یک سال بعد Kawhi Leonard چهار لی لی هنوز هم احساس می کند مانند vindication برای رپتورز

ما حق مارول در قطعات است که به بالاترین سطح حذفی بسکتبال.عشق ما به شدت ما شگفت زده در مهارت های ورزشی ما شادی

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

ما حق مارول در قطعات است که به بالاترین سطح حذفی بسکتبال.

عشق ما به شدت ما شگفت زده در مهارت های ورزشی ما شادی کردن در راه مردان فشار خود را به محدودیت در دستیابی به پیروزی است.

و هنگامی که آن همه پایین می آید به آن — هنگامی که شما در گرفتن حق به ذات برنده شدن در مقابل از دست دادن نشاط در مقابل افسردگی, از حال رفتن یا رفتن به خانه — اغلب وجود دارد یک نهایی جام.

موفق باشید.

که واقعیت را نمی توان از دست رفته در رپتورز طرفداران شنبه تمام روز آنها به عنوان لذت بردن از یک سال پیش از چهار لی لی به Kawhi Leonard شات است که به طور چشمگیری به پایان رسید هفتم و تصمیم گیری در مورد بازی نیمه نهایی کنفرانس شرق با Philadelphia 76ers که یکشنبه شب.

آن لحظه ای که زندگی می کنند برای همیشه در ذهن بسیاری از طرفداران.

آن است که بدون شک یک لحظه است که تغییر مسیر حق رای دادن شاید حتی این ورزش در کشور ما از آنجا که اگر او نتواند و رپتورز در نهایت از دست دادن روایت که در اطراف تیم بازی حق رای دادن است که برای همیشه لطفا برای تغییر.

آن لحظه ای از ثروت بزرگ. غیر قابل انکار اتفاقی شکستن. موفق باشید.

گزاف گویی بر روی لبه.

گزاف گویی بر روی لبه.

گزاف گویی بر روی لبه.

گزاف گویی بر روی لبه.

سقوط از طریق شبکه است.

شادی و سرخوشی. امداد. موفق باشید.

اما شما می دانید شانس است که چنین بخشی جدایی ناپذیر از ورزش که خوب است. آن بخشی که چرا ما آنقدر شیفته بازی و لحظه به لحظه, چرا ما تماشا کنید: بزرگ ناشناخته است که اغلب سمت چپ به سرنوشت و می شکند و آن را ممکن است با احساسات ما, اما به عنوان یک فن است و عاطفی وجود دارد.

"آن سرد بود — تمام طرفداران این تیم همه در اطراف آن بود ، این خوب بود احساسی لحظه برای همه وجود داشته باشد و فقط نوع یک آه امداد و لذت بردن — مانند یک " phew!'" این بود که چگونه رپتورز گارد نقطه کایل لوری قرار داده و آن را در فوری پس. "عالی بود."

شانس به عنوان افسانه ای بیس بال مجریه Rickey یک بار ذکر شده است باقی مانده از طراحی و قطعا وجود دارد یک عنصر از طراحی به چه برخوردی.

برنده بازی شد و به سادگی به نام "چهار" و تا به حال استفاده شده است بارها در طول فصل است. ورودی توپ را به لئونارد در سمت چپ از دادگاه تنظیم یک زن و شوهر از صفحه نمایش اگر نیاز بود به عنوان او می رود و به او اجازه دهید کار سحر و جادو خود را.

شاید آن می شود 15-پا شات از این طرف شاید 23-پاورقی از پشت سه نقطه خط. او را آنچه که او زندگی می کنند و با نتایج.

این نتایج بودند به یاد ماندنی تر از هر قبل و به احتمال زیاد آمده است.

او تحت فشار قرار دادند کمی بیشتر از او می خواستم ممکن است برای رفتن به هر یک دریبل خوردن ارزشمند از یک دهم ثانیه است. او در گوشه تحمیل حضور هفت-پاورقی Joel Embiid تعقیب او.

Toronto Raptors forward Kawhi Leonard (2) puts up the shot with fractions of a second left not he clock as Philadelphia 76ers center Joel Embiid (21) defends and the bench watches

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

شات بالا می رود. زمان اساسا هنوز هم ایستاده. وجود دارد تقریبا یک سکوت پر سر و صدا در Scotiabank عرصه به عنوان توپ پرش پرش پرش پرش و در نهایت می رود.

و تمام کسانی که شکست های گذشته و heartbreaks — وینس کارتر خانم 18 سال زودتر تحت ترسناک شرایط مشابه در برابر همان Sixers حق رای دادن کایل لوری شات بود که تا حدی مسدود شده در پایان بازی 7 برابر بروکلین در سال 2014 پیش نویس رافائل Araujo استخدام مربی Kevin o'neill — به نوعی فراموش شده است. این یک vindicating ضربه آزاد, شات, شات که محو دور خیلی بد است.

Toronto Raptors forward Kawhi Leonard (2) is mobbed by teammates following the game. Toronto won on a buzzer beater shot by Kawhi Leonard. Toronto Raptors vs Philadelphia 76ers in 2nd half action of Round 2, Game 7 of NBA playoff play at Scotiabank Arena.

چه شات را در بسیاری از جهات بود, اعتبار, شدید, قمار بازی است که تیم رئیس جمهور Masai Ujiri گرفته بود با فصل: شلیک Dwane کیسی تنها NBA مربی سال; تجارت DeMar DeRozan تنها بازیکن محبوب طرفداران بیش از هر قبل یا پس; موافقت تاریخی "بار مدیریت" از لئونارد است که تا به حال هرگز قبل از دیده شده است در NBA. همه قمار بازی که پرداخت می شود زمانی که او ضربه که به ضرب گلوله کشته و برنده که سری است.

آن exorcised دیرینه شیاطین برای اطمینان حاصل کنید. آن را به خلاص شدن از شر برخی از آنهایی که جدیدتر ،

این خنده دار است آنچه که مردم به یاد داشته باشید از آن.

من به یاد بیاورید پیش بینی بلافاصله تفکر او قرار بود به دست تنها به transfixed در هر بعدی گزاف گویی.

شما به یاد داشته باشید شاخ شروع در حالی که توپ تندرست و پایان قبل از اینکه توپ در رفت.

من به یاد داشته باشید عجله آدرنالین است که به ضرب گلوله از طریق ساخت و ساز باور نکردنی احساسات باور نکردنی لحظه. غیر معمول و بیش از حد بود که بخش عظیمی از آن است.

تمام فصل طولانی ما با گین لئونارد شات. آن را هرگز به نظر می رسید به بیش از 11 فوت کردن زمین. آن نگاه مانند یک درایو خط به جای یک حلقه تک, اگر شما عفو مخلوط ورزشی استعاره.

Toronto Raptors forward Kawhi Leonard (2) as the Toronto Raptors play the Philadelphia 76ers in game seven of their second round series in the NBA play-offs at Scotiabank Arena in Toronto. May 12, 2019.

این یکی ؟ این یک لمس آسمان است.

سر مربی نیک که در نهایت نشستم به تماشای تمامیت بازی 7 پس از NBA فصل رفت و در COVID-19 وقفه آن را دیدم بیش از حد.

"بدیهی است که شما آن را ببینید تمام وقت در برجسته ... اما این اولین بار بود که من تا کنون دیده ام آن (همه)" پرستار گفت:. "من حدس می زنم من واقعا نمی دانم که Kawhi قرار داده و خیلی قوس که در شات. بود که من برای اولین بار غذای آماده."

لئونارد شات بود قطعا دراماتیک ترین لحظه در تورنتو 10-هفته 24-بازی را اجرا کنید به قهرمانی NBA خواهد شد و این بازی به خاطر طولانی ترین.

اما آن را بیشتر مهم است ؟

شاید نه.

Philadelphia 76ers guard Jimmy Butler (23) goes to the basket as Toronto Raptors center Serge Ibaka (9) and Toronto Raptors forward Kawhi Leonard (2) defend as the Toronto Raptors beat the Philadelphia 76ers 92-90 in game seven of their second round series in the NBA play-offs at Scotiabank Arena in Toronto. May 12, 2019.

بازی 4 که همان Sixers سری — با رپتورز پایین 2-1 بازی در یک crazily محیط خصمانه با پاسکال Siakam صدمه دیده و فیلادلفیا اندازه آنها متناسب بود فقط به عنوان مهم به نتیجه نهایی.

همین کار را با 3 بازی در کنفرانس نهایی در برابر میلواکی هنگامی که آن را در زمان دو قلب-توقف اضافه کاری دوره — که لوری تماشا از روی نیمکت پس از رسوب در سه ماهه چهارم — برای رپتورز برای برنده شدن در این بازی و برای تمام مفاهیم و اهداف نجات سری و فصل است.

هیچ یک از آنها تا به حال درام از لئونارد شات. و نه ماندگار. و نه حس لحظه ای که ما به یاد بیاورید تا به وضوح امروز. و یک استراحت.

"من فکر می کنم او از دست رفته یک زن و شوهر از کسانی که در طول راه در این فصل" پرستار گفت که شب از یک سال پیش سه شنبه. "که دقیقا همان بازی شبیه شات. بنابراین آن را خوب به تعادل فلس وجود دارد امشب."

Doug Smith


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن