کار استراتژی های جستجوی کار در بازیابی برای کسانی که با سابقه کیفری

یکشنبه دوم سری — یادداشت سردبیر: این 11 از 12 ستون در جستجوی کار و حرفه ای ساختمان در دوران بهبودی از اعتیاد,

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

یکشنبه دوم سری — یادداشت سردبیر: این 11 از 12 ستون در جستجوی کار و حرفه ای ساختمان در دوران بهبودی از اعتیاد, ظاهر می شود بیش از 12 سال — هر یک در دومین یکشنبه ماه از سپتامبر تا اوت. زودتر ستون ها بر روی این موضوع شامل یک نمای کلی از موضوع استراتژی برای شروع مجدد یک زندگی حرفه ای, راهنمایی برای مدیریت تعطیلات, ایده برای دست زدن به مشکل مکالمات هدفگذاری برای سال 2020 مقابله با سطح پایین کار اقامت مثبت در جستجوی کار مدیریت COVID-19 مسائل ایجاد های مربوط به بهبود رزومه و استفاده از نقاط قوت از بهبود در محل کار. امی لیندگرن.

امی لیندگرن

سخت ترین چیزی که شما تا کنون انجام داده است ؟ اگر شما در بهبودی از اعتیاد, و اگر شما یک سابقه کیفری علاوه بر یک چیز خاص است — جستجوی کار احتمالا باعث نمی شود که سه روز پاسخ خود را لیست.

هنگامی که شما نیاز به پیدا کردن کار آن را باید به شما شجاعت می دانم که این نمی تواند بزرگترین چالش شما مواجه ایم. سوال این نیست می تواند به شما و یا شما پیدا کردن کار چون واقعا انتخاب آنچه شما باید انجام دهید? سوال واقعی این است که چگونه ؟ چگونه شما در مورد پیدا کردن یک کار به خصوص در این زمان بسیار چالش برانگیز?

آن را بیش از را می توان strategized در یک ستون روزنامه, اما من می تواند به شما برخی از نقطه شروع. زیر سه مرحله را و هفت راهنمایی برای کمک به شما بیشتر استراتژیک در حالی که ساخت برنامه حرفه ای برای زندگی جدید خود را.

گام 1 — اطلاعات خود را. آیا شما می دانید آنچه در سابقه کیفری خود را نشان می دهد — و آیا شما می دانید که آن را دقیق است ؟ چگونه در مورد رشته هایی که ممکن است منع شده به شما و یا محدودیت در کار شما را ؟ آیا شما آگاه باشید از قوانین حاکم بر آنچه کارفرمایان ممکن است شما بخواهید در اشتغال روند ؟ بیشتر به شما می دانید بهتر است. شما نیاز به اطلاعات و نه ترس حاکم بر تصمیم گیری های خود را.

مرحله 2 — ایجاد یک طرح. اگر چه ممکن است به جست و خیز به یک موفقیت حرفه ای و یا شغلی که می شود کمتر احتمال دارد که شما باید حملات علیه شما. اضافه کردن در شرایط سخت و گیج کننده بازار (با تشکر از شما coronavirus) و شما کشش شانس فراتر از محدودیت های آن است. تلاش در عوض برای یک طرح است که شامل هر دو ایده آل و کمتر از ایده آل گزینه بنابراین شما باید مجدد در صورت نیاز.

مرحله 3 — برای درخواست کمک. آیا شما نیاز به کامل در جهت مشاوره و یا فقط چند ایده برای خود رزومه وجود دارد هیچ دلیلی برای انجام این کار به تنهایی. با شخص دیگری در تصویر شما پشتیبانی می شود اما شما همچنین باید پاسخگو است که همیشه یک ترکیب برنده. شروع با CareerOneStop.org (877-872-5627) ملی جامع توسعه اسپانسر شده از طرف وزارت کار ایالات متحده به دنبال برنامه های رایگان برای مردم در بازیابی برای مجرمین سابق برای جانبازان به صورت طولانی مدت کارگران بیکار برای گذاشته شدن کارگران و یا هر بخش دیگر شما ممکن است مناسب است. شما همچنین می خواهید پیدا کردن یک سرویس یاب در این سایت به صورت محلی CareerForce مراکز و کمک های دیگر در نزدیکی شما.

در اینجا این هفت راهنمایی برای کمک به شما بیشتر استراتژیک در حالی که برنامه های خود را.

کار اولیه و اغلب. فرفره, شغل پاره وقت, کار فروش تلفنی ... به یاد داشته باشید که در آینده مسیر شغلی کارفرمایان ترجیح استخدام an ex-con/دوره نقاهت معتاد که تحت اشتغالی از یکی که کاملا بیکار است. آن را فقط به نظر می رسد بهتر است حتی اگر این کار زیر مجموعه مهارت های خود را.

شمع در آموزش. حتی کوتاه, دوره های آنلاین در محل کار-بر اساس موضوعات (مدیریت پروژه و نظارت و حسابداری) را اضافه کنید و به مهارت های خود را در حالی که نشان دادن سرسختی و عزم و اراده.

اهرم آموزش. اگر شما تمایل به سمت معاملات کارآموزی برنامه می تواند همه در یک, پاسخ به حرفه خود روند. ده ها تن از معاملات پرداخت ارائه سابقه کار همراه با آموزش کلاس درس منجر به بسیار ماهر و فرصت های شغلی.

داوطلب. بیشتر به شما را بیشتر می کنید. به عنوان متعهد و قابل اعتماد داوطلب شما ساخت اتصالات, منابع و مهارت در حالی که همچنین پر کردن رزومه تان را با جامعه مبتنی بر تجربه است که به تولید اعتبار با کارفرمایان آینده.

ایجاد یک رزومه خوب. این وضعیت برای بیش از یک الگو است. درخواست برای کمک به برجسته کردن مهارت های خود را و "می تواند انجام دهد" در حالی که همچنین کمرنگ جلوه دادن شکاف و یا مسائل دیگر. به یاد داشته باشید که شما لازم نیست به افشای خود را بهبود و یا زمینه های جنایی در رزومه یا نامه. بهتر است استراتژی که این گفتگو در مصاحبه.

آماده شدن برای مصاحبه. به اندازه کافی کارفرمایان انجام چک های پس زمینه است که شما باید فرض کنیم شما سابقه کیفری خواهد یافت. خوشبختانه چک نمی افتد تا پس از این مصاحبه که به معنی شما می توانید جلوتر از داستان با آوردن آن را به خودتان. تمرین با یک شریک ماهر به سنگ تیز کردن روایت و زمان بندی برای این بخش از گفتگو.

تکیه بر شبکه خود را. شما باید این شانس را به عقب و یا پرداخت آن را به جلو, اما در حال حاضر شما نیاز به کمک. فرو کردن غرور خود را و دوستان خود بخواهید به طور مستقیم: "چه کسی می دانید که مصاحبه من ؟ قلاب به من و من آن را از وجود دارد." گسترش که به درخواست دوستان از دوستان گذشته همکاران و مربیان و معلمان و مشاوران و دیگر. شبکه های کلیدی برای هر کارجو, اما آن را به ویژه مهم است که شما با شروع از پشت از نظر کارفرما اعتماد.

نکته: در خود باور. هر آنچه که اتفاق افتاده در گذشته خود بر این باورند که شما در حال در اوردن از گرو. کسی به شما نیاز دارد و قدردانی داشتن شما را در هیئت مدیره. اما شما باید برای پیدا کردن آنها را پس از آن زمان برای رفتن است.

امی لیندگرن صاحب یک حرفه ای شرکت مشاوره در سنت پل. او را می توان در رسید alindgren@prototypecareerservice.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب