شیکاگو جولای چهارم آخر هفته به پایان می رسد با 17 کشته و 70 زخمی

توسط همین BABWINشیکاگو (AP) — یکی از شیکاگو خونین ترین تعطیلات آخر هفته در حافظه به پایان رسید و با 17 نفر به

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

توسط همین BABWIN

شیکاگو (AP) — یکی از شیکاگو خونین ترین تعطیلات آخر هفته در حافظه به پایان رسید و با 17 نفر به ضرب گلوله کشته از جمله یک 7-ساله و یک دختر 14 ساله و پسر و 70 بیشتر زخمی با وجود تلاش هماهنگ برای سرکوب خشونت با اضافی از 1200 افسران پلیس در خیابان.

خشونت به مراتب بدتر از سال گذشته طولانی جولای چهارم آخر هفته به پایان رسید و با شش نفر کشته و 66 زخمی در تیراندازی. و تعطیلات آخر هفته از خشونت شرح زیر شیکاگو مرگبارترین آخر هفته روز یادبود از سال 2015.

پس نسبتا مسالمت آمیز روز شنبه, تیراندازی فوران حدود 7 p. m. روز شنبه. هفت ساله ناتالیا والاس ایستاده بود و در پیاده رو را در خارج از خانه مادر بزرگ در سمت غرب به شهرستان در طول یک چهارم جولای حزب که به گفته پلیس مظنون صعود از یک ماشین و آتش گشودند. کودک به ضرب گلوله در سر.

"گلوله فقط از هیچ جا آمد" ناتالیا مادر بزرگ, لیندا راجرز گفت: شیکاگو تریبیون در روز یکشنبه. "من به اینجا آمدیم و من نوه نوزاد (بود) دروغ گفتن بر روی زمین."

ناتالیا مرگ آمد در میان موجی از تیراندازی در اطراف ایالات متحده که در سمت چپ چند فرزند مرده از جمله یک کودک 6 ساله در سان فرانسیسکو 6-year-old boy in Philadelphia 8 سال در آتلانتا و 11 سال در کلمبیا و 8 سال در هوور, Alabama.

پلیس شیکاگو گفت: کارآگاهان با استفاده از فن آوری برای پیدا کردن دزد مسلح نقلیه و آنها بازداشت یک مرد که نشسته بود داخل. این مرد تا به حال نشده است به اتهام در ناتالیا مرگ که از صبح روز دوشنبه و نام او منتشر نشده است. این بخش را بلافاصله می دانم که چگونه بسیاری از, اگر هر گونه بازداشت شده اند ساخته شده در دیگر آخر هفته قتل.

حدود سه ساعت پس از ناتالیا به ضرب گلوله کشته شد یک گروه از مردان جوان پلیس معتقدند که اعضای یک باند شروع به پریدن کرد از یک وسیله نقلیه در انگلوود محله در شهر به سمت جنوب و باز آتش در باند رقیب عضو.

"آنها را به هلاکت رسانیدند و آنها ایستاده بر او و نگه دارید تیراندازی" قبل از پریدن در ماشین و فرار از صحنه, معاون برندان Deenihan به خبرنگاران گفت: صبح روز دوشنبه.

اما یک کودک 14 ساله Vernado جونز جونیور, نزدیکی بود و یکی از گلوله های شلیک شده در مردی که کشته شد زده Vernado در زیر بغل.

"او تا به حال هیچ چیزی برای انجام با باند-در-باند خشونت است. او نه هدف در نظر گرفته شده," Deenihan گفت.

یک مشخصه ناراحت و عصبانی پلیس سرپرست David Brown تاسف رشد فهرستی از کودکان که قربانیان به خشونت اسلحه.

"ما نمی توانیم اجازه این نرمال در این شهرستان است," او گفت:. "ما نمی توانیم دریافت استفاده می شود به شنیدن در مورد کودکان که در داغستان شیکاگو در هر آخر هفته."

در این سال بخش شمارش جولای چهارم آخر هفته عکاسی از 6 بعد از ظهر پنج شنبه تا آخر روز جمعه. در همه 13 کودکان زیر سن 18 سالگی به ضرب گلوله کشته شدند از جمله دو که درگذشت.

آخر هفته خشونت مشخص شده است به خصوص خطرناک برای کودکان در این شهرستان است. آمار پلیس نشان می دهد وجود داشته است 32 قتل قربانیان در زیر سن 18 سالگی تا کنون در سال 2020 در مقایسه با 20 در طول مدت مشابه در سال 2019.

یک هفته زودتر شیکاگو قربانیان تیراندازی شامل 1 سال در یک ماشین با مادر و 10 سال بود که به ضرب گلوله توسط یک گلوله شلیک یک بلوک دور که سوراخ پنجره و زده به سر او را به عنوان او نشسته بر روی نیمکت در خانه.

شیکاگو دارای شمارش مجموع 1,782 فتح کرد گرفته شد قربانیان تیراندازی در این سال 550 بیش از مدت مشابه گذشته سال است. و آخر هفته به ارمغان آورد و تعداد قتل در سال به 353 است که 99 بیش از ثبت گرديد همان آخرین دوره سال است.

به عنوان او پس از آخر هفته روز یادبود قهوه ای قرار داده و بسیاری از سرزنش برای اسپاسم از تیراندازی در یک سیستم عدالت کیفری است که نتواند به نگه داشتن خشونت مجرمان پشت میله های زندان و یک برنامه که در آن بسیاری از کسانی که دستگیر شدند — از جمله کسانی که دستگیر شده اتهامات اسلحه — منتشر می شوند از زندان پس از نصب با دستبند الکترونیکی است که طراحی شده برای نظارت بر محل نگهداری آنها.

"آن را به وضوح کار نمی," او گفت:.

براون همچنین با اشاره به کاهش شدید تعداد زندانیان در زندان شهرستان که او گفت: اتحاد چپ شیکاگو و جوامع دیگر بیشتر در معرض خطر تبدیل شدن به قربانیان جنایات. حتی قبل از همه گیر باعث انتشار بیش از 1600 تن از بازداشت شدگان بین ماه های مه و ژوئن سال جاری به منظور قضات برای تعیین وثیقه تنها در مقدار که متهمان می تواند منجر به کاهش در زندان جمعیت 1500 در سال 2017 به تنهایی.

"ما باید در حفظ و خشونت مجرم در زندان دیگر," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن