آنچه شما می توانید انتظار در بازگشایی شهرهای دوقلو رستوران ناهار خوری اتاق

در حال حاضر که در فضای باز و داخل سالن ناهار خوری مجاز است دوباره اما با محدودیت های بسیاری را در مورد آنچه در

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

در حال حاضر که در فضای باز و داخل سالن ناهار خوری مجاز است دوباره اما با محدودیت های بسیاری را در مورد آنچه در این رستوران جدید جهان به نظر می رسد در عصر coronavirus.

وجود دارد مقدار زیادی برای پیگیری به عنوان رستوران ها به دنبال دولت جدید دستورالعمل ها و محدودیت های از قبیل حفظ شش پا اجتماعی فاصله اجباری ماسک صورت رزرو الزامات و محدودیت گنجایش, به نام چند.

نانسی Ngo ناهار خوری در میان COVID-19 محدودیت ها و دستورالعمل ها در پاسیو در لا Grolla در St. Paul, ژوئن 12. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

پس از تست آب در این هفته — ولع مصرف برای استیک و مناسب نشسته رستوران من را به اتاق ناهار خوری مانچینی در سنت پل یکی دیگر از ولع مصرف برای ناهار خوری نقاشی با آبرنگ روی گچ مرا به لا Grolla پاسیو در سنت پل و رسانه ها دعوت مرا به ترشرویی Brewing Co. — روشن بود ناهار خوری صحنه تغییر کرده است. برخی از آن ظریف است برخی نه چندان ظریف است.

اگر شما تعجب آنچه در آن می خواهم برای گرفتن یک گاز در یک رستوران این روزها در اینجا زیرچشمی نگاه کردن در برخی از این ترفند که در حال تغییر چهره ما چگونه ایینه بر این اساس هفته گذشته را تجربه ناهار خوری — به عنوان به خوبی به عنوان دیگر محورهای ما در حال شنیدن در مورد از رستوران ها در اطراف شهر.

شام لذت بردن از پاسیو در فضای باز در بازگشایی مانچینی چار خانه در غرب خیابان هفتم در St. Paul, ژوئن 11. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

نونما فضاهای: بیایید شروع با برخی از خبر خوب. برخی از محبوب رستوران بودند که اغلب بیش از حد شلوغ به زمان با استفاده از خاموش کردن به روز رسانی فضاهای خود را. ما متوقف مانچینی را برای پیدا کردن یک زرق و برق دار, باغ, پاسیو (با tented مناطق سایه و یا یک روز بارانی!) که به نظر می رسید به پاپ تا یک شبه. اتاق ناهارخوری تمام شده است به روز شده با جدید فرش تصاویر پس زمینه و روشنایی.

شام و ماسک قوانین و مقررات: در حالی که کارکنان ملزم به پوشیدن ماسک شام نیست. هنوز دولت به شدت توصیه می کند که شام پوشیدن ماسک در یک رستوران که نمی خوردن یا نوشیدن. ما در بر داشت که در مانچینی و لا Grolla ترین شام حدود 90 درصد تن ماسک به راه رفتن را از طریق فضاهای رستوران هنگامی که ما dined, اما هنوز هم وجود دارد چند که انتخاب کنند. به نظر می رسید به یک بازی شیر یا خط تا اینکه ماسک پوشیده بودند یک بار نشسته است. برخی از شام نگه داشته ماسک کردن کل زمان در جدول پوشیدن آنها تنها به پیاده روی را از طریق رستوران. دیگران تن ماسک در حالی که در جدول در هنگام غذا خوردن یا نوشیدن — بله که به معنی داشتن چهره دنده در زمانی که داشتن یک مکالمه است. این مسیر ما جدول را انتخاب کرد. در حالی که آن را در زمان کمی مورد استفاده قرار گرفتن به و بسیاری از آنچه به شما می گویند ؟ " سوالات و اعتماد ما آن را آسان تر از هر زمان است.

تک-موارد استفاده: بالا لمس آیتم های در حال تعویض برای تک-استفاده از اقلام است. در مانچینی برای مثال منوها روشن شده اند بیش از یک بار مصرف کاغذی منوها. انتظار برای دیدن بیشتر از این است.

اجتماعی فاصله علامت در ترشرویی Brewing Co., ژوئن 9. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

خطوط و دیگر نشانگر: زمانی که ناهار خوری در رستوران ها به عنوان ممنوع اما takeout شد هنوز اجازه آن رایج شد برای دیدن نشانگر و یا علائم و مشتری پس از گرفتن مواد غذایی به رفتن می تواند فضای خود را شش پا و یا بیشتر از یکی دیگر. برخی از مکان هایی مانند ترشرویی Brewing Co., نیز اینصورت فضاهای شامل یک طرفه خطوط به مستقیم ترافیک. در حال حاضر در ایمیلی که خط و خطوط نقطه به شما و از جهت پاسیو است که باز است. ترشرویی است نه تعیین تاریخ برای باز کردن در داخل خانه. اما فضای سرپوشیده شده است پیکربندی مجدد spaciously برای وقتی که روز می آید. و طبقه نشانگر کمک خواهد کرد که شما را به آنچه در شش پا و یا بیشتر از فاصله بین شما و دیگر شام در حالی که در خط به سفارش و تحت کانتر جدید-مدل سرویس.

پارتیشن: بعضی از رستوران ها نصب شده اند تقسیم و موانع از قبیل پلکسی گلاس پارتیشن بندی در شمارنده. و در مکان هایی مانند امید نوار صبحانه در St. Paul پلکسی گلاس قرار داده شده بین جداول ناهار خوری بیشتر به ترویج ایمنی و جدایی از کارکنان و مشتریان است.

مبهوت صندلی بين رزرو: در حالی که یک محل ممکن است رقص در روز جمعه و شنبه شب با همه گیر استانداردهای اتاق ناهارخوری مجاز نیست به ظرفیت کامل این روز است. رستوران مانند Downtowner Woodfire کوره و مانچینی را با استفاده از این فضای اضافی توسط صندلی هر جدول دیگر در سراسر اتاق ناهار خوری قبل از پر کردن جداول در بین, که در حال حاضر در فاصله شش پا و یا بیشتر از هم بیشتر فاصله اجتماعی.

Burrata و کالاماری در پاسیو در لا Grolla در St. Paul, ژوئن 12. (نانسی Ngo / پایونیر پرس)

عبور بشقاب: در حالی که این نیست اغلب صحبت در گزارش جدید رستوران دستورالعمل معلوم است و توصیه می شود توسط وزارت مینه سوتا اشتغال و توسعه اقتصادی است که مشتریان عبور مواد غذایی را به جدول و یا عبور از صفحات به سرور در هر زمان ممکن است به عنوان یک اندازه گیری اضافی برای کنترل قرار گرفتن در معرض. ما ناگهان زمانی که سرور ما خواسته به انجام این کار در هر دو مانچینی و لا Grolla. اما در حال حاضر که ما انجام داده ایم برخی از تحقیقات ما آن را دریافت و درک است که سرور در حال گرفتن توصیه می شود اقدامات ایمنی.

با که می شود گفت در آن طول می کشد یک فرهنگی تغییر برای رسیدن به این رستوران چشم انداز است. روشن است که رستوران قرار داده اند در این کار سخت است. در حال حاضر این امید که آن را به اندازه کافی برای گرفتن شام به توقف در نشستن پشت و لذت بردن از — در حالی که احساس امن انجام این کار است. و اگر شما کاملا آماده نیست اما ولع مصرف مواد غذایی در رستوران مورد علاقه خود را می دانم که takeout است که هنوز زنده و سالم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب