مقامات بهداشت تماس جشن ناپولی طرفداران بی پروا'

رم—هزاران نفر از ناپولی طرفداران فوتبال که ریخت و به خیابان ها به جشن تیم خود را در جام حذفی عنوان بدون اجتماع

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

رم—هزاران نفر از ناپولی طرفداران فوتبال که ریخت و به خیابان ها به جشن تیم خود را در جام حذفی عنوان بدون اجتماعی فاصله میان coronavirus همه گیر شد انتقاد مقامات وزارت بهداشت به عنوان "بی پروا."

سازمان بهداشت جهانی دستیار مدیر کل رانیری Guerra گفت: صحنه های به یاد او از آتالانتا در لیگ بازی با والنسیا در ماه فوریه است. که مطابقت است و دارای برچسب "بازی صفر" توسط رسانه های محلی است و اعتقاد بر این است که یک عامل کلیدی در چرا virus شده است به طوری مرگبار در شمال شهر برگامو.

"بی پروا" Guerra گفت. "در حال حاضر ما نمی توانیم اجازه این چیزها."

معاون وزیر بهداشت ساندرا Zampa اضافه شده است که آن را به مبلغ "خطرناک رفتار."

مدت کوتاهی پس از ناپولی ضرب و شتم یوونتوس در خالی ورزشگاه در رم در شب چهارشنبه برای این تیم عنوان برای اولین بار در شش سال, حامیان در نیپلز آب گرفتگی به مرکزی piazzas و تنظیم کردن آتش بازی به عنوان آنها جشن به ساعات اولیه صبح روز پنج شنبه. به سختی هر یک از آنها را دیده بودند با پوشیدن ماسک.

در حالی که تقریبا 35,000 نفر کشته شده اند در ایتالیا از coronavirus منطقه کامپانیا که شامل ناپل است اختصاص 431 مرگ و میر.

شهردار ناپل لوئیجی د Magistris به نام انتقاد "ریاکارانه."

"هر بازی باید بازی شده تا ماه سپتامبر و یا در برخی از راه آنچه اتفاق افتاده دیگر شب اجتناب ناپذیر بود" د Magistris گفت.

"تنها کسانی که نمی دانم از ناپل می تواند فکر می کنم که پس از پیروزی بر یوونتوس از (Maurizio) Sarri و (گونزالو) Higuain که Neapolitans باقی خواهد ماند در خانه برای جشن" شهردار افزود: با اشاره به سابق ناپولی مربی و مهاجم که در حال حاضر هر دو با این باشگاه بزرگترین رقیب. "اما این بدان معنا نیست که مردم در این شهرستان در حال بدست گرفتن این ویروس به آرامی زیرا از آنجا که در مورد شروع ماه ژوئن سرایت سطح در ناپل شده است صفر است."

د Magistris اضافه شده است که او تنها انتقاد برای طرفداران بود برای پریدن به تاریخی چشمه.

ناپولی حامیان نیز شلوغ به شهر اصلی ایستگاه راه آهن یک شبه به استقبال بازگشت تیم — وادار کردن تیم ملی برای دریافت کردن در یک ایستگاه ثانویه.

پس از سه ماه استراحت به دلیل همه گیر فوتبال ایتالیا داده شد رفتن پیش توسط دولت به راه اندازی مجدد در هفته گذشته با ایتالیا نیمه نهایی جام. سری, ملت, برتر, فوتبال, لیگ, قرار است برای از سرگیری شنبه.

در حالی که بازی در حال برنامه ریزی برای بازی در خالی استادیوم, ده Magistris پیوست, فوتبال, مقامات در تماس برای برخی از طرفداران اجازه داده می شود با مناسب اجتماعی فاصله.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اما فرانکو Locatelli اطفال متخصص در Bambino Gesu بیمارستان در رم است که یکی از اعضای برجسته علمی-کمیته فنی ارائه مشاوره به دولت ایتالیا در مورد COVID-19 مهار اقدامات این هفته گفت که "آن را بیش از حد به زودی (می گویند) آن را بی خطر را به طرفداران" بازگشت به استادیوم.

"ما هنوز در مرحله ای است که در آن ویروس در گردش است," Locatelli گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن