Dear Abby: اتصال با پسر, پدر و باعث اخیر مطلقه مبتلا به دوار سر

عزیز ابی: من فقط از همسرم طلاق. ما با هم برای 13 سال است. آخرین سه نیست ، پس از طلاق من که خسته کننده — من وصل

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

عزیز ابی: من فقط از همسرم طلاق. ما با هم برای 13 سال است. آخرین سه نیست ، پس از طلاق من که خسته کننده — من وصل با پسر من پدر و ما در عشق است. ما عاشقانه محکوم شد قبل از آن آغاز شده و سپس. پسر ما در حال حاضر 18 و ما در 40s.

امروز وضعیت ما بسیار متفاوت است. ما هر دو به خوبی انجام می دهند از لحاظ مالی و به صورت جداگانه. ما در حال خوش و شاد و لازم نیست تکرار مکررات گذشته است. من احساس می کنم مثل ما قطع شد هنگامی که ما جوان بودند. من دیوانه برای احساس او یکی است ؟ من واقعا می خواهم آن را به کار. — در عشق در نوادا

عزیز در عشق: شما نیست اما شما به تازگی طلاق گرفته و اشاره نکرد که چه مدت شما شده اند "وصل" با پسر خود را پدر. من مصرانه از شما برای قرار دادن ترمز در و وقت برای رسیدن به هر یک از دیگر دوباره. من همچنین فکر می کنم شما باید تکرار مکررات گذشته به دلیل مگر اینکه مشکلات سال پیش در حال حل و فصل آنها ممکن است تکرار شود. زمان خواهد شد بگویید اگر او در واقع "یک" و خوشبختانه هر دوی شما باید مقدار زیادی از آن. من آرزو می کنم شما یک پایان خوش.

عزیز ابی: من پنج برادرزاده و خواهرزاده. به غیر از یک پسر, من و همسرم باید با حضور همه از عروسی خود را. همه آنها دعوت شده و حضور ما عروسی دختر.

آخرین برادرزاده است که در سال آینده. همه از پسرعموهای خود را دعوت به جز از دختر من. چرا ؟ حتی اگر او در همان سن به عنوان بقیه از پسرعموهای خود را, او می گوید: او نمی داند که هست.

باید من و همسرم حضور در مراسم عروسی خود را? اگر ما فراموش, من اصرار او دعوت دختر من به عنوان به خوبی. لطفا با ارائه نظر خود را. — حذف در کنتیکت

عزیز حذف شدند: به استثنای دختر خود را به طوری نکته تضمین می کند که خود را خواهرزاده و همسرش را هرگز به او را می دانم. اما شما نمی توانید و نباید تلاش خود را برای کنترل برادرزاده لیست مهمان با تهدید به حضور اگر دختر شما نیست دعوت شده است. اگر شما احساس ناراحت کننده پذیرش دعوت و تحت این شرایط خود را ارسال تاسف در پاسخ دهید کارت. اگر از شما خواسته شود که چرا شما نمی خواهد در آینده در صورت تمایل به بیان خود را پس از آن.

عزیز ابی: من شده اند در یک رابطه برای تقریبا یک سال. ما متصل در راه من هرگز قبل از احساس و من سعی کردم به دور ماندن از او. او ازدواج کرده و همسر او شد مبتلا به سرطان در سال گذشته است.

من سعی کردم برای پایان دادن به چیزهایی که سه بار به طوری که او می تواند تمرکز بر خود و خانواده است. اما او را نگه می دارد به آینده را به من و التماس من به انتظار او زمان و نه او را رها. من احساس گناه برای چیزهایی که من می خواهم از او به خاطر خود بیماری است.

من نمی دانم چه باید بکنید. من می خواهم تا با او بود. اما من نمی خواهم به علت خانواده خود را به مبارزه بیشتر در بالای هر چیز دیگری. لطفا کمک کنید. — وضعیت دشوار

عزیز وضعیت: اگر شما صادقانه در مورد عدم تمایل به علت این مرد خانواده بیشتر درد مرحله دور در حال حاضر. همسر او باید تمرکز توجه خود را. اگر در این رابطه چیزی که واقعی است, آن شروع می شود زمانی که او آزاد است از مسئولیت او را به عهده گرفت که او وعده داده شده "until death do us part."

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن