ما سهام گزاف گویی بالاتر اما هنوز هم پایان این هفته با از دست دادن

توسط ALEX VEIGA و دامیان J. TROISEوال استریت موفق به پایان یک روز پر از دست انداز گسترده بالاتر جمعه اما هنوز

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

توسط ALEX VEIGA و دامیان J. TROISE

وال استریت موفق به پایان یک روز پر از دست انداز گسترده بالاتر جمعه اما هنوز هم به پایان رسید با آن بدترین هفته در نزدیک به سه ماه.

S&P 500 با افزایش 1.3% یک روز پس از حذف نزدیک به 6% در بزرگترین تار و مار از اواسط ماه مارس. آن را از دست 4.8% برای هفته خوراکی در سه هفته رگه برنده برای معیار شاخص. کوچک-شرکت سهام و اوراق قرضه افزایش یافت, به معنی سرمایه گذاران کمی بیشتر مایل به گرفتن خطر دوباره یک روز پس از فروش.

نوسانات این هفته قطع شده است دراماتیک رالی برای بازار است. پس از افزایش پنج شنبه, سهام فروخته شده به مدت سه روز مستقیم به عنوان یک افزایش در COVID-19 نفر در آمریکا و یک دلسرد چشم انداز اقتصادی از سوی فدرال رزرو نقش برآب خوش بینی سرمایه گذاران که اقتصاد را بهبود نسبتا سریع به عنوان متحده آسانسور stay-در-خانه سفارشات و کسب و کار بازگشایی شده است.

"دیروز بازار مصرف مورد نیاز نفس و گفت:" خوب این است که احتمالا رفتن به زمان بیشتری از ما انتظار داشتند" گفت: Willie Delwiche سرمایه گذاری استراتژیست در بیرد. "امروز آن را" شاید ما overreacted دیروز.'"

باز گشت رالی از دست داد بعد از آن در اوایل قدرت به عنوان روز رفت. S&P 500 به 39.21 امتیاز به 3,041.31 پس از ریختن بیش از نیمی از آن دستاوردهای اولیه.

میانگین صنعتی داو جونز رز 477.37 امتیاز یا 1.9% به 25,605.54. آن را به حال شده است تا بیش از 800 امتیاز در اوایل رفتن. این بسته این هفته با 5.6% از دست دادن.

سرمایه گذاران شده است متعادل خوش بینی در مورد بازگشایی اقتصاد در برابر احتمال این که آرامش بخش از محدودیت منجر به افزایش جدید کروناویروس عفونت و مرگ و میر. موارد در حال بالا رفتن در تقریبا نیمی از این ایالت با توجه به خبر مربوط به تجزیه و تحلیل روند نگران کننده است که می تواند به شدت به مردم بازگشت به کار و سرمایه گذاری در طول تابستان است.

با وجود عدم اطمینان در بازار سهام باید نصب شده تاریخی باز گشت چند ماه گذشته با S&P 500 محوری 44.5% بین اواخر ماه مارس و جمعه پاک کردن بسیاری از ضرر و زیان خود را به همه گیر. معلوم نیست اگر شنبه بازار فروش منعکس اساسی ارزیابی مجدد از چشم انداز اقتصادی و یا یک قطره به معامله گران نقد در بازار را از دستاوردهای اخیر.

"ما ادامه خواهد داد برای دیدن نوسانات در سراسر بازارهای وجود دارد مقدار زیادی از عدم قطعیت در چه بازگشایی اقتصاد ایالات متحده به نظر می رسد" گفت: Julie فاکس, شمال, ثروت خصوصی بازار سر در UBS خدمات مالی.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در اوایل این هفته فدرال رزرو صندلی جروم پاول قرار دادن یک دمپر در امید برای سریع اقتصادی دوباره بجای اول برگشتن از coronravirus همه گیر و اشاره کرد که جای تعجب قوی ممکن است استخدام داده در حالی که تشویق شد و به سختی به اندازه کافی برای اطمینان حاصل شود که این کار در بازار یا اقتصاد در مسیر برگشت.

"این یک نبرد از خوش بینی و واقع گرایی شده است که بازی کردن در طول سه ماه گذشته گفت:" آدم Taback مدیر ارشد سرمایه گذاری افسر ولز فارگو خصوصی مدیریت ثروت. "خوش بینی برنده شد و بیش از رئالیسم با یک نگاه به سمت 2021. چه جروم پاول در معرض 2021 هم کافی نیست. این احتمال وجود دارد 2022 و یا حتی 2023 قبل از اینکه ما خودمان را بازگشت به حالت عادی است."

Taback گفت: بازار کار باقی می ماند مهم ترین سنج اقتصاد بهبود به همین دلیل است که او را نگه داشتن یک چشم بر روی داده ها نشانه هایی است که افرادی که گذاشته شد یا furloughed در حال گرفتن rehired به عنوان کسب و کار بازگشایی شده است.

"نکته اصلی برای تماشای این است که چگونه سریع آن شغل را به خاطر آنها می شود به طور مستقیم وابسته به مقدار مصرف کنندگان صرف" او گفت:.

تکنولوژی های مالی و صنعتی سهام بودند در میان برندگان جمعه. آب و برق سهام ارسال شده کوچک از دست دادن. شرکت هایی که در میان بزرگترین بازندگان شنبه بزرگ بود برندگان جمعه از جمله شرکت های هواپیمایی و خطوط کروز.

نزدک که صعود بالاتر از 10 ، 000 امتیاز برای اولین بار در روز یکشنبه به دست آورد 96.08 امتیاز یا 1% به 9,588.81. این شاخص راسل 2000 از شرکت های کوچکتر شانس بهتر از بقیه بازار نوردی 31.46 امتیاز یا 2.3% به 1,387.68. بازارهای اروپایی بسته بیشتر بالاتر است. بازارهای آسیایی به پایان رسید گسترده پایین تر است.

بازده اوراق قرضه افزایش یافت. عملکرد در 10 سال عملکرد خزانه داری افزایش یافته و به 0.69% از 0.65% اواخر پنج شنبه.

قیمت نفت مخلوط به پایان رسید. معیار آمریکا نفت خام برای تحویل ژوئیه 8 سنت کاهش یافت و به حل و فصل در $36.26 در هر بشکه رسید. نفت خام برنت برای تحویل در ماه آگوست افزایش یافت 18 سنت افزایش به $38.73 در هر بشکه رسید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن