دانشجویان خارجی وزن تحصیل در فرد مقابل از دست دادن ویزا

توسط SUMAN NAISHADHAM, CHEYANNE MUMPHREY و هیلاری پاولققنوس (AP) — دانشجویان بین المللی نگران سیاست های جدید م

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

توسط SUMAN NAISHADHAM, CHEYANNE MUMPHREY و هیلاری پاول

ققنوس (AP) — دانشجویان بین المللی نگران سیاست های جدید مهاجرتی که به طور بالقوه می تواند هزینه های خود را ویزا می گویند که آنها احساس گیر کرده بین بودن و بی ارزش در معرض در طول coronavirus همه گیر و قادر بودن به پایان مطالعات خود را در امریکا است.

دانش آموزان از کشورهای مختلف به عنوان هند و چین و برزیل به اسوشیتد پرس گفت آنها در حال تقلا برای تدبیر قصد دارد پس از مهاجرت فدرال مقامات مطلع در دانشگاه های این هفته است که دانشجویان بین المللی باید ترک ایالات متحده و یا انتقال به دانشگاه های دیگر اگر خود را در مدارس کار به طور کامل آنلاین در این پاییز.

دانشگاه هاروارد و موسسه تکنولوژی ماساچوست واصل طرح دعوی در دادگاه در این هفته برای جلوگیری از این تصمیم و در حال حاضر در کالیفرنیا و واشنگتن به دنبال دستورات در برابر اجرای جدید سیاست ویزا.

"وای بر مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای به خطر می اندازند نه تنها فرصت های آموزش و پرورش برای دانش آموزانی که به دست آورده شانس خود را برای رفتن به کالج و اما در حال حاضر سلامت خود و رفاه و همچنین" کالیفرنیا دادستان کل خاویر بکررا گفت: پنج شنبه.

گفت: برخی از آنها ممکن است برای بازگشت به خانه و یا حرکت به نزدیکی کانادا.

"من تولید پژوهش من انجام کار در یک اقتصاد" گفت: Batuhan Mekiker یک دانشجوی دکتری از ترکیه تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه ایالتی مونتانا در Bozeman. او در سومین سال از برنامه پنج ساله.

"اگر من به ترکیه, من نمی خواهد که" او گفت:. "من می خواهم به جایی که در آن استعداد قابل قدردانی است."

ماتیاس, سیاتل بر اساس دانشجویی صحبت کرد که در وضعیت گذشته خود نام استفاده نمی شود ترس از دست دادن وضعیت مهاجرت خود گفت: او مجموعه برای فروش ماشین خود را شکستن اجاره و گربه لوئیس اجازه به پرواز بازگشت به خانه اش در پاریس در دو هفته آینده.

"هر کس بسیار نگران" او گفت:. "ما باید تمام زندگی در اینجا."

هفت نفر از چین و آلمان که با حضور دانشگاه در کالیفرنیا شکایت جمعه برای جلوگیری از اجرای ادعا تهدیدات بالقوه به سلامت خود و "مالی فاجعه."

سیاست "رفتار آنها را به عنوان آلت برای رئیس جمهور با انگیزه های سیاسی تصمیم علامت" روزنبام از غیر انتفاعی, عمومی, مشاور که در زمینه کت و شلوار در بیانیه ای گفت:.

بسیاری از دانشگاه های آمریکا آمده اند بستگی به درآمد از بیش از 1 میلیون دانش آموزان بین المللی که به طور معمول بالاتر پرداخت شهریه. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است اصرار بازگشت آنها به فرد آموزش به عنوان به زودی به عنوان ممکن است ادعا که مدارس در حال نگه داشته و بسته به ضرر اقتصاد و او را بد نگاه.

هدایت منتشر شد و همان روز در دانشگاه هاروارد اعلام کرد آن را تمام مقطع کارشناسی کلاس های آنلاین در این پاییز. دانشگاه هاروارد گفت جدید مغلوب ساختن پیشی جستن بخشنامه جلوگیری می کند بسیاری از آن 5,000 دانشجویان بین المللی از باقی مانده در ایالات متحده آمریکا

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی با ارسال نامه ای به دانشجویان و استادان گفته است "نگرانی عمیق" و این که "این سیاست می تواند تاثیر منفی بی شماری از دانشجویان بین المللی است."

مانند دیگر دانشگاه USC گفت: آن را هل دادن به عقب و در حال کار برای اطمینان تحصيلی دانشجويان مشاغل نیست و تأثیری در حالی که بررسی راه هایی برای دانش آموزان با خیال راحت به مطالعه در فرد در صورتی که مایل.

آمریکا اتاق بازرگانی گفت: این بخشنامه می تواند تحمیل "آسیب قابل توجهی" در دانشگاه, دانش آموزان, جامعه کسب و کار و اقتصاد است.

A U. s. State Department مطبوعاتی گفت: سیاست "فراهم می کند انعطاف پذیری بیشتر برای غیر مهاجرتی دانش آموزان به ادامه تحصیل در ایالات متحده در حالی که همچنین اجازه می دهد برای مناسب اجتماعی فاصله باز و عامل دانشگاه."

یک روز پس از دانشگاه هاروارد شکایت دانشگاه به اطلاع دادگاه است که مقامات اداره مهاجرت به نظر می رسد در حال حاضر اجرای این سیاست است. یک وکیل برای دانشگاه هاروارد خواست قاضی به تعلیق قانون گفت که یک دانشجوی سال اول از بلاروس تبدیل شده بود به دور از پرواز در فرودگاه مینسک. وجود دارد یکی دیگر از شنیدن جمعه.

"این بسیار خطرناک و بی رحمانه گفت:" جسی پنگ چینی فارغ التحصیل و دانشجو در تجزیه و تحلیل ترافیک در هریسبورگ دانشگاه علم و صنعت.

"ما هیچ جایی برای رفتن گفت:" Peng 27. "یا خطر زندگی ما و رفتن به مدرسه و یا ما در معرض خطر زندگی ما پرواز به چین است."

Tim Mandia نامزد دکترا از هند تحصیل در رشته اقتصاد در دانشگاه ایالتی آریزونا گفت که او دارای مشکلات تنفسی است که می تواند بدتر اگر او مریض می شود از COVID-19.

Mandia 35 در اصل برنامه ریزی شده برای انجام تمام سقوط مطالعات آنلاین. او می گوید: تهمت بخشنامه قرار می دهد لرزان ایستاده از دانشجویان بین المللی بر روی صفحه نمایش.

"این شده است هرگز به سطح زمین بازی," او گفت:. "اما این باعث می شود آن را بیشتر آشکار است."

در دانشگاه ایندیانا آمریکا محقق داکوتای موری نوشت: در روزنامه در مورد عدم قطعیت خود را چگونه هدایت او را تحت تاثیر قرار و همسرش, یک همکار دکتری که از کره جنوبی.

موری 27 گفت: او در مورد رفتن به زندگی در کره جنوبی و یا شاید کانادا که در آن او است ، او در شرایطی که همسر خود را از نام استفاده نمی شود چرا که او در تلاش است برای به دست آوردن کارت سبز که به شما اجازه کار و اقامت در آمریکا پس از او پس از اتمام مطالعات خود را.

دانشگاه, دانشجو, صفا, Shahzad به خانه رفت به منچستر انگلستان برای سفر در ماه مارس اما گیر کردم وجود دارد که ایالات متحده تحمیل محدودیت های مسافرتی به سرعت گسترش ویروس.

هنوز هم در انگلستان 19 ساله که دو رشته در سیاست و علوم کامپیوتر از اتمام سال اول از دور پس از دانشگاه انتقال آنلاین.

اگر چه Vanderbilt گفت: دوره های آموزشی خواهد بود ترکیبی از آنلاین و در فرد این سقوط شهزاد نمی تواند در سفر به آمریکا تا زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت آسانسور محدودیت های مسافرتی.

"من فقط نوع انتظار" او گفت:.

دانشجوی علوم کامپیوتر ویویان Degasperi, 23, از, برزیل, گفت: دستورالعمل جدید "در حال رفتن به زندگی من سخت تر" در ایری کالج در بوفالو, نیویورک.

Degasperi گفت: این دانشکده اعلام کرده است که تقریبا تمام کلاس ها آموزش داده می شود از راه دور و بررسی چگونه برای نگه داشتن دانش آموزان بین المللی از دست دادن خود را از وضعیت ویزا.

چرا که او زندگی می کند در نزدیکی شمال ایالات متحده, مرز, Degasperi گفت: او را در نظر بگیرید مهاجرت به کانادا.

"خانواده من نگران است," او گفت:. "هر کس تماس با من در همه زمان ها."

ناتالیا آفونسو بروکلین کالج, دانشجو نیز از برزیل گفت که او امیدوار است این مدرسه را اتخاذ خواهد کرد یک مدل هیبرید از راه دور و در کلاس های حضوری — اما او ترس سوار مترو به پردیس افزایش می دهد شانس خود را از ابتلا به این ویروس.

"من نمی بینم خودم را در حال حرکت به برزیل در این مرحله گفت:" 27 ساله که در حال مطالعه آموزش و پرورش و فقط به پایان رسید او اولین ترم. "این بسیار ناعادلانه است."

___

Naishadham گزارش از آتلانتا و پاول از واشنگتن است. نویسندگان AP, Collin Binkley در کمبریج ماساچوست و آنیتا برف در ققنوس کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن