سابق MLB all-star, GM و اجرایی باب واتسون مرده در 74

باب واتسون دو زمان همه ستاره به عنوان یک بازیکن که بعدها اولین بار, سیاه, مدیر کل به برنده سری جهانی با نیویور

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

باب واتسون دو زمان همه ستاره به عنوان یک بازیکن که بعدها اولین بار, سیاه, مدیر کل به برنده سری جهانی با نیویورک یانکیز در سال 1996 درگذشت. او 74.

هوستون آستروس برای آنها واتسون بازی اول خود را 14 لیگ برتر فصل, اعلام مرگ پنج شنبه شب. این تیم را ارائه نمی دهد, جزئیات, اما واتسون پسر کیت در توییتر نوشت که او در هوستون پس از یک نبرد طولانی با بیماری کلیوی.

"این یک روز بسیار غم انگیز برای Astros و برای همه بیس بال" تیم در بیانیه ای گفت. "باب واتسون لذت بردم منحصر به فرد و قابل توجه حرفه ای در لیگ اصلی بیس بال است که شش دهه به طول انجامید و رسیدن به موفقیت در بسیاری از سطوح مختلف از جمله به عنوان یک بازیکن و مربی و مدیر و MLB اجرایی است."

واتسون بود که با نام مستعار "گاو" ساخته شده این همه ستاره تیم در سال 1973 و '75 ضربه بیش از .300 چهار بار و سوار در حداقل 100 اجرا می شود دو بار در حالی که هدف قرار دادن در وسط Astros' صف. او همچنین دارای تمایز از نمره 1 میلیون اجرا در تاریخ لیگ انجام این شاهکار در مارس 4, 1975, در برابر غول سان فرانسیسکو در Candlestick Park.

واتسون نیز تبدیل به یک ضربه بزرگ کردن زمینه برای cameo همراه با چند Astros تیمی در سال 1977 فیلم کمدی "The Bad News Bears در آموزش شکستن." در یک کلید صحنه واتسون تحویل به یاد ماندنی خط: "هی بیا اجازه دهید بچه ها بازی!"

او همچنین برای بوستون (1979) the Yankees (1980-82) و آتلانتا بریوز (1982-84) در پایان با .295 حرفه ای طور متوسط پنبه حلاجی شده با 184 صفحه اصلی اجرا می شود 989 RBIs و 1,826 اجرا می شود به ثمر رساند در حالی که در درجه اول بازی اولین پایگاه و میدان را ترک کرد. واتسون همچنین آمار .371 در 17 حرفه ای پس از فصل بازی ها. او اولین بازیکن برای ضربه زدن به چرخه در هر دو لیگ انجام feat برای هوستون در سال 1977 و بوستون دو سال بعد.

پس از بازنشستگی از بازی واتسون شروع مربیگری و کمک 1988 اوکلند دو و میدانی پیروزی در لیگ آمریکا پرچم به عنوان هدف قرار دادن مربی برای امثال خوزه Canseco و علامت McGwire.

او سیاه و سفید دوم مدیر در تاریخ لیگ — پس از آتلانتا بیل لوکاس (1976-79) — هنگامی که او را استخدام کرد آستروس در سال 1993.

واتسون شد یانکی ها' جنرال موتورز در سال 1995 ساخته شده و پس از آن به شدت انتقاد تصمیم به استخدام جو توره به نیویورک manager. واتسون همراه با تره پیشرو تیم در این زمینه کمک کرد با هم سری جهان-پیروزی تیم ملی در سال 1996.

بازنشسته و از یانکی ها پس از فصل 1997 و برایان Cashman جایگزین او به نیویورک GM. واتسون بعد از آن در خدمت به لیگ اصلی بیس بال است معاون رئیس جمهور مسئول نظم و انضباط و معاون رئیس جمهور از قوانین و در میدان عملیات و مشغول به کار در لیگ دفاتر تا سال 2010.

"او همه ستاره در این زمینه و درست پایونیر از این تحسین و احترام هر کس او شده و یا مشغول به کار در کنار" آستروس' بیانیه ای گفت:. "باب خواهد شد از دست رفته اما فراموش نکرده است."

این تیم افتخار واتسون در ماه مارس اختصاص باب واتسون مرکز آموزش در Astros آکادمی جوانان در هوستون با سابق all-star در حضور.

واتسون غلبه سرطان پروستات پس از اینکه تشخیص داده شد در سال 1994 شد و یک مدافع برای آگاهی و تشخیص زود هنگام. او اغلب صحبت در کنفرانس ها و سمینارها در مورد تجربه خود را که او نیز مورد بحث در کتاب خود "زنده ماندن را به نفع خود" است که منتشر شد در سال 1997. او در برخورد با مشکلات سلامتی دیگر در سال های اخیر از جمله نارسایی کلیه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"من می دانم که پدر من انجام شده حتی بیشتر از او تا به حال فکر او را به انجام رساندن در زندگی" کیت واتسون گفت هوستون ایستگاه تلویزیونی فاکس 26. "میراث است که او را پشت سر گذاشت تا برای ما یکی از, یکی از های یک برد و او را ترک نمی کند در اینجا نیست پس از انجام همه چیز را که او برای به انجام رساندن در زندگی خود."

واتسون نیز جان سالم به در برد با همسرش کارول و دختر کلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب