Albertsons سهام می افتد پس از فروش کندی رشد - Mon, 27 Jul 2020 PST

Albertsons Cos. قیمت سهام کاهش یافت و روز شنبه پس از شرکت گفت: فروش آن رشد کند بود در ماه های اخیر برجسته چگون

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

Albertsons Cos. قیمت سهام کاهش یافت و روز شنبه پس از شرکت گفت: فروش آن رشد کند بود در ماه های اخیر برجسته چگونه تقاضا برای مواد غذایی و دیگر ملزومات به تعدیل و حتی به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان به گسترش است.

سوپر مارکت های زنجیره ای یکسان-فروشگاه فروش یک کلید فشار سنج از یک خرده فروش, سلامت, افزایش 26.5 درصد در سه ماهه منتهی به ژوئن 20, ضرب و شتم, متوسط تحلیلگر برآورد.

اما این رشد به midteens در دوره فعلی ارشد اجرایی Vivek Sankaran در مصاحبه ای گفت:. این شرکت هنوز هم دست و پنجه نرم کردن با دسترسی محدود به موارد کلیدی مانند سوپ, پخت محصولات و لوازم پاک کننده.

Albertsons است که در بویس و همچنین عمل چند Spokane-منطقه Safeway, فروشگاه دیدم سهام آن سقوط تا آنجا که 6.5 ٪ به $15.06 دوشنبه در نیویورک است.

این سهام پس از کاهش سود به احتمال زیاد نشان دهنده احساسات است که سال 2020 با آن انباشت و قرنطینه مصرف کنندگان است که بالای کوه برای فروشگاه های مواد غذایی. در تحقیقات اخیر توجه بارکلیز تحلیلگر کارن کوتاه گفت: در این سال "را به عنوان خوب به عنوان آن می شود" برای Albertsons.

او گفت: این شرکت با قیمت های بالاتر از کسانی که در رقیب Kroger شرکت ، در حالی که آن e-commerce strategy وقفه و پشت سر هم. شرایط را برای فروشنده می تواند بدتر اگر دور دیگری از فدرال محرک چک به نظر نمی رسد.

"من به دنبال نگه داشتن نشانه هایی از رکود هزینه های ما را دیده اند و نه آن را هنوز" Sankaran گفت: در مصاحبه. "اگر ما می بینیم که از آن خواهد شد در چند ماه آینده اگر هیچ محرک."

وجود لکه های روشن در سه ماهه. دیجیتال فروش افزایش یافت 276% در این دوره به عنوان stuck-at-home مصرف کنندگان به طور فزاینده ای تبدیل به e-commerce.

سوپر مارکت های زنجیره ای که در آگهی ها عبارتند از Safeway و وان گفته است حاضر است در یک منطقه کلیدی از سرمایه گذاری همراه با توسعه خود را با مارک های. سود ناخالص حاشیه ها نیز گسترش یافته است.

شرکت پرداخت می شود $615 میلیون در coronavirus-هزینه های مرتبط با تقریبا نیمی از این مقدار برای رفتن به کارکنان در قالب "قدردانی پرداخت." Albertsons مانند بسیاری از شرکت های دیگر گفت: آن را نمی تواند پیش بینی کند چه تاثیر این بیماری همه گیر خواهد شد که در آن کسب و کار را برای بقیه سال.

فروش در ایالات هواپیمای coronavirus در هفته های اخیر مانند کالیفرنیا و آریزونا را شتاب Sankaran گفت.

این گزارش سرمایه گذاران در نگاه اول Albertsons پس از آن underwhelming نخستین نمایش عمومی در ماه گذشته که در آن به فروش می رسد 800 میلیون دلار از سهام.

IPO پس از یک تلاش ناموفق پنج سال پیش هنگامی که این شرکت برنامه ریزی شده در بالا بردن $1.7 میلیارد دلار قبل از به تعویق انداختن و در نهایت خروج آن طرح شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب