NBA در حال حاضر به 10 تیم برای بازگشت داوطلبانه تمرینات

میامی—NBA است که در حال حاضر یک سوم از راه برگشت حداقل از نظر داوطلبانه تمرینات.با میامی بازگشایی درهای خود را

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

میامی—NBA است که در حال حاضر یک سوم از راه برگشت حداقل از نظر داوطلبانه تمرینات.

با میامی بازگشایی درهای خود را پنج شنبه, 10 لیگ 30 تیم رو به جلو رفته اند در دادگاه تمرینات فردی — برای اولین بار مجاز جلسات پس از لیگ دستور داد تیم به امکانات آموزش به عنوان بخشی از بیماری همه گیر کوروناویروس پاسخ حدود دو ماه پیش.

علاوه بر گرما, تیم های دیگر که باز کرده اند و تا کنون پورتلند, کلیولند, میلواکی, Denver, آتلانتا و ایندیانا, ساکرامنتو, تورنتو و یوتا. بیشتر انتظار می رود در روزهای آینده; در میان آنها اورلاندو است و لس آنجلس لیکرز در حال هدف قرار دادن چهار شنبه.

و در حالی که هنوز هم وجود دارد هیچ تصمیم گیری در مورد اینکه آیا فصل می توانید رزومه — NBA کمیسر آدم و نقره با توجه به یک فرد با آگاهی از این وضعیت گفته است این لیگ بازیکنان او انتظار دارد را به آن تماس بگیرید تا اواسط ماه ژوئن در آخرین — بازگشت به برخی از صورت ظاهر از کار است که به طور کلی در نظر گرفته می شود یک گام مثبت.

"ما از نوع فقط احساس آن بازی را از گوش مصرف آن روز به روز گفت:" تورنتو, دستیار مربی, اسیایی, Donaldson بود که در ورزشگاه با رپتورز بال مالکوم میلر که حاکم NBA champions افتتاح مرکز خود را دوباره جمعه. "شما می دانید در یک هفته ما می توانید شروع به ramping آن کمی بیشتر است. اما برای شروع ما فقط نگه داشتن آن بسیار اساسی و بسیار ساده است."

لیگ بسیار دقیق قوانین در مورد این تمرینات بدون سر مربیان می تواند درگیر بیش از چهار بازیکن می تواند در این تاسیسات در یک زمان — رپتورز در حال محدود کردن آن به یک بازیکن — و شدید اقدامات احتیاطی باید گرفته شود و پس از جلسات. زمانی که دونالدسون بود پرتاب می گذرد به میلر او را در حالی که با پوشیدن یک ماسک و دستکش.

گرما کاپیتان udonis haslem Haslem یکی از میامی بازیکنان به گزارش بازگشت به کار در روز 1 در مرکز خود را هر چند نبود او در اولویت است. او ورزشی سفارشی ماسک با تیم آرم در اوایل روز چهارشنبه هنگامی که او به نظر می رسد در یک توزیع مواد غذایی درایو است که او به سازماندهی در نزدیکی مرکز شهر میامی است.

"این برای اولین بار" Haslem گفت: در درایو مواد غذایی. "این مهم است."

Haslem گفت: تمرین آغاز شده و پس از آن او شروع به محو شدن کمی نسبت به پایان. مانند بسیاری از بازیکنان NBA او انجام شده است تمرینات فردی در طول لیگ وقفه اما گفت: هیچ چیز تکرار آنچه در آن طول می کشد برای دریافت از طریق یک دادگاه تمرین.

در ضمن فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اجازه دهید لیگ های حرفه ای می دانند که آفتاب دولت آماده است تا به استقبال همه آنها را در صورت نیاز.

با اورلاندو اغلب ذکر شده به عنوان یک پتانسیل متمرکز سایت اگر NBA رزومه و آن را یکی از سایت های نقره ای گفت: بازیکنان در اواخر هفته گذشته که تحت نظر DeSantis گفت: دولت با قرار دادن یک حق بیمه بر ارزش ورزش حرفه ای.

"ورزش حرفه ای در حال رفتن به انجمن خوش آمدید در فلوریدا" DeSantis گفت. "که ممکن است در مورد هر دولت دیگر در این کشور دیده ایم. و بنابراین آنچه من می خواهم بگویم کمیسیون از لیگ است اگر شما یک تیم در یک منطقه که در آن آنها فقط نمی خواهد اجازه دهید آنها را در کار ما پیدا کردن یک محل را برای شما در اینجا در ایالت فلوریدا از آنجا که ما فکر می کنم این مهم است و ما می دانیم که می توان آن را با خیال راحت انجام می شود."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب