رپتورز ستاره پاسکال Siakam می داند چه نژادپرستی به نظر می رسد مانند و چه مقدار از آن لطمه می زند: 'آن را باید به نام'

این آمار پاسکال Siakam یک روز به عنوان نقاط جهان شد انفجار در خشم علیه نژادپرستی ریشه دوانده و راه های ظریف ای

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

این آمار پاسکال Siakam یک روز به عنوان نقاط جهان شد انفجار در خشم علیه نژادپرستی ریشه دوانده و راه های ظریف این تمرین همه در اطراف ما چگونه inured بیش از حد بسیاری از آنها به آن است.

رپتورز همه ستاره رو به جلو بود و داشتن یک مکالمه ساده با برادر خود در پی قتل جورج فلوید که یک لحظه در تاریخ شخصی آمد.

"او مشغول به کار در شرکت و برخی از آمد و شد مانند "من می خواهم به صحبت کردن با یک آمریکایی'" Siakam بازگو طول یک شنبه کنفرانس تلفنی با خبرنگاران.

"من نمی دانم آنچه در آن به معنی. شاید به این دلیل که او افریقایی و یا شاید خود را لهجه و یا شاید به این دلیل که او ، مانند آن چه بود ؟ آن را فقط به شما نشان می دهد رنگ واقعی و چقدر عمیق این اجرا می شود. من فکر می کنم هر کس از آن خسته است و هر کس احساس می کند مانند آن زمان که آن متوقف می شود."

Siakam دارای یک چشم انداز منحصر به فرد: متولد و بزرگ شده در کامرون قبل از پیدا کردن راه خود را به تگزاس به عنوان یک نوجوان به دنبال بسکتبال رویاهای در دبیرستان قبل از حرکت به نیومکزیکو به عنوان یک دانشجو. او در اکثر در حال رشد است. او زمانی که او به امریکا نقل مکان کرد و کمی نمونه — نمونه کوچک است که به مراتب بیش از حد بسیاری از مردم در نظر گرفتن کسب و کار به عنوان معمول — چشمان خود را باز کرد.

این قطعا چیزی نیست که او به تنهایی را تجربه کرده است اما هنوز هم شخصی است و آن را صدمه دیده است.

"شاید رفتن به یک فروشگاه و مردم به دنبال شما کمی متفاوت است و تعجب اگر شما در حال رفتن به خرید چیزی و یا آنها در حال تماشای شما کمی," او گفت:. "من فکر می کنم که متفاوت بود چرا که قطعا نمی خواهد اتفاق می افتد جایی که من هستم.

"بخش غم انگیز برای من است (که آن را احساس), 'OK که تنها چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که شما در حال که رنگ و شما را به چیزی است که به نظر می رسد فانتزی: من را مجبور به قبول این واقعیت است که مردم در حال رفتن به من نگاه کمی عجیب و غریب و آنها در حال رفتن به سازمان دیده بان من یک کمی. ... که فقط در کشور ما زندگی می کنند."

وجود دارد چند چیز است که طنین انداز با Siakam بیشتر تا حد زیادی نسبت به خانواده و تماشای فلوید گریه برای مادرش با مرگ نفس او را لال.

"دیدن کسی که نگاهی به زندگی شخص دیگری درست مانند آن است که دلخراش," او گفت:. "من فکر می کنم در مورد خانواده ... او گریه برای مادر خود را. من می دانم که چگونه من در خانواده است. من فقط می توانید اتصال به آن و من یک مرد سیاه و سفید. آن لطمه می زند و مانند آن لطمه می زند."

شاید فلوید مرگ و فوق العاده اعتراضات که به دنبال در سراسر جهان را علامت نقطه اوج. Siakam امید آن منجر به درک بیشتر بین افراد مختلف با نژادها و رنگ های مختلف, مختلف اقوام — تغییر پایدار است. از او خواسته شد آنچه که او می خواهم سفید مردم به درک, برای یادگیری بهتر باشد در.

"به عنوان یک فرد سفید شما دیدن که شما باید قادر به تماس است که دلیل آن را وجود دارد," او گفت: از فراگیر نژاد پرستی. "ما باید قادر به انجام این کار است.

"حرکت رو به جلو ما برای یادگیری در مورد هر یک از دیگر, ارتباط, اطلاعات در مورد نژادهای مختلف و مکان های مختلف و چیزهایی که شما استفاده می شود برای یادگیری در مورد. صحبت کنید. بحث در مورد آن. اگر شما آن را ببینید آن را می گویند و نمی شود ترس به آن می گویند و پیدا کردن راه هایی برای انجام این کار است."

آن را برای تلفن های موبایل بسیار ساده اما سکوت پذیرش و جهل هستند و ریشه دوانده در بیش از حد بسیاری از مردم بیش از حد بسیاری از اقشار جامعه است. مانند بسیاری از چیزهای اولین گام برای اصلاح یک مشکل جدی است و اعتراف به آن وجود دارد.

"اولین چیزی که واضح است که تصدیق (نژادپرستی) وجود دارد." او گفت:. "من متاسفم به آن می گویند اما اگر شما آن را ببینید و سپس شما باید کور یا چیزی.."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

که برای اولین بار از بسیاری از مراحل به جلو Siakam گفت.

"من نه از آمریکا اما در هر نقطه در جهان هنگامی که شما با دیدن بی عدالتی آن را باید به نام ... من فکر می کنم شما قادر به دیدن است و قادر به فقط می گویند: این اشتباه است و این نیاز به تغییر است."

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب