MLB باز با یانکی ها در اتباع در جولای 23 — "دیدن این برنامه باعث می شود آن را کمی واقعی تر'

نیویورک—Louie بتی, Gerrit کول و یک جفت کفش-مشخصات matchups تنظیم شده برای روز افتتاحیه به لیگ اصلی بیس بال شرو

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

نیویورک—Louie بتی, Gerrit کول و یک جفت کفش-مشخصات matchups تنظیم شده برای روز افتتاحیه به لیگ اصلی بیس بال شروع می شود آن کوتاه 60-بازی فصل در 23 ژوئیه در ballparks بدون طرفداران در میان coronavirus بیماری همه گیر.

MLB منتشر شد برنامه دوشنبه شب و آن شروع می شود با دو بازی. کول و نیویورک یانکیز بازدید از مسابقات جهانی قهرمان اتباع واشنگتن در 7:08 p. m. EDT سپس بتی و جدید لس آنجلس داجرز هم تیمی های میزبان غول سان فرانسیسکو در 10:08 بعد از ظهر

جیز آبی' برنامه آغاز خواهد شد در تاریخ 24 ژوئیه در سن پترزبورگ فلوریدا., در برابر Tampa Bay Rays.

وجود 14 بازی در جولای 24, از جمله اولین matchup در جهان زندگی زمینه در تگزاس که رنجرز را در کلرادو. همان روز آنتونی رندن و فرشتگان در لس آنجلس دیدار اوکلند و Cincinnati Reds میزبان دیترویت.

"دیدن این برنامه باعث می شود آن را کمی واقعی تر" Reds مدیر دیوید بل گفت. "همه ما می توانید شروع به برنامه ریزی کمی, بهتر, ایده چه چیزی زندگی ما در حال رفتن به مانند و که در آن ما در حال رفتن به چند ماه آینده.

"آن را واقع بینانه تر: با سلام این مورد اتفاق می افتد در کمی بیش از دو هفته در حال حاضر."

این فصل به پایان می رسد در سپتامبر. 27 با تمام 30 تیم شروع بازی های خود را در 3 p. m. EDT احتمالا برای نهایی-بعد حذفی تقلا. اکثر بازی های این فصل با این حال در شب.

تیم بعد از بازی از 40 بازی خود را در برابر مخالفان تقسیم. دیگر 20 خواهد بود interleague بازی از جمله شش برابر یک حریف در باشگاه های خود را مربوط به منطقه جغرافیایی شرق در مقابل غرب ،

بازی های برنامه ریزی شده برای لندن شهر مکزیک و پورتوریکو در حال حاضر لغو شده اند.

در میان برنامه نکات برجسته:

  • سنت لوئیس کاردینالز در Chicago White Sox در کنار "میدان رویاها" cornfield خارج Dyersville, آیووا, on Aug. 13.
  • جکی رابینسون روز معمولا جشن در 15 آوریل برگزار خواهد شد Aug. 28 — که تاریخ این کشیش مارتین لوتر کینگ رهبری مارس در واشنگتن در سال 1963 و همچنین تاریخ بروکلین داجرز صاحب شعبه Rickey صحبت رابینسون در سال 1945 در مورد آینده در رشته های.
  • روبرتو کلمنته روز برگزار خواهد شد سپتامبر. 9.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
  • سالگرد 100 از Negro لیگ را جشن خواهد گرفت در اوت. 16.
  • اوکلند پارچ مایک Fiers خود را دریافت کنید در نگاه اول سابق خود هوستون هم تیمی در اوت. 7 در خالی سالن بزرگ است. Fiers منفجر سوت آستروس' ثبت نام-سرقت و کلاهبرداری که تحت سلطه بیس بال صحبت در طول زمستان قبل از ویروس تعطیل ،


tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن