کمیسر NBA ملاقات با بازیکنان به بحث در مورد مکان و جزئیات در راه به پایان فصل منابع می گویند

کمیسر NBA آدم نقره ای ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط تلفنی جمعه گفت: بازیکنان که در یک محل واحد و یا حتی احتمالا

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

کمیسر NBA آدم نقره ای ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط تلفنی جمعه گفت: بازیکنان که در یک محل واحد و یا حتی احتمالا یک سایت دوم بدون فن خواهد بود بهترین ها را برای سلامت و ایمنی اگر فصل رزومه یک فرد با آگاهی از تماس گفت: ایالات متحده آمریکا امروز ،

کسی نخواست نامش فاش شود چرا که او مجاز به صحبت علنی در مورد جزئیات تماس.

نقره نیز گفت: بازیکنان که هدف خواهد بود هفت سری بازی برای همه دور پلی آف که با همه تیم ها در یک یا دو سایت و هیچ سفر آن امکان پذیر خواهد بود به تناسب کل حذفی, برنامه, به کوتاه تر پنجره از حالت عادی هشت هفته قاب زمان.

نقره نیز گفت: لیگ ندارد به تصمیم گیری در بازی و یا لغو 2019-20 نجومی این ماه و می توانید صبر کنید تا زمانی که در ماه ژوئن. تیم همچنین می تواند در سه هفته اردوی قبل از فصل رزومه.

او تصریح کرد که تا زمانی که وجود دارد یک COVID-19 واکسن در معرض خطر باقی می ماند.

یک بازیکن در این تماس ابراز نگرانی کرد که بازیکنان احساس فشار به شرکت داوطلبانه در تمرینات حاضر که تیم تمرین امکانات شروع به باز کردن به صورت محدود. نقره گفت که نشانی است که با تیم های.

NBA به حالت تعلیق در آن فصل 11 مارس زمانی که یوتا جاز مرکز رودی Gobert آزمایش مثبت برای coronavirus.

ورزشی گزارش شده است که وقتی پرسید که چه اتفاقی می افتد اگر یک بازیکن مثبت آزمون در یک حباب سایت نقره گفت: NBA را هدف آزمایش روزانه بدون توقف بازی در حالی که کسانی که تست مثبت به خود شده است.

تک سایت ایده — یا لاس وگاس و یا اورلاندو — یک مدل برای بازی کردن بازی ها است که مورد بحث در G لیگ ویترین دو نفر آشنا با مباحث بین لیگ و تیم مدیران گفت: ایالات متحده آمریکا امروز ،

مردم نخواست نامش فاش شود به این دلیل که آنها مجاز به بحث در مورد ماهیت حساس از بحث.

در این فصل به نمایش گذاشتن بازی بود در ماندالای مرکز کنوانسیون لاس وگاس با استفاده از دو دادگاه. در یک پتانسیل 16-تیم حذفی آن امکان پذیر خواهد بود به بازی چهار بازی — یا حتی بیشتر — یک روز با استفاده از هر دو دادگاه.

تیم سفر احزاب نیز می تواند محدود به 30-35 مردم و در حالی که این تعداد متفاوت از تیم به تیم برای یک بازی معمولی آن می تواند 40-50 درصد کاهش برای برخی از. حتی قبل از فصل بود به حالت تعلیق NBA خواسته تیم به شناسایی ضروری پرسنل.

شخص دیگری گفت: این همه نظری و چندین سناریو باقی می ماند روی میز از جمله اتمام یک بخش از فصل به طور منظم و یا پرش مستقیم به پلی آف اگر NBA می تواند از سر گرفت.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب