منگنز نرخ بیکاری به 9.9 درصد در ماه مه. گام بعدی برای Minnesotans?

به عنوان اقتصاد تلاش برای جستن به عقب در میان بیماری همه گیر کوروناویروس نرخ بیکاری در واقع رز به 9.9 درصد در

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

به عنوان اقتصاد تلاش برای جستن به عقب در میان بیماری همه گیر کوروناویروس نرخ بیکاری در واقع رز به 9.9 درصد در ماه مه با توجه مینه سوتا وزارت اشتغال و توسعه اقتصادی است. که یک افزایش قابل توجه از آوریل زمانی که نرخ بیکاری بود 8.7 درصد است.

این بالاترین نرخ بیکاری است که تا کنون در مینه سوتا با توجه به دولت پایگاه داده آنلاین است که آغاز شده ردیابی نرخ بیکاری در سال 1976. وجود دارد 302,741 مردم بیکار بودند در ماه مه با توجه به سند و در حالی که

"اقتصاد ما با آن مواجه است با یک چالش بی سابقه است که این اعداد عمل" کمیسر استیو گرو در آزادی گفت: برجسته کردن برخی از اندکی کار را افزایش می دهد در این ماه به عنوان یک علامت مثبت است.

این مهم است به یاد داشته باشید که نرخ بیکاری برای ماه مه به نظر می رسد در اطلاعات بلافاصله قبل از بلند کردن اجسام از اقامت در خانه نظم و تعدادی احتمال بهبود در طول ماه ژوئن به عنوان چیزهایی در ادامه به باز کردن در سراسر کشور.

همانطور که از ژوئن 10, رستوران ها مجاز به خدمت هر دو در داخل خانه و خارج از منزل فروشگاه های خرده فروشی در حال اجازه دادن به فرد خرید آرایشگاه و سالن مو باز هستند با ظرفیت محدود و ورزشگاه را آغاز کرده اند برای بازگشایی, در میان چیزهای دیگر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن