نوآورانه زنان سافتبال بانوان لیگ قرار می دهد و این فرد پیش از این تیم

ویکتوریا هیوارد در سافتبال بالاترین سطوح برای بیش از یک دهه است. اما آن را تا ماه مارس زمانی که او پیوست ورزشک

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

ویکتوریا هیوارد در سافتبال بالاترین سطوح برای بیش از یک دهه است. اما آن را تا ماه مارس زمانی که او پیوست ورزشکاران نامحدود که 28 ساله تورنتو بومی شروع به دیدن آنچه که در آینده از ورزش و ورزش حرفه ای در کل می تواند مانند نگاه.

هیوارد که عضو تیم ملی کانادا به عنوان یک 16 ساله خواهد شد در میان 56 از بهترین سافتبال زنان بازیکنان در جهان است که ورزشکاران نامحدود راه اندازی افتتاحیه آن فصل در حومه شیکاگو در ماه اوت است. لیگ های منحصر به فرد در ساختار و فن تعامل با یک فانتزی به سبک سیستم امتیاز است که تمرکز بازیکنان به جای این تیم در شش هفته های نجومی در یکی از شهرستان.

"وقتی که من نزدیک شد ورزشکاران نامحدود, من هیجان زده در مورد چشم انداز از انجام کاری متفاوت" هیوارد گفت. "این یک مفهوم کاملا جدید و ... آن را بر اساس قوی, تحقیقات بازار, مدیریت قوی و یک طرح کسب و کار و آن را اجازه می دهد تا لیگ به آنچه ورزشکاران می خواهید آن را به."

آن را زاییده افکار از جان Patricof — رئیس جمهور سابق باشگاه MLS New York City FC و ترایبکا شرکت اپراتورها از جشنواره فیلم ترایبکا در نیویورک — و جاناتان سوروس, پسر جورج سوروس میلیاردر.

Patricof و سوروس را یک فرصت در هل دادن ورزش زنان و گسترش می تواند برای برخی از مردان ورزش است. آنها شروع با سافتبال در اواسط ماه اوت و پس از والیبال — دو ورزشی که محبوب هستند در دانشگاهی و دبیرستان در سطح ایالات متحده در لیگ را کنترل هزینه بودن در یک شهر و ورزشکاران برنامه های نامحدود به تهاجمی در رسانه های اجتماعی. Patricof می گوید برنامه وجود دارد که همه 30 سافتبال بازی های تلویزیونی.

اما اصل هدایت در پشت سافتبال بانوان لیگ و ورزشکاران نامحدود تمرکز در ورزشکاران است. آنها خواهد شد امتیاز خود را بر اساس عملکرد — بازدید homers پایگاه های دزدیده شده و بیشتر — و عملکرد تیم خود را. و آنها را تغییر تیم هر هفته با چهار کاپیتان جدید انتخاب فهرست اسامی.

تمام 56 بازیکنان خواهد ماند در همان هتل لیگ خواهد شد ارائه مراقبت های بهداشتی و وجود خواهد داشت یک تیم پزشکی در دست برای اطمینان از COVID-19 دستورالعمل ملاقات کرد. با زمان محدودیت های افتتاحیه و سافتبال فصل برگزار خواهد شد و بدون طرفداران در غرفه پارک وی بانک مجموعه ورزشی در رووزمانت بیمار.

هیوارد که بخشی از بازیکنان در کمیته گفت که ارائه فرصت دیگری برای طرفداران نامزدی. وجود دارد در حال برنامه ریزی برای در زمینه تابلوهای دیجیتال به نمایش در بازی پیام از هواداران به بازیکنان است. لیگ برتر نیز امیدوار به طرفداران دسترسی به علم ورزش — ورزشکاران نوآوری آزمایشگاه و برنامه های تغذیه ای خود را.

"یکی از دلایل من خیلی شیفته ورزشکاران نامحدود است راه آنها ویترین ورزشکاران گفت:" هیوارد که دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت کسب و کار. "نه تنها آن را به نمایش گذاشتن مهارت های خود را, اما آن را به نمایش گذاشتن شخصیت ما و به بیشتر از یک داستان در مورد آنچه اتفاق می افتد در این زمینه همانطور که ما در آن زندگی می کنند.

"به عنوان یک ورزشکار شما می توانید همه نشان می دهد بیشتر از خودتان بیش از یک بعدی بازیکن شما به طور معمول در تلویزیون ببینید. شما می توانید نشان می دهد آنچه در آن است واقعا به مانند یک حرفه ای بیسبال دارای توپ نرم, بازیکن, دیدن ما چگونه واکنش نشان می دهند به آنچه که ما انجام می دهند هنگامی که بازی در جریان است ما خنده دار طرف ...

"یکی از جنبه های لیگ است که من فکر می کنم این است که قدرتمند است و کوتاه شده طول برنامه. هر بازی دارای مقدار زیادی از ارزش به بازیکنان و طرفداران هر گام مهم در هر لحظه در این بازی مهم است.

"من فکر می کنم ما در آینده در ورزش حرفه ای با (ورزشکاران نامحدود). ما خواهید بود با گرفتن بازخورد بیش از حد چه خوب است و چه چیزی نه ممکن است و مصرف آن رو به جلو برای بهبود بازی و تجربه کلی از آن."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Mark Zwolinski


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب