لری سنگ: سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است کاتالیز یک حساب در سراسر ورزشی – و نه کاهش - شنبه, 13 Jun 2020 PST

سیاتل – کشور این است که رفتن را از طریق تغییرات مهم قبل از چشم ما. و جهان ورزش به جای ارائه یک پناهگاه برای ک

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

سیاتل – کشور این است که رفتن را از طریق تغییرات مهم قبل از چشم ما. و جهان ورزش به جای ارائه یک پناهگاه برای کسانی که می خواهند برای فرار از این تحول است که با تکان های لرزه نیروی خود را دارد.

شما حتی ممکن است می گویند یک حساب در حال وقوع است در تمام سطوح ورزشی. زمانی که نسکار از همه سازمان ها اعلام ممنوعیت از مؤتلفه پرچم در همه اشکال آن در نژادها نیز وجود دارد چیزی در اینجا اتفاق می افتد به قول کلاسیک بوفالو اسپرینگفیلد آهنگ از دوران قبل از حساب ،

مطالبات آیات تغییرات و mea culpas که در فقط چند هفته پس از جورج فلوید تظاهرات آغاز شده و هیچ چیز کمتر از شگفت آور است.

شاید این واقعیت است که تقریبا تمام بازی های ما در حال تعطیل از coronavirus این باعث می شود یک لحظه منحصر به فرد از انعکاس توسط ورزشکاران و کسانی که در ساختار قدرت. آن را سخت به پیدا کردن پناهگاه در غیر موجود رقابت است. یا بیشتر به نقطه, این یکی از آن نادر نقاط عطف در جامعه ما که در آن تمام فلش نقطه در جهت بیداری از انواع.

به وضوح سیاه ورزشکاران در حال رفتن به قبول وضع موجود و در حال صحبت کردن با زور دیده نمی شود پس از این آشفته 1960s. سفید و ورزشکاران در حال پیوستن به همبستگی بیشتر از همیشه قبل از. به عنوان ریچارد شرمن گفت: سن فرانسیسکو کرونیکل "آن را مانند هیولایی شده ام. و من فکر نمی کنم آنها به شما اجازه آن را به خواب بروید."

این فراتر از این اظهارات که تقریبا هر تیم ورزشی و سازمان احساس مجبور به محکوم کردن این فلوید کشتار و حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. به نظر می رسد به عنوان اگر یک جمعی جستجوی روح است که تجلی خود را در اعمال و همچنین کلمات. هر hesitance به صحبت می کنند که ممکن است وجود داشته در گذشته – ترس از بیگانه صاحبان, مربیان, طرفداران و حامیان – است به طور ناگهانی ناپدید شد.

شما باید Boston Red Sox در نظر گرفتن گام قابل توجه در پی سابق All-Star outfielder توری آی شکارچی نظر قرار داده است که او Red Sox در هیچ-تجارت لیست به دلیل نژادی و سوء استفاده از او دریافت در Fenway پارک قرار دادن یک بیانیه که آغاز شد "توری آی شکارچی تجربه واقعی است. اگر شما شک و تردید او را از آنجا که شما هرگز شنیده خودتان آن را, آن را از ما این اتفاق می افتد." Red Sox و سپس قول داد به آدرس "بزرگتر مسائل سیستمیک" در درون سازمان.

شما تا به حال یک گروه از ستاره NFL بازیکنان با انتشار یک ویدئو در رسانه های اجتماعی خواستار آن است که لیگ "اعتراف به اشتباه در خاموش کردن بازیکنان ما از اعتراض مسالمت آمیز" – که منجر به کمیسر راجر Goodell انتشار ویدئویی خود را که او در آن بود که فقط.

شما تا به حال رئیس جمهور ایالات متحده, فوتبال, فدراسیون, مدل لباس Parlow مخروط شخصا عذرخواهی به OL سلطنت ستاره مگان Rapinoe برای سیاست – به تازگی لغو شده – که ممنوع زانو طول سرود ملی. Rapinoe انجام داده بود تا در همبستگی با khezri و Parlow مخروط ESPN گفت: "ما از دست رفته به طور کامل – آن را هرگز در مورد پرچم."

شما تا به حال فوق العاده فوران اتهامات از نزدیک به 50 سابق بازیکنان فوتبال در دانشگاه آیووا ادعا نژادپرستی و سیستمیک قلدری در برنامه تحت مربی کرک Ferentz. فوری نتیجه دیرین قدرت و تهویه مربی کریس دویل – بالاترین-پرداخت مربی قدرت در این کشور قرار می گیرد مرخصی اداری و یک تحقیق کامل به Hawkeye برنامه دستور داده است.

این تنها لمس سطوح یک جنبش است که در حال حاضر در سراسر جهان از بین المللی فوتبال فوتبال استرالیایی. لیگ برتر انگلستان هفته گذشته تحریم نمایش "Black Lives Matter" در محل فردی بازیکنان نام در پشت کشباف. همچنین حمایت برای بازیکنان را انتخاب کنید که زانو در هنگام بازی از سر گرفته است.

برخی ممکن است تماس با آن موجب سیگنالینگ و یا صحت سیاسی. این نمایشگاه به تعجب می کنم اگر همه این گذشته زمانی که قدرت فعلی جنبش اعتراضی می پوشد. آن را اجتناب ناپذیر است که وجود خواهد داشت یک واکنش شدید و آن را در حال حاضر در حال آمدن است. پرستاران کارفرمایی Drew Brees دریافت طوفان نقد زمانی که او اعلام کرد که او هرگز نمی تواند تظاهرات در طول سرود ملی به دلیل آن را بی احترامی به پرچم. اما Brees انتقاد قرار گرفته بود از جهت های مختلف زمانی که او فراوان عذرخواهی کرد و سپس حمایت خود را از بیانیه اصلی و سپس در تضاد جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن کرد و گفت: "من از طریق مداوم گفتگو با دوستان هم تیمی و رهبران در جامعه متوجه این مسئله در مورد پرچم آمریکا. آن شده است هرگز. ما دیگر نمی تواند استفاده از پرچم به نوبه خود مردم را به دور و یا منحرف کردن آنها از مسائل واقعی که به صورت سیاه و جوامع است."

آن را کاملا غیر قابل انکار این است که این جنبش در ورزش در موج سیاه زندگی موضوع آگاهی-بالا بردن دست آمده است آنچه که در حال حاضر تقریبا غیر قابل توقف حرکت.

نیمه دوم شعر من نقل زودتر – "وجود دارد چیزی است که اتفاق می افتد در اینجا" – می رود: "آنچه در آن است نیست دقیقا روشن است." و در واقع آن را غیر ممکن است برای گفتن که در آن این همه عنوان شده است.

اما اگر شما یکی از کسانی که دوست دارد برای گفتن ورزشکاران به "چوب به ورزش" و یا "ماندن در خط خود را" یا "خفه شو و دریبل" این است که یک زمان راحت. چرا که در حال حاضر به هر حال وحش است wide awake.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب