از پزشکان 7/14 - سه شنبه, 14 Jul 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند سلام خوانندگان عزیز و خوش آمدید به ما حرف او

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام خوانندگان عزیز و خوش آمدید به ما حرف اول و ستون از تابستان است. ما تا به حال مقدار زیادی از ایمیل – با تشکر از شما! – بنابراین ما در حال غواصی در سمت راست.

• اجازه دهید با یک سوال در مورد دو ابزار ضروری از تابستان زندگی – کرم های ضد آفتاب و مواد دافع حشرات. تعدادی از شما نوشته اند به درخواست چه مدت این محصولات موثر باقی می ماند. این درست است که بسیاری را شامل نمی شود تاریخ انقضا بر روی بسته بندی. اما غذا و دارو نیاز به کرم های ضد آفتاب برای حفظ آن اصلی اثر برای حداقل سه سال است. (البته این بدان معناست که شما باید به یاد داشته باشید زمانی که شما ساخته شده خود را خرید.) اکثر تولید کنندگان می گویند خود را دافع حشرات موثر باقی می ماند برای دو تا سه سال است. اگر شما نیاز به یک دقیق تر پاسخ شما می توانید تماس بگیرید یا ایمیل سازنده با بخش خدمات مشتریان و ارائه آنها را با تعداد زیادی از محصول شما درخواست در مورد.

• یک ستون در مورد unhealthful طبیعت از غذاهای فرآوری شده و متحیر یک خواننده از آیووا. "می غلات صبحانه که اکسترود شده است, تولیدات و آرد در نظر گرفته شود سالم مواد غذایی فرآوری شده؟" پاسخ این است که آن بستگی به شرایط خاص حبوبات. کسانی که ساخته شده از غلات سبوس دار باید کمی به شکر و نمک و سرشار از فیبر می تواند در نظر گرفته شود سالم-ish. (تاکید بر "ish.") خوردن آنها را با یک وعده از میوه های تازه سازمان دیده بان اندازه سهم و نمی شیب به کاسه شکر. غلات غنی شده با ویتامین ها و مواد معدنی و آهن می تواند کمک به تغذیه روزانه اهداف است.

• یک خواننده در ویرجینیا فکر می کنیم از سمت چپ جزئیات مهم ما در بحث پیشگیری از ترومبوز ورید عمقی است که در شکل گیری لخته شدن خون در طولانی هواپیما پرواز. "هرگز شما ذکر پوشیدن جوراب های فشرده سازی در پرواز," او نوشت. "نمی کند که کمک به جلوگیری از DVT?" شما درست است که با پوشیدن جوراب های فشرده سازی و یا جوراب می تواند کمک به کاهش خطر ابتلا به ترومبوز ورید عمقی. با توجه به موسسه ملی بهداشت در مورد 2 نفر از هر 10000 مسافران توسعه DVT در یک پرواز طولانی است. برای کسانی که در معرض خطر زانو-فشرده سازی بالا با قدرت فشرده سازی بین 15 و 30 میلیمتر جیوه هستند یک ایده خوب است.

– ما دریافت بسیاری از ایمیل در پاسخ به یک ستون در مورد اهمیت ویتامین B12, ویتامین ضروری بدن نیاز دارد اما تولید نمی کند. پاسخ به سوالات متنوع هستند: B12 است که تولید شده توسط باکتری های ساکن روده از انواع پستانداران و ماهی و مرغ. این موجود در محصولات حیوانی از جمله ماهی و گوشت و مرغ و تخم مرغ و شیر و محصولات لبنی. آن را نیز در دسترس به عنوان یک مکمل هر دو بیش از حد و از طریق نسخه. محصولات OTC اگر چه هنوز توسط FDA هستند به عنوان یک منبع قابل اعتماد از این ویتامین است. مطالعات نشان داده اند که بدون استفاده از زیرزبانی (زیر زبان) B12 بیش از شکل قرص است. اکثر مکمل B12 بیش از توصیه می شود رژیم غذایی کمک هزینه (RDA) برای بزرگسالان حدود 2 تا 3 میکروگرم در روز است. اما بدن را جذب می کند تنها به همان اندازه به عنوان آن نیاز دارد و هر گونه بیش از حد از این ویتامین محلول در آب است که در ادرار دفع می شود.

با تشکر از شما به هر کسی که نوشت با نوع کلمات. ما هیجان زده است که شما را به ادامه پیدا کردن این ستون هر دو جالب و مفید است. ما مشتاقانه منتظر دیدن شما دوباره در این فروم در ماه آینده.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن