گرفتن در ورزش: بزرگ ده تغییر در برنامه زمانبندی فوتبال را در مینوردد ملت - Thu, 10 Jul 2020 PST

گرفتن در ورزش • در امان زمان خبر بد برای ورزش در امریکا, ما حفر عمیق و برخی از خبر خوب برای شما. آن چه ما – گه

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

گرفتن در ورزش • در امان زمان خبر بد برای ورزش در امریکا, ما حفر عمیق و برخی از خبر خوب برای شما. آن چه ما – گهگاه.

•••••••

• چه خبر خوب از شما بپرسم ؟ شما می خواهید به نگه داشتن خواندن برای پیدا کردن. اما پیش از آن شما را مجبور به تقلید Andy Dufresne و خزیدن را از طریق یک رودخانه از پساب برای رسیدن به هدف خود را.

بله طعمه و سوئیچ. روزی من قصد دارم به یک فروشنده بزرگ. امروز اما نه آن روز. امروز ما شروع با آخرین کالج, اخبار فوتبال. این خوب نیست. شما تا به حال یک قدرت 5 کنفرانس – ACC – اعلام روز شنبه آن را به تعویق انداختن همه رقابت ها تا سپتامبر. 1 یک حرکت است که تاثیر نمی گذارد فوتبال به طور مستقیم – اولین بازی برای یک کنفرانس اعضای این است که برنامه ریزی شده برای سپتامبر. 2 – اما به عنوان یک هشدار در سراسر روز را تعظیم.

از سطح پهن هرچیزی تحویل داده شد در حالی که کمی بعد توسط بزرگ ده. دوم-ثروتمندترین کنفرانس در این کشور غرق شد همه nonconference فوتبال بازی با یک شات. واشنگتن میزبانی میشیگان ؟ Torpedoed. اورگان آوردن ایالتی اوهایو به یوجین? در پایین رودخانه ویلامت. بخش بزرگی از BYU برنامه? رفته است.

این کنفرانس آن را احساس نیاز به کنترل بیشتر بر تعاملات میان بازیکنان این فصل است. بیشتر کنترل کردن بازی اگر این بیماری همه گیر به معنی آن است که به ایجاد تغییرات سریع. کنترل بیشتر اوضاع در زمان هرج و مرج غیر قابل کنترل. موفق باشید با آن.

Pac-12 است که انتظار می رود به دنبال کت و شلوار کنار هم قرار دادن 11-برنامه بازی که در آن بازی های جدید کنفرانس بین اعضا فقط در وصل یا 10 بازی تخته سنگ است که همه جدید. در هر صورت wallpaper برنامه شما بر روی آی فون خود را در حال حاضر به نظر می رسد کمی خارج از تاریخ.

و آن را ممکن است خارج از تاریخ و حتی بیشتر به سرعت. بی امان خبر بد در مورد COVID-19 ادامه داد: امروز. تعداد گل در یک رکورد رای دادن دوباره. بستری شدن در بیمارستان که همیشه دنباله عفونت تعداد کمی نیز افزایش یافت. ICU شماره می رود در آینده نزدیک به عنوان منفی ترین از نتایج. این تنها راه این کار می کند.

اما شاید فقط شاید ما را به یکی دیگر از قوز. و نه همه که به دور از در حال حاضر. شاید ماسک را تبدیل به سرد است. شاید بیشتر در معرض-خطر – هی اینجا – بماند از گزند آسیب است. شاید ساده ترین اندازه گیری خواهد شد و پا زدن در و آهسته آن را پایین. شاید یک واکسن را وارد بازار زودتر از هر کسی که فکر می کردم.

تا آن زمان بیشتر و بیشتر لیگ ها و مدارس در حال تلاش برای نجات فوتبال فصل با حرکت سقوط ورزش به بهار. این اتفاق در کالیفرنیا در جامعه در سطح کالج. این اتفاق در غرب در همان سطح (ما Ryan Collingwood این داستان در NWAC انجام است که هر چند این کنفرانس نمی حامی فوتبال دیگر). و بسیاری از کشورها به فکر زیر نیومکزیکو سرب – من باور نمی کنم من تا به حال تایپ است که جمله قبل و حرکت سقوط دبیرستان با ورزش به سال آینده.

و این است که ما برای اولین بار با روشنایی ضعیف تابیدن از بهترین چیز است: امید است.

مردم وجود دارد در میان ما که تنها هدف در حال حاضر به شکل یک راه برای ایمن نگه داشتن رویدادهای ورزشی رفتن. پیدا کردن یک راه را برای فوتبال و والیبال و فوتبال در دبیرستان و دانشگاه و در سطح حرفه ای ادامه دهد در این زمان از درد و رنج. آنها ممکن است موفقیت آمیز نباشد. آنها ممکن است کشف یک مسیر. اما ما باید خدا را شکر آنها در تلاش هستند.

• در اینجا خبر خوب. امروز جولای 10. پدر من بودند و او امروز زنده بود اش را جشن 95 تولد. که باعث می شود من لبخند.

آه مطمئن, آن لطمه می زند و او اینجا نیست دیگر. اما خاطرات من از او عمر خود را از نفوذ خود در کسانی که در اطراف او هستند هنوز در بازی است. آنها در واقع بهتر از آنها بودند.

بار خوب رشد کرده اند و حتی بزرگتر در ذهن من, این بار سخت یا کم رنگ یا جلا با گذشت روز. خاطرات دردناک خود درس گرفته و به قلب ناپدید می شوند به غبار. شاد آنهایی که درخشش, روشن, روشنایی روز جلوتر. که سرد است. که زندگی است.

و آن را به من می دهد امید برای آینده.

چند روز بیشتر از شما خواهد بود نشستن در اطراف خود را با بچه ها و بچه ها بزرگ دوستان و همسایگان صحبت کردن در مورد این بیماری همه گیر از سال 2020 است. شاید از 2020-21. شما باید مثل ما دوست اندی ظهور از طرف دیگر داشتن شسته شده تمیز.

وجود خواهد داشت مشکلات دیگر مطمئن شوید. اما آنهایی که ما در زندگی از طریق امروز ؟ آنها خواهد گذشت.

ما دچار خواهد شد. ما جان سالم به در برد. ما آموخته اند.

من همیشه تعجب که چرا Roaring 20s شد خروش 20s. در حال حاضر من فکر می کنم من شروع به پاسخ می دانم. پس از جنگ جهانی و همه گیر جامعه گران سست است. زندگی با ارزش بود. زمان با ارزش بود. همه چیز از ورزش به revelries زمان در اندازه اهمیت است. آن زمان بیش از حد سوخت چند سال از افتضاح عذاب.

هنگامی که این است که بیش از همه ما ممکن است دیدن همان چیزی که رخ می دهد دوباره. من برای یک, به دنبال به جلو به پوشیدن spats و یک کلاه پاناما در حالی که انجام jitterbug.

• یکی از آخرین توجه داشته باشید. همسر من خواهد بود در کردند از موقعیت خود در قلب مقدس مرکز پزشکی در هفته آینده. پرداخت نشده از تعطیلات به بیمارستان تلاش می کند به دوباره بجای اول برگشتن از coronavirus ناشی از بحران مالی.

بنابراین او می تواند در خانه با من در هر روز است. ما حتی ممکن است آمده تا با چیزی برای انجام با خیال راحت البته در خارج از خانه. یک روز پیاده روی و یا یک تماس با ما سفر به ویستا زیبا در جایی نزدیک به خانه. من پیش بینی حداقل یک یا دو روز از نوشتن نیست و به جای صرف زمان با او و کمک به او استراحت و باز کردن از پیچ. انجام وظیفه من به عنوان یک شریک زندگی است.

اگر ما در حال رفتن به جست و خیز یک روز من به شما اجازه می دانم. بنابراین شما می توانید برنامه ریزی یک حزب. فقط به پوشیدن ماسک خود را و ماندن اجتماعی دور لطفا.

•••

Gonzaga: پول تیم های سابق GU ستاره Kyle Wiltjer شرق آلوم یعقوب Wiley و آیداهو جف Ledbetter شد و حذف از مسابقات بسکتبال دیروز. جیم Meehan را تماشا می کردند و این داستان گذشته خود را-شکست دوم. ... در جای دیگر در WCC BYU مارک پاپ باقی مانده امیدوار پرتال تخصصی اولی.

WSU: در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی, لری اسکات آینده است و این موضوع یکی دیگر از ستون. ... از دست دادن کلید nonconference بازی برای واشنگتن و اورگان تسلط بر شمال غربی اقیانوس آرام ، ... Huskies صفر بود مورد جدید از این ویروس در آخرین دور از تست. ... آریزونا دولت هرم ادواردز است که در تلاش برای حرکت در آب های خشن. ... در اخبار بسکتبال یوتا برخی از خبر خوب دیروز. ببینید ما در بر داشت برخی از. ... و کریس پترسون است که در یک موقعیت جدید در واشنگتن است. آن را تا به چیزی برای انجام با فوتبال.

CCS و NIC: ما لینک Ryan داستان در برنامه تغییرات دوباره در اینجا.

Preps: بی قراری طبیعت آینده ورزش دبیرستان فصل است مربیان روی لبه – از جمله این یکی. دیو نیکولز با تمرکز بر فوتبال و چگونه آن را ممکن است نهفته در این داستان است. ... شده است وجود دارد شیوع ویروس در یک دبیرستان در جنوب غربی پورتلند پیشرو بسیاری به این باور سقوط ورزشی در حال رفتن به سختی به جلو. ... در یوتا وجود خواهد داشت می افتد ورزشی آمده هک یا آب بالا.

Mariners: ما دوست قدیمی و همکار استیو Wingman از ما را پر کنید-در روز در بین رفته Patchin و Lukens پیوست لری ویر دیروز برای آخرین مطبوعات جعبه پادکست. Steve است سمت راست وجود دارد در میان بسیاری هار مارینر طرفداران من می دانم. ... کندال Graveman فقط نمی توانید صبر کنید برای دریافت بر روی تپه. ... بیس بال منتشر شده در سال آینده برنامه دیروز. شاید برای منحرف کردن ما از شانس این سال ممکن است ناپدید می شوند. کسی چه می داند ؟ اما هر کس شروع خواهد شد مارس 1 در 2021.

Seahawks: فصل-دارندگان بلیط می توانید به بازپرداخت کامل و نه از دست دادن جای خود را در Hawks' بلیط سلسله مراتب است. ... یک تجارت برای کریس جونز ممکن است ؟ ... Quinton دانبار است مسائل حقوقی نیست محو دور.

رونالدینیو: در اینجا برخی از خبر خوب. این رونالدینیو در حال بازی دوباره. امشب در واقعیت است. آن را در ESPN.

•••

• 90-درجه بعد فردا ؟ نه ممنون. من بالا است و حدود 86 این روز است. اما آفتاب همیشه خوش آمدید. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب