شهرهای دوقلو هنرمندان تئاتر برتر 'یک نفس برای جورج' در هوای آزاد, نمایش فیلم

"یک نفس برای جورج" مجموعه ای از آهنگ ها و مصاحبه ها و اشعار است که برتر در هوای آزاد, نمایش فیلم در مکان های ا

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

"یک نفس برای جورج" مجموعه ای از آهنگ ها و مصاحبه ها و اشعار است که برتر در هوای آزاد, نمایش فیلم در مکان های اطراف شهرهای دوقلو ژوئن 14 از طریق 21.

ایجاد شده توسط جدید سحر تئاتر و مینه سوتا هنرمندان "ایستاده با" شهرهای دوقلو تئاتر سایه روشن, Pillsbury, خانه, مخلوط خون و زرد درخت وهمی و پلیموث جماعت کلیسا تولید امکانات بازیگران theatermakers مدنی و حقوق رهبران و مقامات.

جدید سحر مدیر هنری Austene ون روز دوشنبه گفت که او نیاز به ایجاد چیزی است که پس از فلوید کشته شد در بازداشت پلیس مینیاپولیس "پس از من تا من زانو گریه همه اشک را از بدن من."

هنرمندان در "نفس برای جورج" در حال James T. آلفرد Aimee Bryant واندا کریستین Perri گفنی پیتر Macon Thomasina Petrus, T. Mychael رمبو, فرانک Sentwali, Regina ماری ویلیامز و Jevetta جراحی. وجود دارد در حال مصاحبه با, St. Paul شهردار ملوین کارتر نیم سایه تئاتر مدیر هنری سارا Bellamy, بازیگر Harvy شاهد بازیگر/کارگردان جیمز ترسو نمایشنامه نویس/مدیر Talvin Wilks و فعال/ استاد جان رایت.

ون گفت: تولید یک پیام اما آن را "همه حساس feely." آن را همچنین می توان برای دریافت اطلاعات به مردم در مورد چگونه آنها می توانند کمک, کمک کردن و درگیر کنید. "این یک فراخوان برای سربازان و افرادی که نمی دانم آنها سربازان."

ون در ابتدا فکر او را پروژه "یک نفس برای جورج" در کنار یک کامیون در پارک ها و یا سایر فضاهای باز. سپس شهرهای دوقلو تئاتر ارائه شده به آن را به نمایش در کنار ساختمان های خود را. آن را نیز جاری می شود در جدید سحر تئاتر سایت: newdawntheatre.org.

این نمایش رایگان هستند اما کمک های مالی خواهد شد پذیرفته شده است. مردم خواسته شده را به کروناویروس احتیاطی با ماسک و اجتماعی فاصله.

در اینجا برنامه:

  • یکشنبه, ژوئن 14 — 7:30 و 8:30 بعد از ظهر, Pillsbury خانه و تئاتر 3501 شیکاگو Ave. S. مینیاپولیس
  • دوشنبه, ژوئن 15 — 7:30 و 8:30 p. m. مخلوط خون تئاتر 1501 S. چهارم خیابان مینیاپولیس
  • شنبه, ژوئن 16 — 7:30 و 8:30 بعد از ظهر, نیم سایه تئاتر 270 N. کنت سنت, St. Paul
  • چهار شنبه, ژوئن 17 — 7:30 تا 8:30 بعد از ظهر وهمی تئاتر ضمیمه ساختمان 550 N. وندالیا St. St. Paul
  • دوشنبه, ژوئن 18 — 7:30 و 8:30 p. m. پلیموت جماعت کلیسا 1900 Nicollet Ave. مینیاپولیس
  • چهار شنبه, ژوئن 19 — 7:30 و 8:30 بعد از ظهر, تئاتر سایه روشن
  • چهار شنبه, ژوئن 20 — 7:30 و 8:30 بعد از ظهر, Pillsbury خانه و تئاتر
  • یکشنبه, ژوئن 21 — 7:30 و 8:30 p. m. و زرد درخت تئاتر 320 Fifth Ave. , S. e., Osseo


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب