چین بالا قانونگذاران را تا پیش نویس هنگ کنگ قانون تامین - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST

پکن – چین بالا مقننه گرفته تا یک پیش نویس امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ است که به شدت با انتقاد به عنوان تضعیف

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

پکن – چین بالا مقننه گرفته تا یک پیش نویس امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ است که به شدت با انتقاد به عنوان تضعیف نیمه خودمختار در قلمرو حقوقی و نهادهای سیاسی.

این لایحه ارائه شد پنج شنبه به کمیته های ملی برای شور و مشورت رسمی شین هوا اخبار آژانس گفت. آن را پوشش می دهد چهار دسته از جرایم: پی براندازی دولت قدرت محلی در فعالیت های تروریستی و همکاری با خارجی یا خارجی نیروهای خارجی به خطر انداختن امنیت ملی است.

هیچ جزئیات در تعاریف از آن یا جنایت قابل مجازات داده شد. آن را نیز روشن نیست اگر این قانون خواهد بود گذشت و در طول زمان سه روز جلسه که برنامه ریزی شده است تا پایان روز شنبه.

پکن بارها گفته است که مصمم به مطبوعات در آستانه.

"با نیروهای متخاصم در داخل و خارج از هنگ کنگ تبانی با یکدیگر در سال های اخیر و عدم وجود قانونی مربوطه سیستم و اجرای مکانیزم در حفظ امنیت ملی در (Hong Kong Special Administrative Region) ایجاد کرده است خطرات عمده برای چین امنیت ملی" ایسنا گفت: در یک تفسیر.

Li Zhanshu حاکم حزب کمونیست سوم-رتبه بندی رسمی و رئیس کنگره خلق ملی شد و ریاست جلسه کمیته دائمی که دستگیره ترین قانونی وظایف در بین سالانه جلسات کامل و تا حد زیادی تشریفاتی کنگره است.

کنگره در ماه گذشته به تصویب رسید تصمیم به تصویب چنین قوانین در سطح ملی پس از هنگ کنگ خود شورای قانونگذاری قادر به انجام این کار به دلیل قوی محلی مخالف است. منتقدان می گویند این می تواند به شدت محدود کردن آزادی بیان و مخالفت با فعالیت های سیاسی ،

کارشناسان حقوقی می گویند پکن را توجیه برای این قانون در حال بحث است.

چین زیر عمل گسترده و گاهی خشونت آمیز تظاهرات ضد دولتی در قلمرو سال گذشته که پکن را دیدم به عنوان یک خطرناک کمپین به تقسیم هنگ کنگ از بقیه کشور است.

ایالات متحده گفته است که این قانون در صورت تصویب خواهد شد لغو برخی از امتیازات ویژه آن کمک های مالی به دلار هنگ کنگ پس از این مستعمره سابق بریتانیا تحویل داده شد به چین در سال 1997. بریتانیا گفته است: "ارائه گذرنامه و یک مسیر به شهروندی به عنوان بسیاری از 3 میلیون دلار هنگ کنگ از ساکنان.

روز چهارشنبه گروه هفت پیشرو به نام اقتصاد چین را به تجدید نظر در برنامه های خود را در یک بیانیه مشترک ابراز "نگرانی شدید در مورد چین تصمیم به اعمال امنیت ملی قانون در هنگ کنگ" و اضافه کرد که این امر نقض پکن به تعهدات بین المللی و همچنین قلمرو قانون اساسی.

پکن را محکوم کرده حرکت می کند به عنوان دخالت در امور آن است.

به ایسنا تفسیر به دنبال تسکین نگرانی گفت: قانون تنها هدف "اعمال و فعالیت هایی است که به شدت تضعیف امنیت ملی, و برای اکثریت قریب به اتفاق از هنگ کنگ ساکنان آنها نیاز دارید نگران نباشید. در واقع مردم در هنگ کنگ خواهد بود قادر به زندگی در یک محیط امن تر تحت حمایت قوانین امنیت ملی."

هنگ کنگ فعال جاشوا وانگ گفت: مخالفت با قانون "می تواند تاریخ و زمان آخرین من شهادت (در حالی که) من هنوز هم رایگان است."

"ما در ماه مارس به دموکراسی مجبور خواهد شد به یک دوره طولانی سرکوب او گفت:" در طول یک رویداد آنلاین به ترویج دموکراسی و اقتصاد بازار میزبانی در کپنهاگ دانمارک.

تایوان در ضمن پنج شنبه اعلام کرد که آن را به راه اندازی یک دفتر برای حمایت از دلار هنگ Kongers به دنبال ترک خاک در حال حاضر که چین در حال حرکت رو به جلو با امنیت ملی قانون است.

دفتر باز 1 جولای ارائه خواهد شد کمک به حرفه ای به دنبال به حرکت به تایوان از جمله برای مدرسه, اشتغال, سرمایه گذاری, کارآفرینی و مهاجرت با توجه به بیانیه ای با سرزمین اصلی امور شورا در تایوان که دسته این جزیره روابط با پکن است.

این قانون است که به طور گسترده دیده می شود به عنوان یک اندازه گیری اضافی بیشتر فرسایش حقوقی تفاوت بین هنگ کنگ و سرزمین اصلی است.

در اوایل این ماه در هنگ کنگ مقننه تصویب ستیز لایحه و آن را غیر قانونی و توهین به چینی سرود ملی پس از دموکراسی قانونگذاران تحریم رای گیری از اعتراض.

ارشد اپوزیسیون نیز دستگیر شده اند برای شرکت در تظاهرات و سوالات بوجود آمده اند که آیا امنیت ملی قانون استفاده خواهد شد برای رد صلاحیت دموکراسی نامزدها در ماه سپتامبر انتخابات برای پکن-کنترل شورای قانونگذاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن