برگها ضرب و شتم و حبس در چه بود بطور عادی بازی روز در میان COVID-19

این بازی تا به حال آغاز شده است اما در حال حاضر در حال بازی بودند ، این Montreal Canadiens رسانه های اجتماعی ت

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

این بازی تا به حال آغاز شده است اما در حال حاضر در حال بازی بودند ،

این Montreal Canadiens رسانه های اجتماعی تغذیه اساسا trolled برگ ملت با ارسال یک ویدئو از Maple Leafs قفل اتاق پر از حبس کشباف. همتراز برای دوره واقعا در دیوانه در سال 2020.

توسط برگها رو آخر خنده, پیروزی 4-2 در تنها نمایشگاه بازی یا از بازی خود را قبل از دور مقدماتی سری. مونترال می شود پیتسبورگ در شنبه تورنتو می شود کلمبوس در روز یکشنبه.

CHEZ HABS: مونترال شد و این تیم در خانه برای روز سه شنبه نمایشگاه بازی (در نتیجه استفاده از این برگها اتاق). برگها باید برای دریافت استفاده می شود به عنوان "بازدید" تیم خود را ساخت. هنگامی که بازی شروع می شود به صورت واقعی برگها را خانه یخ در برابر کلمبوس برای بازی های 1, 2 و 5 (در صورت لزوم). به طوری که بخشی از آنچه که تیم اتحاد به معنای تمام طول مورد گرفتن "راحت با این ناراحت کننده است." که شده است خود را سرود در حالی که آموزش از طریق بیماری همه گیر.

چه عادی: در زمانی که هیچ چیز احساس عادی لیگ در تلاش بود تا همه چیز را احساس می کنید این بازی احساس طبیعی است. حتی پس از آن که سخت بود. در حبس بودند تیم اصلی پس از آن بود مونترال pregame موسیقی. این اطلاعیه ها در هر دو زبان انگلیسی و فرانسه. فکر می کنم در مورد آن: وجود اطلاعیه ها. برای رسانه ها, عرصه, کارگران, کارکنان پشتیبانی برای هر دو تیم و تیم های دیگر سراغ بازی.

و مانند شما انتظار می رود پس از عبور از یک بازیکن وجود دارد یک لحظه سکوت برای ادی زیستن.

برگ برنده: برگها نشان داد خود را به راحتی بر روی یخ و با سرب. هاکی بود متلاطم شروع می شود اما سرعت و شدت برداشت تا به عنوان بازی عینک یکی. هر زمان که برگها رو خود را با دو گل مونترال خواهد قطع شود. اما برگها پاسخ داد.

در نهایت شب متعلق به الکس Kerfoot با دو گل و مورگان Rielly با یک هدف و دو کمک می کند. ایلیا Mikheyev را باز کرد به ثمر رساند.

قابل توجه نیک رابرتسون برداشت کمک در Kerfoot دوم هدف پس از گذشت جن به Rielly که شات Kerfoot منحرف.


BLACK LIVES MATTER: فکر وجود دارد ممکن است بیشتر در مورد عدالت اجتماعی وجود دارد اما واقعا زیاد بود. NHL ایده از یک بیانیه به نظر می رسد قرار دادن حریف در کنار حریف برای سرود. کل نیمکت در خط آبی – به عنوان تنها غذای بروشور در کنار پنگوئن در کنار بروشور برای اولین بازی. برگها و حبس بود همین.

این آگهی توسط راه اول شد تیم دیگر از افرا برگها به استفاده از صفحه اصلی-تیم نیمکت در Scotiabank عرصه است. آگهی ضرب و شتم پیتسبورگ 3-2 در وقت اضافه در اوایل بازی.

من صندلی: راه می رفت در سراسر Scotiabank عرصه و فیرمونت سلطنتی نیویورک. من اعتباربخشی به تماشای بازی از 300 سطح. من صندلی صادقانه بهتر از من پرس-جعبه صندلی بالاتر از 500 سطح.

وجود دارد یک پیاده روی از هتل به میدان یخ بازی بازیکنان می توانید (که در آن آنها را به طور خلاصه به نفس همان درجه به عنوان بقیه از ما). به عنوان آن می رود جنوبی در نیویورک سنت آن سر به آنچه به نظر می رسد مانند یک بن بست درب, اما این واقعا یک ورودی را به یک آب و برق زیر زمینی تونل که منجر به یخ بازی. این بازیکنان که از هتل X خواهد بود bussed راست به میدان یخ بازی.


سرود: سرود برای Maple Leafs این است که سعی کنید به راحتی با این ناراحت کننده به عنوان آنها را مدیریت راه خود را از طریق مسابقات جام استنلی در یک بیماری همه گیر. و در حالی که آنها خواب برای آینده قابل پیش بینی در فیرمونت سلطنتی نیویورک – یک هتل خوب همه حساب -- میچ Marner آورده خود را بالش.

"معمولا تمام تخت خیلی راحت گفت:" Marner. "شما هرگز نمی دانید واقعا چه میخوای با یک بالش."

مسافران مکرر نمی توانستم بیشتر موافقم. این یک انتخاب عاقلانه در میان X-جعبه موسیقی, سیستم های آلات موسیقی, پوکر مجموعه و یادآوری دیگر از خانه و پرکننده از زمان که به همراه بازیکنان که در حال حاضر فقط یک زن و شوهر از روز به Hub شهرستانها.

این وبلاگ به روز خواهد شد در تمام طول روز. دوباره در اینجا برای اطلاعات بیشتر در مورد Hub شهرستانها فعالیت های قبل از برگها-Habs نمایشگاه بازی و بیشتر. فقط در آینده نگه دارید. ببینید من خوراک توییتر به زمانی که چیزهای جدید است که در اینجا. مثل همیشه اگر شما یک سوالبه من ایمیل در askkevinmcgran@gmail.com و من پاسخ آن را در روز جمعه کیسه مراسلات پستی.

زمین لغزش: با توجه به من هاکی نویسنده و احتمالا مردم به دنبال من در توییتر برای اخبار هاکی نتیجه این نظرسنجی نیست که تعجب آور است. اما گرگور Chisholm – را پوشش می دهد که بیس بال برای ما-آیا مشابه سنجی و باریک بدون رای. بنابراین من حدس می زنم قاطع بله برای هاکی بازگشت حداقل چیزی برای انجام با چه NHL است (تا کنون) کشیده از Hub شهرستانها در حالی که بیس بازگشت به بازی مدل سمت چپ ما مایل. به عنوان بازیکن وارد خود هاب روز یکشنبه لیگ گزارش بدون آزمون مثبت برای COVID-19 در میان هزاران نفر اداره می شود.

تثبیت شده: پنج تیم در حال تثبیت بیش در هتل X – بوستون تمپا, واشنگتن, فیلادلفیا و پیتسبورگ. اما تمام 12 که در تورنتو برای کنفرانس شرق hub می توانید با استفاده از وسعت گسترده ای وجود دارد که عبارتند از: BMo زمینه است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تورنتو Argonauts برای مثال به نظر می رسید کمی حسادت چه Carolina Hurricanes انجام شد در چمن خود را.

دیوید Pastrnak کردم کمی حفاری در Maple Leafs, در حالی که در اتاق خود را در فورد عملکرد مرکز.

ROYALISTS: برگها آبی, کت Canadiens رنجرز, نشینان, Panthers و طوفان همه قرار دارد در رویال یورک در حال حاضر محصور شده توسط سیاه و سفید نرده های جام استنلی آرم. وجود یک تونل از هتل – از طریق مسیر جنوبی – همراه York St. که در آن بازیکن می تواند راه رفتن به Scotiabank عرصه جدا از مسافران رفتن به رفتن و TTC ایستگاه در اتحادیه ایستگاه. ماموران امنیتی بودند باز و بسته شدن درها و دروازه برای بازیکنان است.

تدارکات: وجود دارد لجستیکی چیز است که هر کس داخل hub نیاز برای دریافت استفاده می شود.

"این خیلی متفاوت است و بنابراین regimented از نظر زمان و که در آن شما باید به عنوان و هنگامی که شما باید وجود داشته باشد" گفت: برگها GM Kyle Dubas. "وجود دارد و نه طول و عرض جغرافیایی برای بازیکنان و یا مربیان برای رفتن به پیست اوایل بماند یا کمی بعد از آن. بنابراین من فکر می کنم که خواهد بود که بزرگترین تنظیم است. من فکر می کنم فقط نورد با آن زمانی که همه چیز نمی رویم به عنوان برنامه ریزی شده و یا شرایط نیست آنچه که ما در حال استفاده می شود به رفتن به کلید برای همه ما است."

Dubas ارائه چند نمونه. زمان های خاص برای بینی تست های گرد. بار دیگر برای پرسشنامه سلامت. رفتن را از طریق دستگاه های که چک کردن دما.

"شما می دانید رفتن پنج ماه پیش من هرگز تصور کنید که شما ایستاده در مقابل یک کامپیوتری هوش مصنوعی ماشین است که به شما درجه حرارت خود را و به شما یک چراغ سبز یا چراغ قرمز به ادامه و با خود گفت:" Dubas.

سفر جاده ای طولانی: مربی شلدون Keefe تشبیه آن به بودن در جاده ها همیشه چیزی او استفاده کردم با تمام کسانی که بسیار طولانی Marlies, راه سفر, سلطنتی زمستان نمایشگاه را بیش از کوکا کولا سالن بزرگ است.

"به طور معمول مربیان شروع اولین چیزی که در صبح 6 صبح 7a.m. و شما منتظر بازیکنان می رسند و شما آماده برای رفتن. آن را بسیار متفاوت در اینجا در حال حاضر گفت:" Keefe. "این واقعا درست مثل این است که در جاده ها است. شما یک کمی از کار انجام شده در هتل به عنوان یک گروه و سپس شما در حال سفر به این عرصه و شما آماده برای عمل, عمل خود را, شما می آیند و یخ شما را ترک. پس از آن بسیار متفاوت روال است که ما عادت کرده اند به اینجا در تورنتو در خود ما امکانات. اما ما مجبور به انطباق با آن است. آن را فقط به گرفتن راحت در محیط جدید ما."

صبح اسکیت: رسانه ها مجاز نیست در صبح اسکیت. بنابراین برگها روابط عمومی گروه – که نمی خواهد به طور معمول ارائه چنین اطلاعاتی – ارسال برخی از جزئیات. برگها می توانید لباس های اضافی رو به جلو و فوق العاده defenceman برای بازی امشب.
آنها عبارتند از:

G – Frederik اندرسن JackCampbell; D – جاستین Holl, جیک Muzzin تراویس Dermott کودی Ceci تایسون بری مورگان Rielly, Martin Marincin; F – جان Tavares میچ Marner, Auston ماتیوز ویلیام Nylander ژاک هایمن ایلیا Mikheyev, نیک رابرتسون, Alex Kerfoot, Jason Spezza, Frederik Gauthier, کلیفورد Pierre Engvall, Kasperi Kapanen.

برای شما مشتاق ناظران اضافی F است rookie رابرتسون (یا Engvall یا Gauthier). اضافی D Marincin نه Rasmus Sandin. وجود خواهد داشت مقدار wringing دست بیش از این است.

هتل X: من تا به حال یک پیاده روی, هتل X قبلا در این هفته است. در اینجا چیزی است که من ثبت شده است.

در اطراف میدان یخ بازی: راه می رفت در سراسر Scotiabank عرصه و فیرمونت سلطنتی نیویورک. من اعتباربخشی به تماشای بازی از 300 سطح. من صندلی صادقانه بهتر از من پرس-جعبه صندلی بالاتر از 500 سطح.

وجود دارد یک پیاده روی از هتل به میدان یخ بازی بازیکنان می توانید (که در آن آنها را به طور خلاصه به نفس همان درجه به عنوان بقیه از ما). به عنوان آن می رود جنوبی در نیویورک سنت آن سر به آنچه به نظر می رسد مانند یک بن بست درب, اما این واقعا یک ورودی را به یک آب و برق زیر زمینی تونل که منجر به یخ بازی. این بازیکنان که از هتل X خواهد بود bussed راست به میدان یخ بازی.

تاریخ گفتگو

س:

آنچه شما به دنبال به جلو به دیدن هنگامی که هاکی رزومه اواخر این هفته ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن