با آتش بازی شکایت بیش از سه برابر در سنت پل در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد آنچه را امن و قانونی

St. Paul ساکن اریکا راجرز می گوید این غیر معمول نیست به گوش آتش از خانه اش در دیتون بلوف هر سال در طول هفته من

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

St. Paul ساکن اریکا راجرز می گوید این غیر معمول نیست به گوش آتش از خانه اش در دیتون بلوف هر سال در طول هفته منتهی به چهارم جولای. اما در این سال او می گوید: اختلالات تبدیل شده اند بسیار بدتر از حد معمول است.

ترکیبی از این بیماری همه گیر کوروناویروس لغو بسیاری از چهارم جولای نمایش آتش بازی و بی قراری از ماه در قرنطینه است و هر دو اتاق اورژانس پزشکان و آتش مقامات نگران آن است که بیشتر مردم در حال تنظیم کردن با آتش بازی خود را بدون در نظر گرفتن احتیاطی مناسب.

"شما می توانید آنها را بیرون آمدن از پرتاب و آنها بزرگ" راجرز گفت. "آنها به اواخر آنها خواهید بود رفتن تا نیمه شب و یا یک یا دو ساعت در صبح است."

در سال گذشته St. Paul پلیس دریافت 191 آتش بازی شکایت از ژوئن 1 تا 30 ژوئن. پلیس دریافت کرده اند 664 تماس در همان بازه زمانی.

هر یک از این سه پلیس منطقه سنت پل را به یک تیم اختصاص داده شده به پاسخ به طور خاص به آتش تماس از طریق پنج شنبه به جای هجوم شکایات گفته سخنگوی پلیس استیو Linders.

St. Paul ساکنان خواسته به 911 تماس بگیرید و درخواست یک تیم زمانی که آنها را ببینید و یا شنیدن آتش بازی غیرقانونی شناسایی به بهترین توانایی خود را به محل که در آن آتش بازی در حال راه اندازی شد. هر دستگاه است که منفجر می شود و یا پرواز در هوا غیر قانونی است در مینه سوتا است.

Alana Gage که زندگی در دیتون بلوف می گوید: او می شنود آتش بازی در همسایگی او تقریبا هر شب و او را به نام به گزارش اختلال در هر زمان.

"این خیلی خسته کننده" گیج گفت. "من می دانم که بسیاری از افراد مبتلا به PTSD (اختلال استرس پس از سانحه) که تا به حال مسائل مربوط به برخورد با آن و بسیاری از افراد با سگ و یا کودکان است. من به خواب رفتن و زود آن را بیدار من. آن را فقط واقعا تحریک کننده است."

سنت پل آتش نشانی در پاسخ به نه آتش سوزی ناشی از آتش بازی بین 27 ژوئن و جولای 7 سال گذشته و دولت آتش مارشال بخش گزارش $190,351 خسارت به خانه ها و اموال دیگر در مینه سوتا در همان دوره زمانی.

دولت آتش مارشال صادر یادآوری دوشنبه که قانون دولت تنها اجازه استفاده از آتش بازی در مالکیت خصوصی – این شامل خیابان ها و پارک ها و کوچه و مدرسه و یا اموال دولت.

"چند وجود دارد امن و قانونی نقاط به استفاده از آتش بازی در پر جمعیت مناطق شهری" آتش مارشال را بدست آورد در بیانیه ای گفت.

مناطق اورژانس بیمارستان پزشک دکتر جسی نلسون می گوید او انتظار دارد که به افزایش آسیب های آتش بازی در سراسر چهارم جولای آخر هفته به عنوان مردم بیشتر آزمایش با آتش بازی خود را.

شایع ترین آسیب های دکتر نلسون می بیند در کودکان زیر 5 سال, آمده از sparklers که او می گوید: ممکن است به نظر می رسد بی ضرر اما می سوزاند در بیش از 1800 درجه است.

صدمات "آمده از آتش بازی که حقوقی آن را غیر قانونی آنهایی که" دکتر نلسون گفت. "بزرگسالان باید نگه sparklers و آنها را نشان می دهد به بچه ها به جای این بچه ها آنها را نگه دارید. چرا که اگر آنها سقوط و صدمات می تواند به راحتی اتفاق می افتد."

دولت آتش مارشال گزارش داد که 59 نفر در مینه سوتا بودند تحت درمان در بیمارستان ها برای آسیب های آتش بازی آخر سال و 43 درصد از آنها زير 19 سال.

"پیروی از قانون" دکتر نلسون گفت. "قوانین وجود دارد برای محافظت از مردم است. آنچه شما فکر می کنم (آتش بازی) در حال رفتن به انجام نیست و همیشه آنچه را که آنها در حال رفتن به انجام."

دولت آتش مارشال می دهد به شرح زیر یادآوری برای افرادی که انتخاب کردن به مجموعه آتش بازی خود را در طول تعطیلات آخر هفته:

  • استفاده از آتش بازی مسئولانه به خصوص در کودکان است.
  • آتش بازی که منفجر شود و یا در هوا پرواز غیر قانونی در مینه سوتا است. این شامل آسمان موشک بطری راکت و روم شمع.
  • آتش بازی می تواند مزاحم همسایگان و ترساندن حیوانات خانگی و کودکان خردسال است.
  • آتش بازی تنها باید استفاده شود و هرگز در نزدیکی ملک یا جمعیت.
  • کودکان و حیوانات نگهداری باید دور از منطقه که در آن آتش بازی در حال تنظیم کردن.
  • Sparklers می تواند باعث سوختگی های جدی به ویژه هنگامی که دست به کودکان است. میله های براق و یا روشن کردن wands می تواند یک جایگزین بهتر است.
  • آتش بازی باید روشن با یک فندک به معنای برای گاز کوره.
  • سعی نکنید به relight معیوب آتش بازی.
  • خیس استفاده از آتش بازی در آب و ترک آنها را در خارج از شبه قبل از دفع آنها.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب