دیو Feschuk: Jarome Iginla رفت و از دیدن آن به آن — یک سالن هاکی-از-famer

از آن خواهد شد از 25 سال در ماه دسامبر که Jarome Iginla معامله شد توسط ستاره دالاس به Calgary Flames قبل از او

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

از آن خواهد شد از 25 سال در ماه دسامبر که Jarome Iginla معامله شد توسط ستاره دالاس به Calgary Flames قبل از او تا به حال بازی یک بازی NHL. و اجازه دهید فقط می گویند او به انجمن خوش آمدید کلگری نبود منحصرا یک گرم.

بازیکن رفتن راه دیگر شد معشوق جو Nieuwendyk که 50 گل در یک جام استنلی-تیم برنده برای شعله های آتش سال پیش از آن. مطمئن در دستیابی به Iginla Dallas, 11th-کلی انتخاب در سال 1995 در پیش نویس شعله های آتش گرفتن یک کالا که تا به حال بوده است پرکار گلزن به عنوان یک تازه وارد به مدت دو یادبود جام جهانی-تیم برنده در کملوپس. آنچه آنها نمی گرفتن نام خانواده بود.

یک تیتر در یکی از روزنامه کلگری تعجب: "Jarome چه کسی؟" یک مقاله در مورد تجارت شامل یک راهنمای تلفظ در کنار جدید پسر نام خانوادگی. به شما می گویند آن را به عنوان همه ما می آیند بدانند "ih-GIHN-lah." در زبان یوروبایی نیجریه کشور که از پدر خود به کانادا مهاجرت کرد و آن را به معنی "درخت بزرگ است."

پس از آن اتصالات در روز چهارشنبه که روز Iginla متوجه شدیم که او در حال القاء به هاکی سالن از شهرت در سال اول خود را از واجد شرایط بودن او به پرداخت ادای احترام به اهمیت ریشه. او نه تنها صحبت کردن در مورد پدر و مادر است که او را پشتیبانی می کند و پدربزرگ مادری که اولین امضا را برای بازی است که می تواند تبدیل به زندگی خود به عنوان یک پسر جوان در حال رشد در سنت آلبرتا, Alta., نه چندان دور از ادمونتون. او همچنین صحبت کردن در مورد سیاه و سفید خود را پیشینیان در NHL که وجود ندارد بسیاری از, و سیاه و سفید خود را پیشینیان در هاکی سالن از شهرت که وجود دارد حتی کمتر و چقدر حضور خود و برتری خود را به معنای به او به عنوان یک بچه پر از درایو و رویاهای.

زمانی که سالن از شهرت را القاء جشن و سرور است در ماه نوامبر برگزار شد — در شخص و یا عملا ما را ببینید — Iginla خواهد بود فقط سوم, سیاه, ورزشکار شدن یک افتخار عضو به عنوان یک بازیکن و چهارم همه گفت. دیگر بازیکنان اعطای Fuhr این Edmonton Oilers goaltending و آنجلا جیمز کانادا غالب زنان بازیکن از 1990s شروع شد. ویلی O'Ree که شکست NHL رنگ سد در سال 1958 بود که استقبال به سالن در ساز دسته در سال 2018 است.

"من نظر خودم را در جزئی هاکی به عنوان یک بازیکن هاکی اما من نیز آگاه بود که من" Iginla گفت. "و اگر که معنا ندارد من سعی کنید به آن را توضیح دهید. من تا به حال مقدار زیادی از مثبت, فوق العاده, فوق العاده با تجربه است. اما یک سوال من خواسته بود 'آنچه احتمال ساخت آن را به NHL? شما می دانید که وجود ندارد بسیاری از سیاه بازیکنان NHL.' "

در واقع وجود ندارد بسیاری از. Iginla در حال رشد در آلبرتا یک فن از Oilers جاودانه مانند علامت مسیه و Wayne Gretzky, همان بچه های دیگر.

"اما آن را نیز واقعا خاص بود برای من برای دیدن سیاه و بازیکنان بودند که در NHL برای دیدن اعطای Fuhr بازیگران — قادر به گفتن به مردم دیگر "خوب نگاه اعطای Fuhr او همه ستاره' — و برای دیدن کلود Vilgrain و تونی McKegney," Iginla گفت.

دانستن آن سیاه بازیکنان بودند که ساخت راه خود را در بالاترین سطح از بازی Iginla گفت: به او "پاسخ" به کسانی که مورد سوال شانس خود را از ساخت آن را به عنوان یک اقلیت متمایز در یک عمدتا سفید ورزش است.

"این بسیار مهم است برای من زیر رویاهای من," او گفت:.

به عنوان سالن-از-famers رفتن Iginla بدون brainer است. او دو بار برنده موشک ریچارد جایزه در لیگ برتر گلزن. در 2001-02 زمانی که او از دست داده باریک رسانه های رای به خوزه تئودور برای هارت جایزه به عنوان MVP لیگ او برنده چه چیزی تغییر یافته است تد لیندسی جایزه به عنوان با ارزش ترین بازیکن به نام با همسالان خود. تنها 15 بازیکن را به ثمر رساند بیش از Iginla را 625 به طور منظم فصل اهداف است. سیزده از این مردان هستند که در حال حاضر پذیرفته به سالن. دو نفر دیگر Jaromir Jagr و الکس Ovechkin هستند قفل به دنبال دارد. و برای همه Iginla استعداد به عنوان یک گلزن او شاید بهترین راه حل برای راه اندازی یکی از دورهای اهداف خود را در تاریخ کشور. در یک لحظه سیدنی کرازبی خواستار شد از جن با شنیدن "Iggy!" در آینده کانادا را شکست داد, ایالات متحده آمریکا به یک مدال طلا که دربسته در محیط کشور میزبان حوزه حمل و نقل در سال 2010 ونکوور بازی های المپیک است.

نبود او تنها عملکرد بزرگ برای کشور است. به عنوان یک غیر منتظره علاوه بر 2002 المپیک تیم Iginla درخشید و با به ثمر رساندن دو گل و با اضافه کردن یک کمک دیگر طلا-مدال پیروزی بر آمریکا اتصالات پس از آن که تولد او می افتد در روز کانادا. او تبدیل 43 روز چهارشنبه.

در این سال دیگر آفرین در بازیکن دسته عبارتند از: ماریان Hossa سه بار برنده جام استنلی با Chicago Blackhawks; کوین لاو چسب-مرد defenceman از 1980s Oilers; داگ ویلسون 1981-82 نوریس جایزه برنده blueliner; و کیم St-Pierre سه بار مدال طلای المپیک و اولین زنان goaltender به کسب یک سالن با سر اشاره کردن. کن هلند به Edmonton Oilers جنرال موتورز ساخته شده است که نام خود را به عنوان یک مدیر اجرایی با Detroit Red Wings بود نامزد دریافت جایزه به عنوان یک سازنده.

فقط به عنوان Iginla صحبت از قدرت دیدن Fuhr عالی در NHL, St-Pierre, گفت که او با الهام از یکی دیگر از پیشگامانه لحظه در بازی تاریخ به طور خاص Cammi Granato و آنجلا جیمز تبدیل شدن به سالن اولین زنان inductees در سال 2010.

"هنگامی که من برای اولین بار متوجه شدم که یک زن می تواند القاء به سالن از شهرت ... از آن ساخته شده آن را بسیار ویژه ای برای من بود یه بازیکن هاکی" St-Pierre گفت. "و در حال حاضر هشتمین زن برای پیوستن به هاکی سالن از شهرت باعث می شود آن را بسیار خاص است."

در واقع حتی نوابغ نیاز به مدل نقش. این کمک می کند تا برای دیدن آن اگر شما می خواهید به آن است. هفته گذشته زمانی که من تحقیق مقاله نوآورانه رنگی لیگ هاکی نوا اسکوشیا است که در داخل و اطراف هالیفاکس از سال 1895 تا 1920 و فراتر از آن یکی از مورخان نوشت که این کتاب قطعی در مورد لیگ ارائه شده استرن در نقد آنچه که او می بیند به عنوان سالن کافی جشن بازی های گوناگون تاریخ است.

"سالن از شهرت انجام نشده به اندازه کافی" گفت: جورج Fosty که با همکاری "یخ سیاه: The Lost تاریخ رنگی لیگ هاکی از Maritimes" با برادر خود Darril. "ما هرگز با (هاکی Hall of Fame). این به شما می گوید همه چیز شما نیاز به دانستن. وجود دارد مردم در هاکی محافل که نمی خواهم تغییر ... آنها نیاز به گام تا. آنها نیاز به کار بیشتری انجام دهیم."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

که ما به ارمغان می آورد به قریب الوقوع فرصت است. چه بهتر و مناسبت تر از القای سالن چهارم, سیاه, افتخار عضو و هشتم زن نسبت به اصلاح برخی از سهل انگاری و تحت تضمینی از سال گذشته به نام بهتر از سال پیش رو ؟ به عنوان بچه ها هر دو Iginla و St-Pierre خواهد به شما بگویم که این درست است: شما باید برای دیدن آن به آن می شود. دیدن آن در بازی را مقدس حرم می تواند تاثیر داشته باشد که باعث می شود یک شهر و یک کشور به یاد داشته باشید نام خود را.

روز چهارشنبه Iginla گفت مادر خود را به یاد او یک عکس از او گرفته بودم با Fuhr زمانی که Iginla شد و حدود 10 سال است. آن تابستان بود. Fuhr این NHLer شد در یک بازی بیس بال, یونیفرم پس از یک بازی است.

"این بسیار شسته و رفته به فکر می کنم که (Fuhr) بدیهی است که رو به سالن از شهرت (در سال 2003). و من در آنجا با او" Iginla گفت. "این یک افتخار در راه های بسیاری. دیدن است که آن را ممکن است من آن را می دانم خاص بود برای من. شاید من (در سالن) خواهد بود به ویژه برخی از بچه های دیگر در راه آن بود به من."

Dave Feschuk


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن