ما: جانوران پستاندار شبیه راسو-مانند پستانداران در معرض خطر انقراض در جنوب سیرا نوادا - شنبه 23 آوریل سال 2020 PST

معکوس دوره دوباره در 30 سال نبرد بیش از حفاظت از جانوران پستاندار شبیه راسو-مانند پستانداران که می خورد خارپش

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

معکوس دوره دوباره در 30 سال نبرد بیش از حفاظت از جانوران پستاندار شبیه راسو-مانند پستانداران که می خورد خارپشت دولت ایالات متحده اعلام کرد اقیانوس آرام فیشر در معرض خطر در جنوب سیرا نوادا اما انکار حفاظت در جای دیگر در کالیفرنیا و اورگان است.

ماهی و حیات وحش اصرار گونه های در معرض خطر عمل حفاظت نمی موجه برای فیشر در سیرا شمال رنو یا همراه کالیفرنیا ساحلی محدوده از سان فرانسیسکو به جنوب اورگان.

اما آن را می گوید جنوبی جمعیت 500 یا کمتر از پارک ملی یوسمیتی به کوه در شمال شرقی لس آنجلس "است که در حال حاضر در معرض خطر انقراض است."

موثر در ژوئن 15, دولت خود منتشر نهایی قانون هفته گذشته پس از یک قاضی فدرال لغو سرویس جدید ترین امتناع به لیست گونه های در سال 2018 است. آن را می سازد آن را غیر قانونی برای کشتن خانه-cat-اندازه درنده و یا از بین بردن زیستگاه خود در منطقه جنوب تنها.

"ما بسیار خوشحالیم که ماهیگیران در نهایت محافظت شده در جنوب سیرا اما آنها با تهدید در سراسر دامنه خود را و نیاز و شایسته گسترده تر بهبودی" گفت: شکایت Britting, مدیر اجرایی, Sierra, جنگل, میراث, یکی از گروه هایی که شکایت کرد به لیست گونه است.

اختلاف پل سه دهه و پنج ریاست جمهوری دولت آغاز شد و با اياد' 1990 دادخواست به حفاظت از کوتاه پا, bushy-tailed گوشتخوار.

بر خلاف گذشته تعیین خدمات به این نتیجه رسیدند شمالی و جنوبی جمعیت در حال بخش مجزا با تفاوت های ژنتیکی از هم جدا شده توسط 130 مایل (210 کیلومتر) از "موانع جغرافیایی توسعه شهری نامناسب زیستگاه."

هنگامی که فراوان در سراسر اقیانوس آرام شمال غربی این حیوانات به دام افتاده بودند به انقراض نزدیک و خیلی از آنها بومی زیستگاه تخریب شده پس از ورود مهاجران اروپایی است. آنها به تازگی دوباره به راه افتادند در واشنگتن است.

در اوایل دولت ارزیابی در نظر گرفته شده تمام اقیانوس آرام فیشر همان گونه است. قانون جدید متحده سیرا جمعیت احتمالا از هم جدا شدند بیش از یک هزار سال پیش.

با عنوان چند به عنوان 100 باقی مانده در جنوب آنها را تهدید بیشتر با از دست دادن زیستگاه به دلیل ورود به سیستم, آتش سوزی, تغییر آب و هوا و سم موش مورد استفاده به عنوان آفت کش های غیر قانونی در مزارع ماری جوانا آژانس گفت.

4000 یا کمتر دورتر شمالی کمتر در معرض خطر به دلیل آنها گسترده تر با بهتر پرورش موفقیت این سرویس گفت. آن همچنین با اشاره داوطلبانه در حفاظت از تلاش های دولت و خصوصی چوب صاحبان که توافق کرده اند به کنار مناسب زیستگاه در شمال کالیفرنیا و جنوب اورگان.

پل Henson آژانس را اورگان سرپرست گفت: آنها به ثبت نام بیش از 2 میلیون هکتار (810,000 هکتار) از زمین های خصوصی در نیم دوجین حفاظت موافقتنامه برای حفاظت و ترویج فیشر زیستگاه.

"'بلند کردن اجسام سنگین انجام شده توسط شرکای ما تا حد زیادی کاهش نیاز به تنظیم" هنسون گفت.

آمریکایی, جنگل, منابع, شورای, کالیفرنیا, انجمن جنگلداری و دیگران جنگیدند زودتر لیست برای ترس از ورود به سیستم محدودیت.

"مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را انکار برای حفاظت از ماهیگیران بی دلیل هدیه به صنعت چوب است که نادیده کلید علم بر این خطر حیوانات" گفت: نوح Greenwald گونه های در خطر انقراض مدیر مرکز تنوع زیستی که منجر اخیر درخواست برای مثال در سال 2000.

Cascadia Wildlands یک co-درخواست از این تلاش است و با توجه به درخواست تجدید نظر, حقوقی, مدیر نیک کدی گفت: این usf football/OregonLive.

طبقه بندی شده در خانواده به عنوان راسو سمور یا راسو ، martens و سمور ماهیگیران یکی از معدود حیواناتی است که به طور منظم شکار خارپشت گاز گرفتن چهره خود را تا زمانی که آنها می میرند و سپس پاره شدن به کویل-رایگان underbellies.

این سرویس برای اولین بار لیست رد دادخواست در سال 1991 و 1996.

در سال 2004 این سازمان توافق کردند که حفاظت موجه بود اما مانع با توجه به محدودیت های مالی است. اياد شکایت کرد اما به یک توافق حل و فصل و آژانس پیشنهاد تهدید وضعیت در سال 2014 — با استناد به اضافه تهدید از سموم غیر قانونی در مزارع ماری جوانا.

اما این سرویس معکوس البته دوباره و انصراف پیشنهاد مثال تا زمانی که ایالات متحده در منطقه قاضی ویلیام Alsup در سان فرانسیسکو دستور داد آن را به تجدید نظر در سال 2018 است. Alsup گفت: این سازمان تا به حال "گیلاس برداشت" خود را داده و به اشتباه به این نتیجه رسیدند عدم اطمینان در مورد جمعیت, روند کافی بود دلیلی برای انکار مثال.

در سال گذشته این سازمان به طور رسمی پیشنهاد مثال فیشر در سراسر دامنه خود را قبل از حل و فصل نهایی حکومت جمعه بارز این دو جمعیت بخش. این سازمان گفت: آن را نمی توانم بگویم که آیا قطعی فیشر جمعیت پایدار است افزایش و یا کاهش آن اختلاف آن کاهش یافته است به طور چشمگیری از آن تاریخی محدوده باقی می ماند و بسیار کوچک است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن