قهوه ای, Breen: ایستادن نظامی نقش در دموکراسی ما

کشتن جورج فلوید و متعاقب آن تظاهرات را مجبور صالح حساب. در مواجهه با فشار از یک بزرگ و متنوع جنبش آمریکایی بسی

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

کشتن جورج فلوید و متعاقب آن تظاهرات را مجبور صالح حساب. در مواجهه با فشار از یک بزرگ و متنوع جنبش آمریکایی بسیاری از کشور ما موسسات روبرو هستند تا نقش خود را در تداوم نژادی و بی عدالتی است.

با این حساب باید گسترش به ملت ما و نیروهای مسلح. کنگره هر دو ظرفیت و مسئولیت خود را به اطمینان حاصل شود که نظامی اغلب یک رهبر در برابری نژادی از رئیس جمهور ترومن desegregated آن در سال 1948 در ادامه به عنوان مثال مجموعه برای کشور است.

در حالی که یکی از ما در خدمت در کنگره و از سوی دیگر منجر به یک سازمان حقوق بشر ما هر دو تن از کشور ما به عنوان افسران ارتش. ما به رهبری سربازان خود را به نبرد و از دست برخی از آنها در مبارزه با. به این دلیل است که تعهد ما را به نظامی است که ما مایل به دیدن آن حتی بیشتر صادقانه منعکس کشور ما آرمان است.

ساده ترین مسئله در دست است rechristening از پایگاه های نظامی در حال حاضر به نام مؤتلفه رهبران. حقيقت آن است که نه بیش از حد به سوال که نامگذاری نظامی چین با ماموریت خود را. هدف از این نظامی آمریکایی است که برای محافظت از همه ما نیست و این میراث از یک گروه کوچک از خائن.

برای یک ملت تاسیس شده در ایده ها و نمادها ماده که ما را انتخاب کنید به تتم صحبت می کند به آنچه که ارزش ما افتخار است. نظامی ما باید جشن کسانی که مبارزه برای آزادی و نه کسانی که رهبری تلاش برای پارگی کشور ما جدا به نام chattel برده داری و سفید قدرت. هیچ غیر نژادپرستانه دلیل است که نیروهای مسلح ما باید دستبند به نماد کنفدراسیون.

هر دو ایالات متحده آمریکا و مجلس سنای ایالات متحده نسخه سالانه سیاست دفاعی لایحه شامل اصلاحات که تغییر نام پایگاه. هر اصلاحیه تصویب در کمیته با حمایت هر دو حزب در عین حال رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او را وتو تمامیت این قانون مبتنی بر این موضوع است. سوال این است که آیا خواهان را در کنار رئیس جمهور و یا با نژادی پیشرفت است.

یک مشکل پیچیده تر: فرهنگ نظامی و سلاح را رخنه به آمریکا جامعه مدنی به ویژه پلیس. ظهور "جنگجو پلیس" است پنهان تمایز مهم بین پلیس و نظامی است. به عنوان بیشتر از مأموران پلیس خود را کماندوها و بیشتر نیروهای پلیس شبیه اشغال ارتش سیاه مردم پرداخت سنگین ترین, قیمت, گاهی اوقات در خون است.

با حمایت از کنگره ما شهرها و ایالات متحده باید موسسه های آموزشی است که می آموزد که پلیس به احترام جوامع و فرهنگ ها به حل مشکل-به جای درمان هر تعامل به عنوان یک پتانسیل رویارویی است. در ایالت واشنگتن به عنوان مثال کلانتر سو رار (بازنشسته), مدیر اجرایی دولت عدالت کیفری آموزشی کمیسیون پیشگام رویکرد است که می بیند پلیس به عنوان نگهبان و نه رزمندگان.

زمانی که رهبران سیاسی در نظر ما میدان "نبرد فضایی" و تهدید به استفاده از فعال وظیفه نظامی برای سرکوب اعتراضات چیزی وحشتناکی اشتباه رفته است. در مکان های که در آن رهبران سیاسی capriciously استفاده از ارتش علیه داخلی ناآرامی های عمده حقوق بشر مشکلات بوجود می آیند و حمایت نظامی رنج می برد.

در حالی که رئیس جمهور تهمت و تهدید به استفاده از نیروی نظامی علیه معترضان آمریکایی باعث گسترده مخالفان مشکل مسلحانه پلیس باقی می ماند. در آینده بحث بر سر دفاع از لایحه کنگره آمریکا به رای در یک عنصر بسیار مهم از هر گونه راه حل: پایان دفاع وزارت 1033 برنامه. سازمان به منظور خدمت به مردم نباید مجهز مانند واحد مبارزه با M4 carbines و زره و مهمات و نارنجک و پرتاب معدن-مقاوم در برابر کمین محافظت وسایل نقلیه هواپیماهای بدون سرنشین مسلح و یا هر چیزی از فدرال تامین کلاس ممنوع و اقلام است.

در عین حال که از طریق برنامه های نظامی می دهد این سلاح ها از جنگ در حداقل یا بدون هزینه به ادارات پلیس در سراسر کشور است. این برنامه همچنین نقل و انتقال تجهیزات نظامی و سلاح برای سازمان های مانند آداب و رسوم و گشت مرزی (CBP) و مهاجرت و گمرک (ICE). اگر ما جدی در مورد ساخت اجرای قانون فقط و سیستم مهاجرت ما انسانی تر و محدود کردن و در نهایت دور انداختن 1033 برنامه باید یک قانونی در اولویت است.

کسانی که دو مرحله حیاتی کنگره می تواند. دیگران وجود دارد از اصلاح قیام قانون به محدود کردن استقرار نظامی به مرز جنوبی و مبارزه با سفید ناسیونالیسم در میان اعضای خدمات. از جمله مراحل را تقویت نظامی و همچنین کشور است.

نظامی است که در میان معتبرترین موسسات در جامعه آمریکا و به درستی. کنگره باید هر دو اهرم و افزایش نظامی شهرت مطمئن شوید آن را تقویت دموکراسی در خانه. به عنوان جنبش موجب فاجعه خواسته های عدالت, کنگره می تواند با قرار دادن نظامی که در آن تعلق دارد: از پلیس و در خط مقدم پیشرفت است.

آنتونی براون یک عضو کنگره به نمایندگی مریلند منطقه 4 و در خدمت به عنوان یک هوانورد و قاضی مدافع ژنرال در ارتش ایالات متحده. مایکل Breen رئیس جمهور و مدیر عامل حقوق بشر و یک افسر سابق در ارتش ایالات متحده. آنها نوشت: این ستون برای بالتیمور خورشید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب