Dear Abby: زن دود هنگامی که مرد نمی خواهد زمان را به تلفن

عزیز ابی: من در رابطه با همان مرد به مدت 15 سال. برای شش ما شده اند با هم زندگی می کنند. او یک ماشین است که صا

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

عزیز ابی: من در رابطه با همان مرد به مدت 15 سال. برای شش ما شده اند با هم زندگی می کنند. او یک ماشین است که صاحب کسب و کار خود را و کار سخت از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه. گاهی اوقات او قفل درهای خود را در 5 کار می کند و یک یا دو ساعت بعد از آن او نیست تماس بگیرید و اجازه دهید من می دانم که او در حال کار دیر است. من به او گفته اند خواستار حسن نیت ارائه میدهد رایج. گاهی اوقات او آن را ندارد اما در اغلب موارد او نیست. او فکر می کند آن را "مضحک" است که من تعجب می کنم که در آن او است و اگر من می خواهم به می دانم که من می توانید تماس بگیرید و فروشگاه خود را.

آخرین صبح روز شنبه او تا ساعت 6 صبح و به من گفت که او نیاز به درایو 100 مایلی شمال در اینجا به نگاه یک "پروژه" برای یک مشتری برای دیدن اگر او می تواند آن را تعمیر کنند. وقتی که من پرسید که چه پروژه شد و گفت: "نمی دانم. این مرد کسی است که او را به تازگی شروع یک دوستی. آن را عجیب و غریب به نظر می رسید که او نمی خواهد به من اجازه رفتن همراه برای سوار شدن. او گفت: او می خواهم که تلفن خود را بر روی او و من می توانم تماس بگیرید در هر زمان برای دیدن جایی که او بود.

وقتی که من را نمی شنوند و از او در تمام طول روز من شروع به فراخوانی حدود 7 p. m. و سه بار بعد از آن اما او نمی انتخاب کنید تا. او به عقب کشیده به جلوی خانه ما حدود 10 p. m. و به من گفت که کمک به آن مرد حرکت گاوها و او را به نام من در راه خانه اما تلفن او درگذشت.

من ناراحت است. او تا به حال صرف شام با آنها و آنها را به یک تلفن ثابت او می توانست مورد استفاده قرار گیرد. من به او گفتم چگونه درد نکنه من بود و من احساس می کنم بی احترامی. او می گوید: او سزاوار یک روز به خود است. او فکر می کند من که مسخره است. من ؟ آیا من سزاوار نیست یک تماس تلفنی? — انتظار و انتظار در مونتانا

عزیز انتظار: شما مسخره است. آن را ناشی از بی فکری از او را به تماس بگیرید, اما به شما گفت که آن را نمی کند اتفاق می افتد تمام وقت. شما در حال بانوی دوستان خود را حافظ. اگر او نیاز به یک روز و به خود آن ممکن است به نفع رابطه خود را به او قطع برخی از کساد. و هنگامی که آن اتفاق می افتد دوباره برنامه چیزی سرگرم کننده برای خودتان بنابراین شما نمی تلفن نشسته.

DEAR ABBY: خانواده ما و خانواده ها همه بسیار افراد تحصیل کرده با مدارک. پسر من را نمی رفتن به کالج و در حالی که او واقعا خوب او قصابی به زبان انگلیسی است.

من نوه خواهد شد یادگیری به صحبت به زودی و من تعجب می کنم آنچه را که بهترین راه برای نزدیک شدن به این وضعیت است. من نمی خواهم به توهین my daughter-in-law, اما من هم نمی خواهم من نوه آموزش نادرست دستور زبان. چه پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد نحوه رسیدگی به این مشکل ؟ — مطمئن نیستید در سواحل غرب

عزیز مطمئن نیستید: از آنجا که خانواده خود و خانواده به خوبی تحصیل کرده و نگه دارید پیشرفته درجه بیشتر زمان خود را نوه خرج می کند با همه شما بهتر شانس خود را برای یادگیری دستور زبان مناسب. نه بحث "بحث کودک" با او. خواندن برای او و به او کتاب به عنوان هدیه. اگر مادر خود را می خواند و آنها را به دختر خود آنها هم ممکن است شانس بهتری برای یادگیری دستور زبان خوب. که در اطراف او تحصیلکرده پدر نیز کمک خواهد کرد و هنگامی که او را در آن تقویت شود خواهد شد.

تنها چیزی که شما باید انجام دهید این است که می گویند هر چیزی که خود را پسر و همسر خود آگاهانه در مورد تربیت چرا که اگر شما انجام, شما ممکن است با دیدن خیلی کمتر از آن ،

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب