و مشاهده نشان می دهد نور درون خود را از طریق منطقه در حال مشاهده. ترکیب و مطابقت با رنگ خود را برای ترکیبات جدید در نور خود را نشان می دهد.

گل تاج: شما ممکن است برخی از قاصدک زینتی گل ها و گیاهان دیگر رشد خوبی در خانه خود را در فضای در فضای باز در حال حاضر. یک راه برای ساخت گل تاج است به تقسیم بنیادی در نیمی از حدود دو-سوم از راه ایجاد یک سوراخ کوچک که در آن شما می توانید با قرار دادن گل بعدی. به پایان تاج ایجاد یک کل بزرگتر است که مناسب تمام گل اول را از طریق. تر و تمیز به پایان می رسد در صورت نیاز.

یک suncatcher: بسیاری از مواد مختلف می گرفتن خورشید. دانه های دستمال کاغذی خشک برگ به رنگ شیشه یا کاغذ مومی و بیشتر. ببینید اگر شما هر گونه شفاف و رنگارنگ مواد در اطراف خانه است که شما می توانید با هم برای ایجاد یک زیبا suncatcher.

کتابسوزی اند: پس از روز گذشته جشن مردمی انقلاب سنت – اتش. مطمئن شوید که بزرگسالان اطراف برای کمک و بررسی spokanecleanair.org برای هر زمان رایت ممنوعیت قبل از شما آغاز شده است. این نیز به شما می دهد فرصت مناسب به خود را در اولین s بیشتر از تابستان است.

قطار مغز

آزمون دانش خود را با سوال چیزهای بی اهمیت

آنچه تاریخ می کند زمستانی سقوط در هر سال ؟

  • Dec. 30
  • Nov. 18
  • Dec. 21
  • Jan. 4

روز سه شنبه پاسخ: تصویر دوریان گری

نگه داشتن آرام

حتی اگر بعضی از بچه ها نمی به طور کامل درک آنچه اتفاق می افتد در زمان حوادث, آنها قطعا می توانید انتخاب کنید تا بر استرس در اطراف آنها. در اینجا چند راهنمایی سریع برای کمک به بچه ها پیدا کردن برخی از آرامش.

1. نفس عمیق و تکرار یک کلمه یا عبارت با هم است که آرام بخش برای کودک خود را.

2. بدن انجام اسکن. باید کودک خود را شروع در بالای سر خود را در حال حرکت را از طریق سلاح های خود را انگشتان دست, تنه, پا و انگشتان پا است. بچه ها می گویند که رنگ آنها تجسم در هر منطقه برای کمک به آنها را واقعا با سنگ تیز کردن.

3. نگاهی به راه رفتن در اطراف بلوک. آرام بخش اطلاعات حسی کمک می کند تا ذهن و تمرکز. توجه داشته باشید برخی از رنگ و شکل و بوی و برای تلفن های موبایل.

4. بچه ها را تشویق به بیان آنها اضطراب است. اجتناب از گفتن بچه ها آنها خوب هستند یا این که آنها نمی ترسم. اجازه دهید آنها را به صدای خود را به احساسات و بیان خود را از طریق وسایل دیگر مانند موسیقی و یا نقاشی.

5. دریافت برخی از ورزش. اینترنت پر است از بچه های تمرین. برخی از پیدا کردن است که می تواند کمک به کودکان خود را کار کردن استرس اضافی و انرژی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن