NHL hub شهرستان روش کم خطر, کارشناسان می گویند, اما هنوز هم وجود دارد نقاط ضعف به طرح

کارشناسان بهداشت می گویند با استفاده از تورنتو ادمونتون به عنوان hub شهرستانها برای NHL آف جام استنلی احتمالا

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

کارشناسان بهداشت می گویند با استفاده از تورنتو ادمونتون به عنوان hub شهرستانها برای NHL آف جام استنلی احتمالا یک خطر برای بهداشت عمومی در عصر coronavirus.

اما آنها با اضافه کردن هیچ تضمینی وجود ندارد که این سیستم دارای معایب خاص خود از جمله جنبش مردم مانند رانندگان اتوبوس و کارکنان هتل در داخل و خارج از ظاهرا coronavirus-رایگان حباب وابستگی تست است که می تواند کمتر از 100 درصد دقیق و اطمینان از ورزشکاران حرفه ای تیم ها و لیگ به دنبال خود جداسازی سیاست بعد از یک بازیکن تست مثبت برای COVID-19.

"این افتضاح است. خطرات نسبتا کم است. هنوز آن چیزی نیست که من می خواستم به دیدن" گفت: اندرو موریس استاد در دانشکده پزشکی در دانشگاه تورنتو است. "آنها مزیت داشتن حباب در شهرستانها است که باید نسبتا کمی COVID در حال حاضر. بزرگترین ناشناخته برای همه آن چیزی است که آن را شبیه به یک ماه از هم اکنون یا شش هفته از در حال حاضر؟"

"به نظر می رسد مانند یک برنامه خوب اما وجود دارد یک زن و شوهر از نقاط ضعف" گفت: Colin Furness, دستیار استاد در موسسه سیاستگذاری سلامت مدیریت و ارزیابی در دانشگاه تورنتو است.

دولت کانادا, انتاریو و آلبرتا و همچنین به عنوان محلی مقامات بهداشتی ایجاد کرده اند quarantining معافیت است که اجازه خواهد داد NHL اعلام ادمونتون و تورنتو به عنوان مرکز شهرستانها برای مسابقات 24 تیم برای تکمیل 2019-20 فصل است.

اردوگاه های آموزشی و چهار و تیم های فرود در دو hub شهرستانها شروع ژوئیه 26 با دور مقدماتی بازی آغاز Aug. 1. (افرا برگها را بازی Columbus Blue Jackets در بهترین پنج سری مناسب برای پیشبرد به پلی آف.) هیچ تیم خواهد بود موضوع را به 14 روز quarantining مانند هر کس دیگری در حال آمدن به کانادا هر چند حرکات بازیکن خواهد بود محدود به خود, اتاق هتل, هتل, رستوران, عمل, مرکز بازی مرکز و تیم گردش.

"من یک فن از این واقعیت است که آنها نه حمایت 14 روز در قرنطینه برای هر بازیکن" موریس گفت. "سطوح مختلف دولت می تواند تحت فشار قرار دادند برای 14 روز و آن را مانند NHL را یکی دیگر از انتخاب بهتر است."

در مجموع از 10 شهرستانها رقابت به یکی از مراکز. لاس وگاس شده بود مورد علاقه, اما شیوع COVID-19 سراسر ایالات متحده — به علاوه کم ارزش دلار کانادا — قرار دادن تمرکز بر سه شهرهای کانادا در این لیست است. ونکوور که به نظر می رسد پیشرو کانادا نامزد انصراف از آنجا که مقامات بهداشتی وجود دارد و نه مانند برخی از آنچه NHL درخواست شد.

که در سمت چپ ادمونتون و تورنتو در چه مقدار خواهد شد به یک آزمایش در COVID کنترل با توجه به Furness.

"ما به یاد بگیرند که بسیاری از که از چه کار می کند و شاید آنچه کار نمی کند" Furness گفت. "این یک تمرین یادگیری در علاوه بر این به تلاش برای به دست آوردن NHL به این برگشتی.

"حتی اگر در حال ناگوار است که هنوز هم برای رفتن به بسیار مفید برای ما شکل می توانید این کار می توانید که کار می کنند؟"

Furness مانند موریس می بیند مکان های که در آن coronavirus می تواند داخل یا خارج از مرکز است.

"پس خانه داری است که به اتاق هر سه روز" Furness گفت. "اگر من اجاره یک اتاق هتل در حال حاضر من می گویند هیچ لطف داری.' تعجب کردم. شاید که چون VIP ورزشکاران را ندارد و تخت خود را. به نظر من با دقت بیشتری در آن است."

خانهدار مانند کسی که به را حتی از راه دور تماس با بازیکنان تست خواهد شد روزانه.

"که رژیم در حال رفتن برای جلوگیری از بزرگ شیوع بیماری از اتفاق می افتد اما آن را نمی خواهید به توقف موارد فردی" Furness گفت.

همانطور که برای تست موریس ترس از موارد خواهد شد که از دست رفته است. تیم مجاز همراهان از 52 از جمله 31 بازیکنان این معنی به عنوان بسیاری از 624 نفر در هر توپی. نیز وجود داشته باشد لیگ مقامات داوران صف نگهدار به ثمر رساند مقامات. هر کس می خواهد آزمایش روزانه. که می تواند تا 2000 در روز است.

تست برای COVID-19 معنی خود انزوا تا پاک توسط کارکنان پزشکی. اما موریس نشان می دهد شاید به عنوان بسیاری به عنوان ده درون حباب می تواند مسری بدون علامت و با تصویب آزمون.

"آن تکیه به شدت در اثر تست" موریس گفت. "من حفظ گفتن مردم ورزش حرفه ای ندارد سابقه زیادی با تست های معمول از هر چیزی است."

هاکی یک شطرنجی تاریخچه از بازیکنان بازی را از طریق آسیب و بیماری یا توسط خود و یا با تیم خود را تشویق.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من یک مثال در هنگام تست در نخبگان ورزش در واقع زمانی که مردم اعتماد آن است. وجود دارد حتی یک مثال؟" موریس گفت. "این که آیا آن را تست ضربه مغزی در NHL یا NFL یا عملکرد داروهای افزایش یا خون دوپینگ که در آن وجود دارد خواهد شد یک راه وجود دارد.

"آیا یک بازیکن فکر می کنم دو بار قبل از افشای علائم؟"

تورنتو میزبان 12 کنفرانس شرق تیم تا حد زیادی قرار دارد در هتل X در محوطه نمایشگاه ملی کانادا. ادمونتون برگزار خواهد شد 12 کنفرانس غرب تیم و احتمال برگزاری این کنفرانس نهایی و نهایی جام استنلی.

"شما در حال راه اندازی یک شهرستان در شهر" Furness گفت: "این واقعا یک آزمایش جالب. جایگزین هستند می تواند خطرناک باشد و یا نه در همه.

"من فکر می کنم این راه بهتر از ورزش است."

Kevin McGran

تاریخ گفتگو

س:

آیا شما فکر می کنم "hub شهرستانها" برنامه کار خواهد کرد برای NHL? چگونه آن را تحت تاثیر فصل ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن