NFL آماده است برای تماس با شنیدن یک یا دو اگر coronavirus نیروهای تغییرات برنامه

به عنوان مورد در هر سال مونتاژ NFL schedule بود mad تقلا برای Howard کاتز و تیم او که pored بیش از هزار نفر مم

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

به عنوان مورد در هر سال مونتاژ NFL schedule بود mad تقلا برای Howard کاتز و تیم او که pored بیش از هزار نفر ممکن است نسخه های تولید شده توسط کامپیوتر واقع در سراسر جهان — قبل از انتشار محصول نهایی.

در این سال در میان تمام COVID-19 قطعیت پازل به طور قابل توجهی پیچیده تر است.

اما این لیگ نیز تا به حال یک نقشه راه. در سال 2011 زمانی که NFL بود و فرو رفته در کار اختلاف برنامه سازان تا به حال به آمده تا با یک تخته سنگ از بازی های که تا به حال بدون درز فرار دریچه و ظریف طرح های احتمالی در مورد بازی تا به حال به تعویق افتاد و یا پاک.

که تبدیل به یک طرح برای این سال برنامه که منتشر شد با شکوفا پنج شنبه شب و در زمان نخست.

برای مثال در هر بازی در هفته 2 چاله تیم که همان خاموش در هفته است. مشابه در سال 2011 است. که اگر در آن هفته از بازی ها تا به حال به تعویق افتاد, همه از این بازی ها می تواند ساخته شده تا در طول مربوطه خاموش هفته از این تیم است.

وجود دارد هیچ off هفته و هیچ بخشی رقابت در هفته 3 و 4 و هر تیم دارای یک خانه و بازی در آن کشش. که حفظ انصاف در رویداد آن بازی تا به حال به لغو و نیز یکسان به سال 2011 است.

"انتشار NFL schedule چیزی است که طرفداران ما مشتاقانه پیش بینی هر سال به عنوان آنها نگاه به جلو با امید و خوش بینی به فصل پیش رو" کمیسر راجر Goodell گفت: در یک بیانیه نوشته شده است. "در حال آماده شدن برای بازی در این فصل به عنوان برنامه ریزی شده ما ادامه خواهد داد برای تصمیم گیری های ما بر اساس آخرین پزشکی و بهداشت عمومی مشاوره در انطباق با مقررات دولت و با مناسب پروتکل های ایمنی برای حفاظت از سلامت ما هواداران, بازیکنان, باشگاه, لیگ برتر و پرسنل و جوامع ما.

"ما آماده خواهد شد برای ایجاد تنظیمات لازم است که ما در طول این فصل در با خیال راحت و کارآمد انجام فعالیت های کلیدی مانند رایگان آژانس های مجازی خارج از فصل و برنامه و 2020 پیش نویس NFL."

NFL در حال رفتن به دور بعدی پخش مذاکرات, و آن را نمی تواند استطاعت به آمده تا با برخی از نوع فرانکشتاین برنامه کامل با کریه درز و قابل دفاع فداکاری. که آن را قادر به ساخت یک برنامه قابل اجرا است که چک در تمام جعبه های اعتباری به Katz معاون ارشد رئیس جمهور از رادیو و تلویزیون و تیم خود را: Michael شمال Onnie بوز, شارلوت کری و بلیک جونز که تا به حال به پایان این روند از طریق ویدئو کنفرانس از خانه, به عنوان مخالف به خود را آشنا محدوده در NFL ستاد در خیابان پارک.

این برنامه به طور معمول ساخته شده در یک دیواره شیشه اتاق که مات مات با عایق صوتی دیوار, رمزگذاری, کامپیوتر و می توان تنها با یک کلید خاص کارت.

این پیچیده ترین برنامه در لیگ, تاریخچه, با 256 بازی, 17 هفته و شش اسلات زمان, پنج, شبکه چهار ممکن است بازی روز —پنج شنبه, چهار شنبه, پنج شنبه و شنبه —همه مجموعه ای در برابر پس زمینه از یک بیماری همه گیر است که می تواند فرضا همه چیز.

این احتمال وجود دارد که لیگ را مرحله قبل از بازی تا حد زیادی کاهش می یابد و یا وجود ندارد و جمعیت در پرتو این بیماری همه گیر. و روشن نیست و در همه اینکه آیا تیم در برخی از کشورهای خاص از جمله کالیفرنیا خواهد بود و مجاز به بازی.

روز پنجشنبه رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom ابراز شک و تردید در مورد بازی در حال بازی در کالیفرنیا در آینده است.

"آن را دشوار است به تصور یک استادیوم که تا زمانی که ما ایمنی و تا زمانی که ما یک واکسن" Newsom گفت. "شرایط وجود دارد که باقی بماند در این دولت و این ملت است که بازگشایی بسیار چالش برانگیز است."

حتی در یک سال نرمال آن عمل استاندارد برای NFL به یک پشتیبان ورزشگاه برای میزبانی بازی اگر اولیه محل در دسترس نیست. برای لس آنجلس قوچ و لس آنجلس شارژر نامزدها به احتمال زیاد خواهد بود State Farm ورزشگاه در گلندیل, Ariz., خانه آریزونا کاردینالز و Allegiant ورزشگاه در لاس وگاس خانه از اظهارات.

قوچ در حال برنامه ریزی برای باز کردن SoFi ورزشگاه برابر دالاس کابوی ها در اولین یکشنبه شب از سر فصل ها و صفحه اصلی بازکن برای اظهارات دوشنبه شب هفته 2 برابر نیواورلئان. شارژر خود را SoFi اولین در یک هفته 2 بازی مقابل کانزاس سیتی یک CBS بازی ملی.

چند تیم از جمله قوچ و شارژر خواسته به بازی خود را بیشتر پرت و دور افتاده بازی ها در هفته متوالی به منظور اقامت و تمرین در جاده ها است. لیگ اعطا هشت چنین درخواست. بنابراین قوچ بازی در فیلادلفیا و بوفالو در هفته متوالی و شارژر play back-to-back بازی در خلیج تمپا و نیواورلئان.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

دفاع از قهرمان سوپر باول کانزاس سیتی تنها تیم با چهار مجموعه از بازگشت به عقب, جاده بازی ها و تنها دو تیم بدون نخست-زمان بازی در حال واشنگتن و دیترویت که هر دو آنها بازی خود را پنج شنبه ها در روز شکرگزاری است.

فصل بازکن ویژگی های این ستاد میزبانی هوستون تیم که تقسیم آنها در دو بازی فصل گذشته. تگزاسی ها در ضرب و شتم کانزاس سیتی در این فصل به طور منظم اما این ستاد در پاسخ به postseason با غلبه بر 24-نقطه کسری را به نفع خود یک بخشی کلاسیک.

بوکانیرز و جدید کارفرمایی تام بردی, خواهد دریافت مقدار زیادی از زمان در مرحله ملی. آنها حداکثر پنج نخست-زمان بازی ها از جمله سه در یک ردیف از هفته 7-9. Tampa Bay باز در نیواورلئان در یک بازی است که چاله آینده Hall of Famers بردی و Drew Brees و با توجه به ESPN, علائم اولین بازی که در آن هر دو شروع quarterbacks حداقل 40 سال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن