به اشتراک گذاری خود را silver linings از تحصیل در خانه - Mon, 01 Jun 2020 PST

زمانی که مدارس بسته در تاریخ 16 مارس به دلیل همه گیر برخی از خانواده ها نمیفهمد راه برای انطباق با صفحه اصلی-ت

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

زمانی که مدارس بسته در تاریخ 16 مارس به دلیل همه گیر برخی از خانواده ها نمیفهمد راه برای انطباق با صفحه اصلی-تحصیل. برای دیگران آن بوده است بیشتر از یک آموزشی فاجعه است.

اما در تمام آن آیا شما پیدا کردن یک پوشش نقره ای یا دو ؟ سخنگوی-نقد و بررسی در حال انجام است یک داستان در مورد لحظات خوب از یادگیری با هم تحت اقامت-صفحه اصلی سفارشات. وجود دارد هر گونه takeaways ایده های سرگرم کننده و یا استراتژی های جدید خود خانواده را رو به جلو از این عظیم صفحه اصلی-تحصیل آزمایش ؟

شاید این شروع یک خانواده به عنوان خوانده شده-با صدای بلند سنت که در آن هر کس طول می کشد به نوبه خود با یک کتاب کلاسیک. و یا آیا شما در پیدا کردن راه های خلاق برای کودک شما برای یادگیری اندازه گیری با ساخت یک پروژه ؟

کلی Brajcich همسر سخنگوی-بررسی کنترل تام Brajcich نوشت: در صفحه اصلی-تحصیل فروم پشتیبانی در مورد چگونه خانواده خود را بهتر با کاهش برنامه و با بیشتر, هوای آزاد, زمان.

میز ناهار خوری اتاق شد یک مرکز فرماندهی "برای پشته از مشق شب بسته های عاشقانه تهیه شده توسط کارکنان مدرسه." خود را چند لایه برنامه به سرعت جای خود بخشنده تر فرمت – یک تخته سفید با مقایسه کردن روزانه "اهداف" Brajcich نوشت.

"ما تسلط زوم و حفظ تقریبا همه ما باری و کلمه عبور برای انواع سیستم عامل آموزش آنلاین است که ما در حال حاضر تکیه می کنند. آنچه که ما را نگه داشته ترین عاقل شده است مقدار فراوان از زمان در خارج از منزل, آیا پیاده روی خانواده در اطراف محله و یا زمان صرف شده در حیاط خلوت."

ایمیل خود را "لحظات خوب" آموزش داستان ژوئن 8 به ویژگی های نویسنده Treva لیند در treval@spokesman.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب