بسته به محل های دفن زباله ممکن است خانه خورشیدی مزارع - سه شنبه, 11 Jun 2020 PST

توسط Don از میلاد Brunell انرژی خورشیدی است توجه زیادی این روزها به عنوان کشور ما تلاش برای کاهش گازهای گلخان

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

توسط Don از میلاد Brunell

انرژی خورشیدی است توجه زیادی این روزها به عنوان کشور ما تلاش برای کاهش گازهای گلخانه ای.

آفتابی شهرستانها مانند هونولولو لس آنجلس و سان آنتونیو را ramped تا انرژی خورشیدی تولید; اما در ابری ساحلی شهرداری مانند سیاتل, سرمایه گذاری در "خورشید قدرت" شده اند عقب مانده.

یکی از دلایلی که واشنگتن با برکت فراوانی کم هزینه و کربن آبی که حساب برای سه چهارم از ما تولید برق.

برق از رودخانه کلمبیا در سیستم را فراهم می کند خانواده ها و کسب و کار و صنایع و مشتریان با برخی از پایین ترین نرخ برق در جهان است. در ضمن ratepayers در هاوایی باید صورتحساب برق که هشت برابر بیشتر از ماست.

هزینه برای برق از انرژیهای تجدید پذیر انداختن است.

با توجه به مجله فوربس "برق آبی ارزان ترین منبع انرژی تجدید پذیر در به طور متوسط از $0.05 در هر کیلووات ساعت (kWh) اما میانگین هزینه توسعه نیروگاه های جدید بر اساس خشکی باد خورشیدی فتوولتائیک (PV) زیست توده یا انرژی زمین گرمایی است که در حال حاضر معمولا در زیر $0.10/kWh."

وزش شده است تمرکز اصلی جدید تجدید پذیر سرمایه گذاری در واشنگتن به خصوص در امتداد رودخانه کلمبیا در غرب و شمال Goldendale. به متناوب طبیعت و مقدار زیادی زمین مورد نیاز برای باد و انرژی خورشیدی شده اند مشکلات.

که در حال تغییر است به عنوان به خوبی.

مقدار زیادی از سرمایه گذاری در حال رفتن به باتری سازی فناوری است که مزایای باد و انرژی خورشیدی. ابزار جدید-درجه لیتیوم باتری های قابل شارژ هستند که در خط. تسلا یکی از شرکت های در حال توسعه آن باتری است که می تواند ذخیره برق هنگامی که باد و خورشید می درخشد.

در گذشته هزینه های زمین برای باد و انرژی خورشیدی شده است یک نقطه ضعف, اما که در حال تغییر است.

"پنل خورشیدی نصب شده است که یکی از سریعترین رشد انواع زیرساخت های انرژی در سال های اخیر و به محل دفن زباله تبدیل شده اند اتصالات سایت با توجه به مقدار مطلق زمین مورد نیاز" WasteDive را متی Bandyk نوشت در مه 26 پست.

با توجه به سازمان حفاظت محیط زیست واشنگتن بیش از 60 محل های دفن زباله که 40 بسته شده است. آنها بسته بندی شده با ما زباله و بسیاری از آنها تا حد زیادی بی فایده زمین.

بسته به محل های دفن زباله می تواند مجهز به بانک ها از پانل های خورشیدی برای ایجاد برق و ابزار درجه باتری خواهد بود اضافه شده به آن را ذخیره کنید. پانل خواهد شارژ باتری زمانی که خورشید در حال درخشیدن است و پس از آن اعزام انرژی که در شب و یا در هوای ابری.

سود اضافه شده است که این پول از فروش برق می تواند تولید درآمد برای شهرداری دولت که خود را بیشتر از آن رها افسردگی. بودجه می تواند جبران هزینه های تعمیر و نگهداری استفاده می شود برای کنترل نشت آب آلوده و فرار گازهای متان.

در کشور ما که در آن جایگزینی گاز گلخانه ای تولید نیروگاه در اولویت های خورشیدی نسل نیز توجه بیشتر. اگر پیر محل های دفن زباله در دسترس بود برای پروژه های انرژی خورشیدی, آن ممکن است افزایش زنده ماندن خود را.

نیوجرسی بزرگترین ابزار همراه 1,764 پانل های خورشیدی برای تولید برق با 2000-تسلا از باتری برای ذخیره آن و کاهش قدرت نوسانات. پروژه نشسته است در بالای یک بسته دفن زباله شهری.

"در حال توسعه این ذخیره انرژی خورشیدی پروژه در محل های دفن زباله بسته اجازه می دهد تا ما را به فضایی که در غیر این صورت (غیر فعال) و بازگشت آن را به یک مولد نقش" خدمات عمومی برق و گاز (PSE&G) سخنگوی Fran سالیوان گفت WasteDive. این شرکت به دنبال گسترش به دیگر بسته های دفن زباله و تولید برق به اندازه کافی برای 1.6 میلیون خانه (از 2000 مگاوات) در سال 2030

به واشنگتن جمعیت رشد می کند تقاضا برای برق را افزایش می دهد و همچنین. قدرت برنامه ریزان نیز باید به جای یک بار بزرگ از ایالت واشینگتن سوخت زغال سنگ نیروگاه که قرار است تعطیل به طور کامل در سال 2025 است.

خط پایین این است که ما تامین برق سیستم تغییر خواهد کرد و ما امیدواریم که می تواند شامل انرژی خورشیدی در بالای بی ثمر بی فایده افسردگی زباله در استراتژی ما.

همین C. Brunell یک تحلیلگر کسب و کار نویسنده و مقاله نویس. او به عنوان رئيس جمهور از انجمن از واشنگتن کسب و کار, دولت, قدیمی ترین و بزرگترین سازمان کسب و کار و در حال حاضر در ونکوور زندگی می کند. او را می توان در تماس theBrunells@msn.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن